Dat verbaast mij ook nogal.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef Monolith het volgende:
Vrij makkelijke vragen, geen hele sterke kandidaten. Hoewel ze aan juist de moeilijkste vragen wel weer weten.
Ah ja, hij kwam me al heel bekend voor, maar ik heb hem wel eens zien optreden dan.quote:
Nee, net als o.a. Per Seconde Wijzer moet alles tegenwoordig versimpeld worden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
Vroeger was dit spel veel moeilijker, of ligt t aan mij?
Evenwichtiger vooral schat ik. De avond is ie makkelijk, maar gelukkig wel voor allebei de teams.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
Die indruk heb ik ook. Nu zitten er vragen tussen die je ook bij 1 tegen 100 tegenkomt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ja en je wordt zelf waarschijnlijk ook gewoon ouder en wijzer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook. Nu zitten er vragen tussen die je ook bij 1 tegen 100 tegenkomt.
Die indruk heb ik ook, maar dat komt gewoon doordat ik zelf meer weet dan vroeger. Vroeger zaten er ook vragen tussen als "Hoe heet de hond van Mickey Mouse?".quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
Het leek wel lekker te gaan zo lang ze van alles uit het hoofd wisten.quote:
Wellicht komt het dan uiteindelijk nog goed, Tbs kop je ook zo in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het leek wel lekker te gaan zo lang ze van alles uit het hoofd wisten.
Het is ook weer niet heel moeilijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wel veel goed uit het hoofd tot nu toe!
Ja ze weten vrij veel, en er zijn ook weer de nodige simpele vragen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wellicht komt het dan uiteindelijk nog goed, Tbs kop je ook zo in.
Er is een hele leuke South Park over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer sympathiek.
K, die slachting van zeehondenpups daar draait mijn hart van om.
Link?...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is een hele leuke South Park over.
Fuck you dolphin!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Er is een hele leuke South Park over.
Dan vind je hem welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Is dat de titel waarop ik moet zoeken?
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Is dat de titel waarop ik moet zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |