SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Martinez wel de beste in koers.quote:
Niet de Tour van boraquote:
Nouja, hier was niets aan te doen. Martinez duidelijk de sterkste, mooie overwinning.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha Bora 2 en 3, je verwacht het niet.
Tsja, wie is sterker, den Roog of den Pog?quote:
meer dopingquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:06 schreef Zwansen het volgende:
Kleine verschillen hoor. Waar is de tijd van Armstrong gebleven die gewoon meer dan een minuut pakte op de laatste km’s van de slotklim met z’n demarrage.
Of voor Porte.quote:
Het treft niemand meer ..0,00001%quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:01 schreef Fretwork het volgende: [..] Het kan je inderdaad alleen zwaar treffen als de IC's volliggen ja, mafklapper
Daar heb ik echt helemaal niets aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:07 schreef Pino112 het volgende:
4e plekValentin Madouas
5e plekPierre Rolland
6e plekNicolas Edet
7e plekSimon Geschke
Ga lekker naar BNW met je gelulquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het treft niemand meer ..0,00001%
De kans dat je van de trap aflikkerd is een stuk groter
Post je Corona onzin aub gewoon in CORquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het treft niemand meer ..0,00001%
De kans dat je van de trap aflikkerd is een stuk groter
Dit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:07 schreef Zwansen het volgende:
Roglic is geen spannende geletruidrager hoor.
Yaids.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Roglic is dood- en doodsaai. Ik heb 10x liever een Yates, maar daar is altijd veel meer commentaar op.
Boeienquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Roglic is dood- en doodsaai. Ik heb 10x liever een Yates, maar daar is altijd veel meer commentaar op.
Maar die kon niet eens winnen van S Yates in de Tirreno.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Thomas had de Tour moeten rijden.
Hij was vorige jaren ook wel goed maar dan kreeg ie weer pechquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Porte, man man man. Waarom dit jaar ineens wel??
Eensch.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hij geeft een betere indruk dan Jody in de Tour.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die kon niet eens winnen van S Yates in de Tirreno.
Toch nog altijd een fractie interessanter dan Menchov vroeger. Lijkt bij het team te horen. Geweldige helpers met een doodsaaie kopman.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |