Geen last vanquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kak, dat FOK! privacy ding is irritant.
Gewoon lekker langs de shoreline joggen fit girl!quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat ik vandaag de hometrainer zou krijgen
Heb ik alleen in IE niet in chromequote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kak, dat FOK! privacy ding is irritant.
Ga je wat aan je zwembanden doen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat ik vandaag de hometrainer zou krijgen
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je wat aan je zwembanden doen?
Sunshine Cleaners/Cleaning? Leuke film was dat. Die mogen ze wel op Netflix gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
er is een film over die mensen die dat opruimen
Ja het is toch allemaal van god los nu, dus het heeft ook helemaal geen zin meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
las dat ze per oktober gaan kijken naar reisadviezen voor landen buiten europa
Mobiel bedoel ik.quote:
Mobiel. Op de laptop weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb ik alleen in IE niet in chrome
Ze kunnen het beter eerst binnen Europa eens goed gaan regelen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat die al grotendeels binnen zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
ik pleit voor het zweedse model, iedereen die kwetsbaar is binnenblijven
Nee juist niet, die oudjes gaan juist helemaal los, die krijg je echt niet binnen gehoudenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat die al grotendeels binnen zitten.
dezequote:Op vrijdag 11 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sunshine Cleaners/Cleaning? Leuke film was dat. Die mogen ze wel op Netflix gooien.
Er zijn meer kwetsbaren dan ouderen. Mensen met hoge bloeddruk en COPD en astma en diabetes. Die hebben gezinnen en die hebben een baan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee juist niet, die oudjes gaan juist helemaal los, die krijg je echt niet binnen gehouden
Ja die zullen wel opletten maar ouderen zijn meestal wat minder schijterig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn meer kwetsbaren dan ouderen. Mensen met hoge bloeddruk en COPD en astma en diabetes. Die hebben gezinnen en die hebben een baan.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
daar heb ik geen corona voor nodig..quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Daarna is het ook geen doen om bevolkingsgroepen aan te wijzen die mogen onderduiken zonder dat er een einddatum is zodat de rest lekker zijn gang mag gaan. Zo werkt een samenleving niet. Ik voelde me gister al ongemakkelijk in de snackbar tussen allemaal pubers in je nek.
Waarom ben jij zijn manager niet dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Jezus christus m'n baas kan niet eens een vlookup in excel doen terwijl ie hier al een half jaar werkt en we continu data analyses in excel doen. Hoe de fuck is ie nog niet ontslagen.. die vent kan nog minder dan een junior bij ons
Waar las je dat?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
overal. Duitsland gaat het ook doen. Het is nu zo dat alles buiten Europa één grote oranje soep is, dat gaan ze differentiëren per land. Sommige landen schijnen minder afraadbaar te zijn dan anderequote:
dat helpt hequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker gewerkt, heel veel buiten geweest, voel gewoon dat ik weer zon heb gehad, helemaal vrolijk.
quote:
Heb je een linkje dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
overal. Duitsland gaat het ook doen. Het is nu zo dat alles buiten Europa één grote oranje soep is, dat gaan ze differentiëren per land. Sommige landen schijnen minder afraadbaar te zijn dan andere
Zeker! Zon is zo lekker.quote:
Door deze post ga ik eerst een duik nemenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker gewerkt, heel veel buiten geweest, voel gewoon dat ik weer zon heb gehad, helemaal vrolijk.
Was hier net een paar huizen verderop ook allemaal commotie met de GGD in pakken met kapjes en allesquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Aantal coronabesmettingen boven signaalwaarde
Het aantal gemelde coronabesmettingen is vandaag voor het eerst boven de signaalwaarde van 7 besmettingen per 100.000 inwoners. Het gaat om 7,3 besmettingen per 100.000 inwoners, oftewel 1270 positieve tests in totaal. De signaalwaarde is volgens het kabinet een soort alarmbel, waarboven het nodig kan zijn om in te grijpen.
De afgelopen dagen steeg het aantal positieve tests. De afgelopen drie dagen waren dat er gemiddeld 1089 per dag; de drie dagen ervoor waren dat er 895. Over de eerste week van september meldde het RIVM dinsdag nog gemiddeld 775 bevestigde besmettingen per dag, tegen 512 een week eerder.
De gemeenten met de meeste besmettingen waren Amsterdam (186), Den Haag (123) en Rotterdam (121). De afgelopen drie dagen waren de gemeenten met de meeste besmettingen per 10.000 inwoners Delft (9), Pijnacker-Nootdorp (5,4) en Den Haag (5,3).
Het aantal gemelde ziekenhuisopnames met het coronavirus bedroeg vrijdag 10. Ook zijn drie doden gemeld als gevolg van het virus.
Door achterstanden bij de GGD worden doden en ziekenhuisopnames niet altijd direct doorgegeven. Sommige opnames en overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM.
Omdat ie '15 jaar ervaring' heeft.. maar in wat is niemand in ons team duidelijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ben jij zijn manager niet dan?
quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ing-code-oranje.html
Genieten!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door deze post ga ik eerst een duik nemen
Etenquote:
Heb net een saucijzenbroodje opquote:
zit niet veel verschil tussen hoor, gewoon dingen samen doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is iets heel anders dat daten he?
Nou....quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit niet veel verschil tussen hoor, gewoon dingen samen doen
zo is oorlog ook bijna hetzelfde als sex.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit niet veel verschil tussen hoor, gewoon dingen samen doen
Week wahquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is of Straatsburg of Strasbourg.
Ik moet nog appels uit de bomen halen, hopelijk zijn ze zonder beestjes en kan ik er ook wat mee makenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Morgen appelcake makenOf vanavond al.
Toch nog een waardevolle dag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn wandeling van 13 km was door een verkeerde afslag ineens 19 km. Wel vreselijk mooi![]()
Maar nu ben ik blij dat ik zit
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn wandeling van 13 km was door een verkeerde afslag ineens 19 km. Wel vreselijk mooi![]()
Maar nu ben ik blij dat ik zit
Ja, heel tof. Ik heb echt zo genotenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Toch nog een waardevolle dag.
Mooi zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heel tof. Ik heb echt zo genoten
Klinkt als een lekker actieve vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn balkon, net gezwommen.
Ja, tot nu toe elke dag stevig gewandeldquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker actieve vakantie
tegen wie moeten ze ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Dit weekend wel meteen puntverlies ben ik bang
Neejohquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Dit weekend wel meteen puntverlies ben ik bang
ADO weer degradatie kandidaat? Of redden ze zich wel?quote:
Zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ADO weer degradatie kandidaat? Of redden ze zich wel?
idd haagsquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal mij aan mijn reet roesten.
Jouw reet zit ondertussen wel vastgeroest ja...quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jouw reet zit ondertussen wel vastgeroest ja...
KOEKOEKquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jouw reet zit ondertussen wel vastgeroest ja...
Ja moet over uurtje weg en moet nog afwassen enz.quote:
yoloquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet zo lasagne dat al sinds januari in de vriezer lag.
Ik eet nog niet hoor. Maar ik heb wel hongerrrrrrrquote:
Kan best.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet zo lasagne dat al sinds januari in de vriezer lag.
Gedver.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog vega gehakt ook dus sowieso niet te vreten.
hmm je kan nog wat bestellen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog vega gehakt ook dus sowieso niet te vreten.
wat voor lasagne?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lasagne staat in de ovenExtra veel gemaakt, dan kan ik mooi nog invriezen voor de dagen dat ik te lui ben om te koken
Hoest nu met gregerly?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lasagne staat in de ovenExtra veel gemaakt, dan kan ik mooi nog invriezen voor de dagen dat ik te lui ben om te koken
En gehakt? Want dan spring ik op de scooterquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewone met tomaten- en bechamelsaus + kaas, en wat paprika er doorheen.
Ja ik was te laat met m'n ninja editquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En gehakt? Want dan spring ik op de scooter
tot zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik was te laat met m'n ninja edit
46% welquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
54 procent van de hartinfacten bij vrouwen wordt niet herkend door de arts
Laat me raden, het wordt afgedaan als psychische klachten/kijk het maar even aanquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja een vrouw aan het woord en werd gezegd dat ze overspannen wasquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden, het wordt afgedaan als psychische klachten/kijk het maar even aan
Zeiden ze ook wat het percentage bij mannen is?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een vrouw aan het woord en werd gezegd dat ze overspannen was
ja maar niet opgeletquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeiden ze ook wat het percentage bij mannen is?
Ik heb eigenlijk wel zin in nog drie weken vakantiequote:
Vrouwen ZIJN gewoon "andere verschijnselen"quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet opgeletbij mannen wordt er idd ook gemist. Maar bij vrouwen worden vele andere dingen ook niet juist beoordeeld omdat vrouwen bv anders reageren op medicatie of gewoon andere verschijnselen hebben
Mijn moeder van de zomer. 'Ja ik ben zo moe en heb gespannen kaken en dat straalt dan uit.'quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
hmm jij bent wel enstig angstig voor het virusquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maandag niet naar het strand, of in elk geval niet met m'n zus, want die laat zich zondag testen
Ja m'n zus heeft klachten, laat ik even drie uur met haar in de auto zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm jij bent wel enstig angstig voor het virus
die zus moet gewoon in karan wachtend op de uitslag hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm jij bent wel enstig angstig voor het virus
en toen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder van de zomer. 'Ja ik ben zo moe en heb gespannen kaken en dat straalt dan uit.'![]()
![]()
Hebben we d;r naar de huisarts geschopt en heeft ze tig tests gehadquote:
En dat bleek een hartinfarct te zijn? Of..?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wat zei ze nou, soort spierkramp ofzo.
Nee maar ik ben angstig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zus moet gewoon in karan wachtend op de uitslag hoor
maar wat bleek het te zijn dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben we d;r naar de huisarts geschopt en heeft ze tig tests gehadZe liep er al even mee rond. Echt facepalmwaardig.
Nee het kon op ernstige hartklachten wijzen, mannen heb je van die klassieke symptomen zoals druk op de borst die uitstraalt naar de arm, benauwd, dus daar let je dan op. Maar bij vrouwen zit dat dus anders.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat bleek een hartinfarct te zijn? Of..?
ah.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het kon op ernstige hartklachten wijzen, mannen heb je van die klassieke symptomen zoals druk op de borst die uitstraalt naar de arm, benauwd, dus daar let je dan op. Maar bij vrouwen zit dat dus anders.
Uiteindelijk hebben ze niets uit die test kunnen halen wat haar klachten zou verklaren. Ze had al medicatie dus die hebben ze aangepast en ze wordt strenger in de gaten gehouden.
Eigenlijk bizar dat hartklachten bij een vrouw bijna nooit als zodanig erkend worden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het kon op ernstige hartklachten wijzen, mannen heb je van die klassieke symptomen zoals druk op de borst die uitstraalt naar de arm, benauwd, dus daar let je dan op. Maar bij vrouwen zit dat dus anders.
Uiteindelijk hebben ze niets uit die test kunnen halen wat haar klachten zou verklaren. Ze had al medicatie dus die hebben ze aangepast en ze wordt strenger in de gaten gehouden.
Ja omdat ze zich in onderzoek dus altijd op mannen hebben gerichtquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat hartklachten bij een vrouw bijna nooit als zodanig erkend worden.
Ik weet het. Dat is met bijna alle ziektes en aandoeningen zo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ze zich in onderzoek dus altijd op mannen hebben gericht
zijn we lekker mee :pquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat is met bijna alle ziektes en aandoeningen zo.
Nou ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat is met bijna alle ziektes en aandoeningen zo.
oh wow. staat dat bij jou zo in de tuin:Dquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
Even appels geplukt, wat een joekels
[ afbeelding ]
Jawel. Bij gemeenschappelijke ziektes en aandoeningen zijn behandelingen allemaal toegespitst op het mannelijke gestel.quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow. staat dat bij jou zo in de tuin:D
Wowquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
Even appels geplukt, wat een joekels
[ afbeelding ]
netjes hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaEn nu voor het eerst van de boom met grootheidswaanzin
De zwaarsten zijn gewoon bijna 350 gramquote:
Kom jij ze bakken?quote:
Ik ga al bakkenquote:
Omgquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
En volgende week misschien deze maken:
https://www.lekkerensimpel.com/appeltaart-cheesecake/
Omg wat is dezequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij niet eens een deegrollerquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga al bakkenWel appelcake want dat is minder werk met deeg dat ik altijd opvreet voor het op de taart ligt.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon met de handen. Maar dat is nu misschien niet zo hygiënisch.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet eens een deegroller
Die Franse wuppie mag ook een kogel door een lichasmsdeelquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
karzai weer op pad hoor
https://www.facebook.com/NHnieuws/videos/789097255160271/?t=5
zat hij dat in busje?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Franse wuppie mag ook een kogel door een lichasmsdeel
O ik heb ook bijna alles in huis zie ikquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg wat is deze
Shit, heb alles toevallig in huis behalve speculaasjes![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppiequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Franse wuppie mag ook een kogel door een lichasmsdeel
Zal van het weekend eens kijken of ik de motivatie kan vinden, worden de taartvormen ook eens een keertje gebruikt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de handen. Maar dat is nu misschien niet zo hygiënisch.
ohhquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat gegil is irritant genoeg.
Heb je ook recepten waarbij appel de basis is ipv alleen wat opvulling?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.laurasbakery.nl/appel-kruimel-cheesecake/
Google eens naar appelmoesquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook recepten waarbij appel de basis is ipv alleen wat opvulling?
Appelmoes?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan elke downie maken, maar iets tussen appelmoes en een taart waar je al viesdik van wordt door er naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Google eens naar appelmoes
Dan vreet je alleen die appel op toch.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan elke downie maken, maar iets tussen appelmoes en een taart waar je al viesdik van wordt door er naar te kijken
Ik wil het gewoon een beetje speciaal makenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vreet je alleen die appel op toch.
Broodje aap verhaalquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Bij gemeenschappelijke ziektes en aandoeningen zijn behandelingen allemaal toegespitst op het mannelijke gestel.
Dan kom je over 2 dagen aan bij Kwiwiquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En gehakt? Want dan spring ik op de scooter
ja hopen dat er dan nog wat isquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kom je over 2 dagen aan bij Kwiwi
een lekkere pastaquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm wat eten we. Italiaans, Grieks, frans, Thais, bistro, Duits ...
Hmmm...🤔quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
vind het jammer dat ik dat niet kan maken
Hoezo niet??quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Alles valt te leren. Zelfs ik kan redelijk goed koken..quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krijg altijd smaakloze bende
Plakjes, beetje water, suiker en kaneel, even in de magnetron.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon een beetje speciaal maken
psssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Slaan!quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:14 schreef Justin_Case het volgende:
Oh nee he, mijn vriendin begint nu ook over verhuizen...
Corrigerende tik geven en haar bier laten halen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:14 schreef Justin_Case het volgende:
Weg uit de stad die verzadigd is door kansenparels?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:14 schreef Justin_Case het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weg uit de stad die verzadigd is door kansenparels?
Tsja, je moet er zelf over nadenken dan hequote:
Dat doe ik ook al een tijdje en heb het zelf voorgesteld bij mijn vriendin. Ik dacht eigenlijk dat ze er niks mee zou doen en het weg zou ebben. En nu ineens krijg ik hem terug geworpenquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, je moet er zelf over nadenken dan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als je een zaadje plant moet je niet vreemd staan te kijken als er een boom groeit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al een tijdje en heb het zelf voorgesteld bij mijn vriendin. Ik dacht eigenlijk dat ze er niks mee zou doen en het weg zou ebben. En nu ineens krijg ik hem terug geworpen
Wijze woorden waarde vrind.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een zaadje plant moet je niet vreemd staan te kijken als er een boom groeit.
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dit is makkelijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Wel als je tomaten hebt geplant.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een zaadje plant moet je niet vreemd staan te kijken als er een boom groeit.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:04 schreef mschol het volgende:
vannochtend lego treintje besteld
na 20min. uitverkocht
(wacht al 3 maanden op voorraad van dat ding)
Dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
He, zoiets had ik vroeger.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:04 schreef mschol het volgende:
na 20min. uitverkocht
Echt snel gaat het niet hierquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:10 schreef Zilverberk het volgende:
Goedenavond
Heb ik hier wat gemist in de laatste uren?
Populair ding.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:04 schreef mschol het volgende:
na 20min. uitverkocht
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, ik ga zo maar eens slapen. Morgen vroeg op en het belooft een lange dag te worden
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voel mij helemaal niet goed joh
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar lijkt wel Albaantje toch?
nou ja hoezo niet, vaste land ziet er nog oke uitquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
Had graag naar Griekenland gegaan in de herfstvakantie maar ben bang dat het niet gaat gebeuren
Nja heb gegokt, als ik nu niets boek wordt het helemaal onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
Had graag naar Griekenland gegaan in de herfstvakantie maar ben bang dat het niet gaat gebeuren
oh heb je geboekt?quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja heb gegokt, als ik nu niets boek wordt het helemaal onbetaalbaar.
Misschien spreken ze wel een woordje Albanees.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wat hebben ze daar nog meer?
Dus je doet niet zon touroperator?quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien spreken ze wel een woordje Albanees.En verder ligt het aan een meer waar je omheen kan fietsen, 30 km, en een grot met meertjes erin enzo. Wil dan eerst 2 nachtjes daarheen en dan verder nog uitvogelen wat ik ga doen. stel dat Albaantje toch geel wordt dan ga ik daar aan de kust hangen en anders ergens daar bij jou in de buurt denk ik.
Ja net. 170 euro voor het ticket, nog niet vaak zo duur gevlogen volgens mij maar bijzondere tijden dit dat.quote:
Nee nooit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je doet niet zon touroperator?
Misschien, Kreta was cancelled omdat hotel niet open gegaan was en Corendon geen goed alternatief kon biedenquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hoezo niet, vaste land ziet er nog oke uit
Vetquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja net. 170 euro voor het ticket, nog niet vaak zo duur gevlogen volgens mij maar bijzondere tijden dit dat.
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |