Geen last vanquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kak, dat FOK! privacy ding is irritant.
Gewoon lekker langs de shoreline joggen fit girl!quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat ik vandaag de hometrainer zou krijgen
Heb ik alleen in IE niet in chromequote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kak, dat FOK! privacy ding is irritant.
Ga je wat aan je zwembanden doen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat ik vandaag de hometrainer zou krijgen
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je wat aan je zwembanden doen?
Sunshine Cleaners/Cleaning? Leuke film was dat. Die mogen ze wel op Netflix gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
er is een film over die mensen die dat opruimen
Ja het is toch allemaal van god los nu, dus het heeft ook helemaal geen zin meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
las dat ze per oktober gaan kijken naar reisadviezen voor landen buiten europa
Mobiel bedoel ik.quote:
Mobiel. Op de laptop weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb ik alleen in IE niet in chrome
Ze kunnen het beter eerst binnen Europa eens goed gaan regelen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat die al grotendeels binnen zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
ik pleit voor het zweedse model, iedereen die kwetsbaar is binnenblijven
Nee juist niet, die oudjes gaan juist helemaal los, die krijg je echt niet binnen gehoudenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat die al grotendeels binnen zitten.
dezequote:Op vrijdag 11 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sunshine Cleaners/Cleaning? Leuke film was dat. Die mogen ze wel op Netflix gooien.
Er zijn meer kwetsbaren dan ouderen. Mensen met hoge bloeddruk en COPD en astma en diabetes. Die hebben gezinnen en die hebben een baan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee juist niet, die oudjes gaan juist helemaal los, die krijg je echt niet binnen gehouden
Ja die zullen wel opletten maar ouderen zijn meestal wat minder schijterig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn meer kwetsbaren dan ouderen. Mensen met hoge bloeddruk en COPD en astma en diabetes. Die hebben gezinnen en die hebben een baan.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
daar heb ik geen corona voor nodig..quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Daarna is het ook geen doen om bevolkingsgroepen aan te wijzen die mogen onderduiken zonder dat er een einddatum is zodat de rest lekker zijn gang mag gaan. Zo werkt een samenleving niet. Ik voelde me gister al ongemakkelijk in de snackbar tussen allemaal pubers in je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |