Geen last vanquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kak, dat FOK! privacy ding is irritant.
Gewoon lekker langs de shoreline joggen fit girl!quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat ik vandaag de hometrainer zou krijgen
Heb ik alleen in IE niet in chromequote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kak, dat FOK! privacy ding is irritant.
Ga je wat aan je zwembanden doen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat ik vandaag de hometrainer zou krijgen
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je wat aan je zwembanden doen?
Sunshine Cleaners/Cleaning? Leuke film was dat. Die mogen ze wel op Netflix gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
er is een film over die mensen die dat opruimen
Ja het is toch allemaal van god los nu, dus het heeft ook helemaal geen zin meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
las dat ze per oktober gaan kijken naar reisadviezen voor landen buiten europa
Mobiel bedoel ik.quote:
Mobiel. Op de laptop weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb ik alleen in IE niet in chrome
Ze kunnen het beter eerst binnen Europa eens goed gaan regelen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat die al grotendeels binnen zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
ik pleit voor het zweedse model, iedereen die kwetsbaar is binnenblijven
Nee juist niet, die oudjes gaan juist helemaal los, die krijg je echt niet binnen gehoudenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat die al grotendeels binnen zitten.
dezequote:Op vrijdag 11 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sunshine Cleaners/Cleaning? Leuke film was dat. Die mogen ze wel op Netflix gooien.
Er zijn meer kwetsbaren dan ouderen. Mensen met hoge bloeddruk en COPD en astma en diabetes. Die hebben gezinnen en die hebben een baan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee juist niet, die oudjes gaan juist helemaal los, die krijg je echt niet binnen gehouden
Ja die zullen wel opletten maar ouderen zijn meestal wat minder schijterig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn meer kwetsbaren dan ouderen. Mensen met hoge bloeddruk en COPD en astma en diabetes. Die hebben gezinnen en die hebben een baan.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
daar heb ik geen corona voor nodig..quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Daarna is het ook geen doen om bevolkingsgroepen aan te wijzen die mogen onderduiken zonder dat er een einddatum is zodat de rest lekker zijn gang mag gaan. Zo werkt een samenleving niet. Ik voelde me gister al ongemakkelijk in de snackbar tussen allemaal pubers in je nek.
Waarom ben jij zijn manager niet dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Jezus christus m'n baas kan niet eens een vlookup in excel doen terwijl ie hier al een half jaar werkt en we continu data analyses in excel doen. Hoe de fuck is ie nog niet ontslagen.. die vent kan nog minder dan een junior bij ons
Waar las je dat?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
overal. Duitsland gaat het ook doen. Het is nu zo dat alles buiten Europa één grote oranje soep is, dat gaan ze differentiëren per land. Sommige landen schijnen minder afraadbaar te zijn dan anderequote:
dat helpt hequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker gewerkt, heel veel buiten geweest, voel gewoon dat ik weer zon heb gehad, helemaal vrolijk.
quote:
Heb je een linkje dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
overal. Duitsland gaat het ook doen. Het is nu zo dat alles buiten Europa één grote oranje soep is, dat gaan ze differentiëren per land. Sommige landen schijnen minder afraadbaar te zijn dan andere
Zeker! Zon is zo lekker.quote:
Door deze post ga ik eerst een duik nemenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker gewerkt, heel veel buiten geweest, voel gewoon dat ik weer zon heb gehad, helemaal vrolijk.
Was hier net een paar huizen verderop ook allemaal commotie met de GGD in pakken met kapjes en allesquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Aantal coronabesmettingen boven signaalwaarde
Het aantal gemelde coronabesmettingen is vandaag voor het eerst boven de signaalwaarde van 7 besmettingen per 100.000 inwoners. Het gaat om 7,3 besmettingen per 100.000 inwoners, oftewel 1270 positieve tests in totaal. De signaalwaarde is volgens het kabinet een soort alarmbel, waarboven het nodig kan zijn om in te grijpen.
De afgelopen dagen steeg het aantal positieve tests. De afgelopen drie dagen waren dat er gemiddeld 1089 per dag; de drie dagen ervoor waren dat er 895. Over de eerste week van september meldde het RIVM dinsdag nog gemiddeld 775 bevestigde besmettingen per dag, tegen 512 een week eerder.
De gemeenten met de meeste besmettingen waren Amsterdam (186), Den Haag (123) en Rotterdam (121). De afgelopen drie dagen waren de gemeenten met de meeste besmettingen per 10.000 inwoners Delft (9), Pijnacker-Nootdorp (5,4) en Den Haag (5,3).
Het aantal gemelde ziekenhuisopnames met het coronavirus bedroeg vrijdag 10. Ook zijn drie doden gemeld als gevolg van het virus.
Door achterstanden bij de GGD worden doden en ziekenhuisopnames niet altijd direct doorgegeven. Sommige opnames en overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM.
Omdat ie '15 jaar ervaring' heeft.. maar in wat is niemand in ons team duidelijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ben jij zijn manager niet dan?
quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ing-code-oranje.html
Genieten!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door deze post ga ik eerst een duik nemen
Etenquote:
Heb net een saucijzenbroodje opquote:
zit niet veel verschil tussen hoor, gewoon dingen samen doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is iets heel anders dat daten he?
Nou....quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit niet veel verschil tussen hoor, gewoon dingen samen doen
zo is oorlog ook bijna hetzelfde als sex.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit niet veel verschil tussen hoor, gewoon dingen samen doen
Week wahquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is of Straatsburg of Strasbourg.
Ik moet nog appels uit de bomen halen, hopelijk zijn ze zonder beestjes en kan ik er ook wat mee makenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Morgen appelcake makenOf vanavond al.
Toch nog een waardevolle dag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn wandeling van 13 km was door een verkeerde afslag ineens 19 km. Wel vreselijk mooi![]()
Maar nu ben ik blij dat ik zit
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn wandeling van 13 km was door een verkeerde afslag ineens 19 km. Wel vreselijk mooi![]()
Maar nu ben ik blij dat ik zit
Ja, heel tof. Ik heb echt zo genotenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Toch nog een waardevolle dag.
Mooi zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heel tof. Ik heb echt zo genoten
Klinkt als een lekker actieve vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn balkon, net gezwommen.
Ja, tot nu toe elke dag stevig gewandeldquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker actieve vakantie
tegen wie moeten ze ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Dit weekend wel meteen puntverlies ben ik bang
Neejohquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Dit weekend wel meteen puntverlies ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |