Succes straks!quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:46 schreef Miezziej het volgende:
Meld zonder baby, of voortekenen, of slijmprop, gewoon helemaal nietsVanmiddag afspraak, dan even spieken of ik te strippen ben.
Het matras dat wij hebben, hebben ze volgens mij niet meer bij de ikeaMaar erg weinig gebruikt door M. dus ach
(die eindigde dus bij ons in bed
)
Ik ook! Vooral in bed ‘s nachts! Hoe ga jij er mee om? Ik kan niet veel meer doen dan rustig liggen, beetje rustig ademen en wachten tot het weggaat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:09 schreef Seven. het volgende:
Ik heb echt veel harde buiken. Irritant.
Hier ook helaas, de hele dag door.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:09 schreef Seven. het volgende:
Ik heb echt veel harde buiken. Irritant.
Ik maak van de nood een deugd en dan ga ik m'n up breathing oefenen. 4 seconden in door de neus, 8 seconden uit door m'n mond. Ik ben een pro tegen de tijd dat hij komt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:16 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Ik ook! Vooral in bed ‘s nachts! Hoe ga jij er mee om? Ik kan niet veel meer doen dan rustig liggen, beetje rustig ademen en wachten tot het weggaat.
Ik heb zo de afspraak bij de gynaecoloog en dan gaan we de keizersnede inplannen. Whiiiii! Zo spannend!
Wij hebben trouwens ook een Ikea matras maar niet die wat hier boven genoemd werden. Ik weet niet meer precies welke het is maar wel dat ik moest lachen om de naam.
Ook omdat je kleine draak zoveel beweegt? Of gewoon nog niet genoeg rust in je donder?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hier ook helaas, de hele dag door.
Beiden... 🤔quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook omdat je kleine draak zoveel beweegt? Of gewoon nog niet genoeg rust in je donder?
Oh! Dat is al heel snelquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:20 schreef MaJo het volgende:
Net echo gehad en de kleine grote man is weer flink gegroeid. Weegt nu 2900 gram met 34 weken en groeit boven de curve uitWaarschijnlijk ga ik ingeleid worden met 38 of 39 weken, afhankelijk van de echo die ik over 2 weken heb. Ik zou officieel over 2 weken met verlof gaan maar dat ga ik maar vervroegen, wil nog wel even kunnen aanrommelen voor de baby er is zonder werkverplichtingen
Fijn dat alles goed isquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:15 schreef Tink89 het volgende:
Ik las even niet bij, maar wij hadden een perfecte 12-wekenecho en mogen een dagje schuiven naar 30-03 als ud.
Het gaat wel goed. Het is gek leeg en stil. Gelukkig biedt ons andere hondje wel wat afleiding. Het is heel rustig gegaan allemaal en ik heb er wel vrede mee ook. Hij was oud en op. Maar verdrietig ben ik wel, het zijn nare dingen om te moeten beslissen. Ben blij dat we zijn baasje mochten zijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:03 schreef Sway- het volgende:
@:Maria2.0 hoe is het met jou? Het is misschien niet zwangerschap gerelateerd maar je hond laten inslapen is nooit fijn.
Super begrijpelijk. Is ook gewoon klote! Fijn dat je wel wat steun hebt aan je andere viervoeterquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Het gaat wel goed. Het is gek leeg en stil. Gelukkig biedt ons andere hondje wel wat afleiding. Het is heel rustig gegaan allemaal en ik heb er wel vrede mee ook. Hij was oud en op. Maar verdrietig ben ik wel, het zijn nare dingen om te moeten beslissen. Ben blij dat we zijn baasje mochten zijn
Dit klinkt wel heel keurig allemaal. Om eerlijk te zijn ben ik gewoon echt heel erg verdrietig en zit ik met rode ogen en snot. Ik mis dat beest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |