Zag het staan in het topic over spijt krijgen van kinderen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:18 schreef SQ het volgende:
Thanks!
Hoe wist jij het eigenlijk, duman?
Hahahaquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
De rare dromen beginnen hier inmiddelsin mijn droom van de week bevallen van een meisje dat bij de geboorte al kon praten en me vertelde dat mijn moedermelk niet lekker was
ze kon ook al los op de bank zitten met een flesje terwijl ze ons de les las over alles wat we verkeerd deden...
Dat laatste is wel superhandig, een baby die aangeeft wat er allemaal moet gebeurenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
De rare dromen beginnen hier inmiddelsin mijn droom van de week bevallen van een meisje dat bij de geboorte al kon praten en me vertelde dat mijn moedermelk niet lekker was
ze kon ook al los op de bank zitten met een flesje terwijl ze ons de les las over alles wat we verkeerd deden...
Moeder, het is wel weer eens tijd on te stofzuigen. En waarom is het hier zo’n rommel?!quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel superhandig, een baby die aangeeft wat er allemaal moet gebeuren
Hij vond gisteren strippen te vroeg omdat het dan pas 1 dag na uitgerekende datum zou zijn. Dinsdag staat hij wel achter. We gaan het meemaken of het nodig isquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee en ik ben ook pas 38 weken he, dus sowieso minder ver dan jij. Voor 40 weken hoeft dat voelen enzo van mij sowieso niet. Volgende afspraak heb ik volgende week weer, vrijdag. Met 40+5 strippen snap ik wel ja, maar je man wilde liever gewoon afwachten zei je toch?
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Dat zegt m'n peuter welquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Moeder, het is wel weer eens tijd on te stofzuigen. En waarom is het hier zo’n rommel?!
Dan zal dat het zijn inderdaad, vroeg het me af want het viel me op.quote:Op zaterdag 12 september 2020 04:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 jaar gewoond en het is een cultuurding. Tandartsen daar zijn prima en zeker niet onbetaalbaar, maar jaarlijkse controle doen de Britten bijvoorbeeld niet aan. Het wordt niet gepromoot door de tandartsen, en Britten regelen dat ook niet uit zichzelf.
Hoe voelt datquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Miezziej het volgende:
Ik had zowel bij M. als bij deze zwangerschap gedroomd dat de baby ergens vanaf vielen veel gekke dromen ook ja
Laatste paar dagen af en toe een toeschietreflex, ik vind het geen fijn gevoel
Beetje prikkelend, vooral rond de tepel bij mij. De borst wordt ook een beetje harder ofzo (ik weet niet of dit bij iedereen hetzelfde isquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe voelt dat![]()
Ik heb de laatste paar dagen 1 a 2 keer per dag steken in mijn tieten (maar nooit beiden tegelijk). Misschien is dit gewoon toeschietreflex?
Allemaal druppeltjes melk op het snoetje wanneer ze los laten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:49 schreef Aure het volgende:
Ugh toeschietreflexen. Ik was dat alweer vergeten, god wat deed dat zeer bij mijen dan die stroom met melk die er uit schiet... Jip heeft zich er vaak genoeg keihard in verslikt
quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Bij mij voelde het als schokjes en een trekkend gevoeld vanaf de tepel tot diep in de borst.
Niet pijnlijk, wel vervelend. Vooral als de baby niet bij je in de buurt is.quote:
Ja zeg. Eerste week/twee weken, oeeeh dat deed pijn, dikke steken, brandend. Nu is het gewoon prikkelen, na 6 weken bv.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:49 schreef Aure het volgende:
Ugh toeschietreflexen. Ik was dat alweer vergeten, god wat deed dat zeer bij mijen dan die stroom met melk die er uit schiet... Jip heeft zich er vaak genoeg keihard in verslikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |