quote:Op woensdag 16 september 2020 08:32 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Mocht er een volgende baby komen dan lieg ik er een paar weken bij, ik wordt er ook gek van. De grap is dat de mensen die mij niet kunnen bereiken dan vervolgens mijn familie gaan bevragen![]()
[..]
@Seven lichamelijk gaat het prima, het rommelt nu een aantal avonden wel een beetje en hij is wel iets gezakt, maar verder geen weeën. Gisteren had ik een beetje een baaldag de dag naar de UD, zo van waarom werkt dit niet zoals het zou moeten? Maar goed, in principe houdt maar 5% van de babies zich aan de UD, dus ach ja. Donderdag weer naar de verloskundige, ze willen het dan ook over de andere opties hebben. Maar ik denk dat we het gewoon een weekje extra aankijken.
Eigenwijze babyIs echt niet gek dat je baalt, hopelijk draait ie nog een keer. Het is lastig om steeds alles bij te moeten stellen, je maakt toch een beetje een plan in je hoofd.
@:LittleTeaCup Vind je zelf het vervelend dat het wat rommeliger is? Wellicht kan dan een vriendin helpen? Als vooral de familie van je vriend er last van heeft lekker daar laten, ook al weet ik dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Ik heb nu een aantal mensen geblockt met de mededeling dat ik de indirecte communicatie zat was en wel iets anders aan mijn hoofd heb dan hun geneuzel. Niet heel aardig, maar ik gooi het gewoon op de hormonen. Als je zelf niet het fatsoen hebt een hoogzwangere vrouw het niet moeilijk te maken en je het idee hebt dat alles om jou draait heb ik je verder ook niks te bieden.
Is toch niets geks aan om zo'n inleiding te willen voorkomen. Ik snap best dat je dan ff op een slechte dag enorm teleurgesteld kunt zijn. Het is je zo gegund, een relaxte thuisbevalling in bad. Ik zou ook enorm uit mijn doen zijn (en ook al geweest toen m'n kleine over dwars lag) als dat plan ineens in gevaar kwam.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:35 schreef Miezziej het volgende:
Wat vervelend van je schoonfamilie LTC![]()
Nog steeds geen baby hier. Ik heb wel wat buikpijn af en aan maar het voelt meer alsof dat mijn darmen zijn. Lichamelijk gaat het verder wel redelijk, maar mentaal zit ik er af en toe echt doorheen. Spontane huilbuien enzo. Ik heb het gevoel dat ik iedereen teleurstel en ik snap niet waarom mijn lichaam niet gewoon doet wat het moet doen.. De bevalling van M. begon zo anders. Ik wil geen inleiding, dit is in principe mijn laatste baby en bevalling en ik wil het liefst gewoon thuis in bad bevallen zoals het plan maar naarmate de dagen verstrijken voelt het alsof die kans daarop kleiner en kleiner wordt.
Morgen heb ik weer een afspraak en ze kunnen mij dan opnieuw strippen. Hopelijk kan ik beter ontspannen dan zodat het minder gevoelig is. Gisteren vergat ik te ademen en dat is natuurlijk niet zo handig. Ugh sorry voor mijn klaagzang maar ik werd echt teleurgesteld wakker vanochtend dat er niets gebeurd was
Gelukkig, wel fijn om even te checken, is toch even een geruststellingquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Het is een portio bloeding zei ze. Het wordt over de dag heen niet erger dus ik heb blijkbaar gewoon heule gevoelige haarvaten. Ze klonk heel relaxed, dus ik denk nu ook maar dat het gewoon in orde is.
Over 2 weken en 1 dag de termijnecho dus dan zien we weer verder.
Wij hebben er een week ‘bijgelogen’ bij de mensen die bij de vorige zwangerschappen vervelend nieuwsgierig waren.. 🙊quote:Op woensdag 16 september 2020 08:14 schreef Seven. het volgende:
@:Michelangela en @:Ggirl
Ff benieuwd hoe het met jullie gaat, worden jullie al bestookt met appjes en houden jullie het nog vol?
'Maar mevrouw'quote:Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Wij hebben er een week ‘bijgelogen’ bij de mensen die bij de vorige zwangerschappen vervelend nieuwsgierig waren.. 🙊
Het voelt hier wel al als ‘over tijd’ lopen. Zoon en dochter meldde zich met 38.3 en 38.4.
Gisteren in het ziekenhuis geweest bij de verloskundige, kind terug in stuit..
Toen moest ik direct naar de gynaecoloog, want paniek.
15 minuten later bij de gynaecoloog... Kind head down!
Maar mevrouw dit moet toch pijnlijk zijn geweest? Uhh nee zo gaat ‘t 10x per dag..
Ze hebben maar een notitie gemaakt dat als baby zich zelf meld dat ze beginnen met een echo om de ligging te bepalen.
Is er as. dinsdag (40.1) nog geen baby dan plannen we een inleiding (omdat de geprikte suikers met de week blijven oplopen) en daar heb ik vrede mee.
Goed dat je gecheckt hebtquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Het is een portio bloeding zei ze. Het wordt over de dag heen niet erger dus ik heb blijkbaar gewoon heule gevoelige haarvaten. Ze klonk heel relaxed, dus ik denk nu ook maar dat het gewoon in orde is.
Over 2 weken en 1 dag de termijnecho dus dan zien we weer verder.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
Nou op school ben ik uit de kast, heb vanmorgen huilend een klas naar huis gestuurd die net was aangekomen (blokuur ook nog), vannacht nauwelijks geslapen door misselijkheid en maagzuur, vanmorgen onderweg ontbijt eruit gegooid en op school vlak voor de bel weer ralphen...
T zweet brak me bij de start van de les weer uit dus heb ze weggestuurd met t eerlijke antwoord “jongens, ik ben zwanger en ik ben zo ziek vanmorgen, ik trek t vandaag niet. Sorry!”
De lieverds (5H) waren niet boos1 stoere jongen vroeg zelfs of hij met me mee moest lopen naar de auto (en de tienermoeder die voor de zomer een kindje kreeg keek ook heel begripvol)
Maar t zal nu wel snel rondgaan.
Ivm mijn gastric sleeve is maagzuur sowieso een veel voorkomende klacht dus ik krijg meteen weer omeprazol, hoef niet eens langs te komen. Hoop dat t gaat helpen.
Ooh dit stemt mij ook weer wat gerustquote:Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Wij hebben er een week ‘bijgelogen’ bij de mensen die bij de vorige zwangerschappen vervelend nieuwsgierig waren.. 🙊
Het voelt hier wel al als ‘over tijd’ lopen. Zoon en dochter meldde zich met 38.3 en 38.4.
Gisteren in het ziekenhuis geweest bij de verloskundige, kind terug in stuit..
Toen moest ik direct naar de gynaecoloog, want paniek.
15 minuten later bij de gynaecoloog... Kind head down!
Maar mevrouw dit moet toch pijnlijk zijn geweest? Uhh nee zo gaat ‘t 10x per dag..
Ze hebben maar een notitie gemaakt dat als baby zich zelf meld dat ze beginnen met een echo om de ligging te bepalen.
Sterkte en ik duim heel hard voor je. Je weet helaas dat het alle kanten op kan, maar ik wil je toch als hart onder de riem vertellen dat mijn beste vriendin wekenlang gebloed heeft en zoveel dat het soms tot aan haar enkels aan toe zat en zij heeft een gezonde tweeling gekregen. Oorzaak nooit gevonden.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Hopelijk knap je snel een beetje op Kwak![]()
Nou, toch een echo straks. Spoeddoende VK toch moeten bellen van de praktijk; het liep er net op de wc echt uit. Dus ze willen me zien. Ik ben aan de ene kant doodsbang en huilerig en aan de andere kant gelaten. Zo van; het duurde eeuwen voor ik überhaupt zwanger was dus het zal wel niet gegund zijn.
Ik weet het ook niet, maar ik vind zwanger zijn echt ballen zuigen, en dat terwijl ik me er zo op had verheugd.
Beterschap. Hoe ver ben je nu?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
Nou op school ben ik uit de kast, heb vanmorgen huilend een klas naar huis gestuurd die net was aangekomen (blokuur ook nog), vannacht nauwelijks geslapen door misselijkheid en maagzuur, vanmorgen onderweg ontbijt eruit gegooid en op school vlak voor de bel weer ralphen...
T zweet brak me bij de start van de les weer uit dus heb ze weggestuurd met t eerlijke antwoord “jongens, ik ben zwanger en ik ben zo ziek vanmorgen, ik trek t vandaag niet. Sorry!”
De lieverds (5H) waren niet boos1 stoere jongen vroeg zelfs of hij met me mee moest lopen naar de auto (en de tienermoeder die voor de zomer een kindje kreeg keek ook heel begripvol)
Maar t zal nu wel snel rondgaan.
Ivm mijn gastric sleeve is maagzuur sowieso een veel voorkomende klacht dus ik krijg meteen weer omeprazol, hoef niet eens langs te komen. Hoop dat t gaat helpen.
Je hoort het vaker inderdaad. En ik voel me wel een klein beetje een dramakoningin hoor, met al die echo's en zorgen. Maar goed, het is nieuw, het is eenmalig voor ons en het is eng. Dus ik hoop dat ik straks gewoon een gegroeid poppetje zie.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Sterkte en ik duim heel hard voor je. Je weet helaas dat het alle kanten op kan, maar ik wil je toch als hart onder de riem vertellen dat mijn beste vriendin wekenlang gebloed heeft en zoveel dat het soms tot aan haar enkels aan toe zat en zij heeft een gezonde tweeling gekregen. Oorzaak nooit gevonden.
En het zuigt absoluut.
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:35 schreef Miezziej het volgende:
Wat vervelend van je schoonfamilie LTC![]()
Nog steeds geen baby hier. Ik heb wel wat buikpijn af en aan maar het voelt meer alsof dat mijn darmen zijn. Lichamelijk gaat het verder wel redelijk, maar mentaal zit ik er af en toe echt doorheen. Spontane huilbuien enzo. Ik heb het gevoel dat ik iedereen teleurstel en ik snap niet waarom mijn lichaam niet gewoon doet wat het moet doen.. De bevalling van M. begon zo anders. Ik wil geen inleiding, dit is in principe mijn laatste baby en bevalling en ik wil het liefst gewoon thuis in bad bevallen zoals het plan maar naarmate de dagen verstrijken voelt het alsof die kans daarop kleiner en kleiner wordt.
Morgen heb ik weer een afspraak en ze kunnen mij dan opnieuw strippen. Hopelijk kan ik beter ontspannen dan zodat het minder gevoelig is. Gisteren vergat ik te ademen en dat is natuurlijk niet zo handig. Ugh sorry voor mijn klaagzang maar ik werd echt teleurgesteld wakker vanochtend dat er niets gebeurd was
Probeer dat gevoel maar gauw aan de kant te zetten. Ze zijn echt wel wat gewend.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Je hoort het vaker inderdaad. En ik voel me wel een klein beetje een dramakoningin hoor, met al die echo's en zorgen. Maar goed, het is nieuw, het is eenmalig voor ons en het is eng. Dus ik hoop dat ik straks gewoon een gegroeid poppetje zie.
Ik duim voor je..!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Hopelijk knap je snel een beetje op Kwak![]()
Nou, toch een echo straks. Spoeddoende VK toch moeten bellen van de praktijk; het liep er net op de wc echt uit. Dus ze willen me zien. Ik ben aan de ene kant doodsbang en huilerig en aan de andere kant gelaten. Zo van; het duurde eeuwen voor ik überhaupt zwanger was dus het zal wel niet gegund zijn.
Ik weet het ook niet, maar ik vind zwanger zijn echt ballen zuigen, en dat terwijl ik me er zo op had verheugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |