Mijlpaal = gebakquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:27 schreef Miezziej het volgende:
Hallo, ik ben er nog. Toch een mijlpaal gehaald, over de 40 weken zwanger. Had ik van te voren niet bedacht, ik ben verpest door M.
Ik heb besloten om vandaag nog geen inwendig onderzoek te laten doen en eventueel strippen, maar nog even af te wachten. Met man overlegd en die gaat zoveel mogelijk eerder naar huis en dat helpt wel.
Even afkloppen, maar tijdens de zwangerschap en na de bevalling van M. had ik geen aambeien
Jaaaa ik had Sabine en Balthazar (de zwarte beer) en mijn broertje had Bob!quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
Haha kwak ik zit daar ook soms mee hoor, dat je dan uitrekent van oke hoe oud is ze als ze die maat heeft en wat voor weer zal het dan zijn.. is ook lastig te voorspellen soms.
Heb van papa en mama gisteren een verrassingspakketje gekregen met knuffels van mezelf van vroeger (Bob de beer van de Bijenkorf; hadden meer mensen die?), Elke dag een Beertje als voorleesboek en wat schattige Nijntje kleertjes van de Hema. En natuurlijk kaas en drop
. Helemaal blij mee.
U. is geboren op 17 maart en die dag sneeuwde het en was het ontzettend koud.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
maar weet ineens niet of een lentekind nou eerst nog wel lange mouwtjes moet of niet
Het ligt er ook een beetje aan hoe groot en zwaar kindjes zijn volgens mij. Wij hebben voor allebei de kinderen geen kruik nodig gehad bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
U. is geboren op 17 maart en die dag sneeuwde het en was het ontzettend koud.
Baby’s kunnen sowieso hun temperatuur niet goed reguleren, dus zou voor lange mouwen gaan.
Nee maar jij hebt ook wel 2 hoogzomerkinderenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan hoe groot en zwaar kindjes zijn volgens mij. Wij hebben voor allebei de kinderen geen kruik nodig gehad bijvoorbeeld.
Bob de Beerquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
Haha kwak ik zit daar ook soms mee hoor, dat je dan uitrekent van oke hoe oud is ze als ze die maat heeft en wat voor weer zal het dan zijn.. is ook lastig te voorspellen soms.
Heb van papa en mama gisteren een verrassingspakketje gekregen met knuffels van mezelf van vroeger (Bob de beer van de Bijenkorf; hadden meer mensen die?), Elke dag een Beertje als voorleesboek en wat schattige Nijntje kleertjes van de Hema. En natuurlijk kaas en drop
. Helemaal blij mee.
Pic-lijn denk ik. Sterktequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:13 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb alleen maar lange mouwen voor m'n eind maart begin april baby, want vorige baby was november en toen was het koud. Moet denk ik wat zomerkleertjes bij halen, alles is winter in de mini maatjes hier. Maar vind het ook lastig, want prul zat een maand of drie in maat 50 en dat hoop ik voor deze baby eigenlijk niet, die mag wel wat beter groeien. En als 62 in de zomer past, heb ik dat wel weer met korte mouwen liggen. Denk dat ik maar wat zomerkleertjes in 56 vraag als kraamcadeau.
En ltc, ik heb ook zofran (en primperan) en dat haalt echt wel het scherpe randje eraf. Zonder ben ik echt non stop kotsmisselijk.
Mijn infuus sneuvelde gisteren en nu heb ik een nieuwe na zes keer prikken. In m'n elleboogholte, kan helemaal niks met die arm. Voor de volgende keer hadden ze het over een pecc-lijn ofzoiets. Mijn aders zijn inmiddels een beetje op, blijkbaar...
Het klopt dat je zwangerschapstesten minder duidelijk worden werd mij toen verteld door de vrouw van moeders voor moeders.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef MiNi1981 het volgende:
Gekke vraag misschien maar ik heb echt enorm venijnige steken aan 1 kant in de liesstreek...
is dat iets dat erbij hoort?
Ik heb overigens nog steeds bruinverlies maar 0 krampen die duiden op enige vorm van (verlate/aankomende) bloeding. Dat stemt mij dan weer positief.
Wat mij minder positief stelt is dat de standaard zwangerschapstesten zo goed als wit blijven (heel licht streepje wat dus niet oploopt) en dat de clearblue de enige is met overtuigend bewijs...
Wat een gedoe zeg die eerste weken![]()
Ik had gehoopt dat ik er van kon genieten maar de zorgen zijn op dag 1 al begonnen
Maar toch niet zo snel na je NOD al?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:25 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Het klopt dat je zwangerschapstesten minder duidelijk worden werd mij toen verteld door de vrouw van moeders voor moeders.
Op welk moment van de dag test je? Drink je veel water? Dat zou ook nog mee kunnen spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:29 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Maar toch niet zo snel na je NOD al?
Ik ben Nu 3dgn na NOD ofzo... Zou eerder denken dat het lichaam de eerste weken juist flink wat hcg aan het produceren is...
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik met ovulatietesten ook alleen bij clearblue positief testte en de rest vd ovu testen zo goed als blanco bleven... maar linkt me toch ook niet helemaal te vergelijk.
Ik wil gewoon even een inkijkje of alles goed gaat... maar dat kan nog even niet...
Ik test met de eerste ochtendurine. Dus die is nog volledig geconcentreerd...quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:30 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Op welk moment van de dag test je? Drink je veel water? Dat zou ook nog mee kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |