Maar je kent de zebrahondjes appelsap toch wel?quote:
Nee, ik lees 'zebrahondje' hier nu vanavond voor het eerstquote:Op donderdag 10 september 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kent de zebrahondjes appelsap toch wel?
Weer iets geleerdquote:Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik lees 'zebrahondje' hier nu vanavond voor het eerst
Maak je @mario390 helemaal blij, maar die kijkt niet want film ....quote:Op donderdag 10 september 2020 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga ff Helene Fischer aanvragen!!!
Nou ja zeg, ik vraag m nog wel een keer aan nächste Woche.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je @:mario390 helemaal blij, maar die kijkt niet want film ....
Het blijft iets hebben, die oldies. Laatst nog Sinatra geluisterd.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:45 schreef chufi het volgende:
Ding a Dong .. laatst nog gepost
40+ / Punk, disco, New Wave of? #46
Ja hoor .. ik doe er niet moeilijk overquote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het blijft iets hebben, die oldies. Laatst nog Sinatra geluisterd.
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:51 schreef D. het volgende:
Feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, kiwi
Hai,quote:
ongeveer.. Voor mij iets van 15 uur en dan is het 35 jaar geleden dat ik het stadshuis van Grunn uitliepquote:Op donderdag 10 september 2020 23:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik dacht even “en dan?”
Awwwww![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:24 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow, en doei. Moet nog ff wat tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |