quote:
Op vrijdag 11 september 2020 02:02 schreef damsco het volgende:[..]
Zo zwart wit is het allemaal niet.
Als je gaat gooien met “je hebt een probleem met mij als je dit niet doet” dan komt die flexibiliteit maar van een kant. Als jij je zo gaat opstellen hoef je vanuit de werknemer natuurlijk ook helemaal niks nul nada flexibiliteit of coulance te verwachten. Het is maar net waar je voor kiest.
De flexibiliteit in deze is dat de werkgever faciliteiten beschikbaar stelt waartoe hij helemaal niet verplicht is. Dus hij mag wel degelijk verwachten dat de gebruikers het in fatsoenlijke staat achterlaten, en daarvoor een roulatieschema instellen.
Van de 120 medewerkers, wensen alleen TS en 7 andere collega's niet mee te werken. Vind je dat niet wat zeggen?
En ettertjes die over dit soort kleinigheden een hoop stampij maken binnen je bedrijf, die wil je niet domweg niet als werkgever. Komt omdat ze in de regel de sfeer verzieken. De meeste mensen zullen blij zijn als je als manager afscheid durft te nemen van dit soort types. Daarmee zeg ik niet dat TS de raddraaier is want die inschatting kan ik niet maken op basis van wat de informatie die gegeven is.
[ Bericht 20% gewijzigd door Seven. op 11-09-2020 05:44:17 ]