abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194993274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Voor een slim persoon ben je best wel dom
Als slim persoon en manager kan ik je vertellen dat ik corona met 2 handen aangegrepen heb om een aantal (facilitaire) zaken door te drukken die mij voor deze crisis al dwars zaten.
Resistance is futile.
pi_194993326
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als slim persoon en manager kan ik je vertellen dat ik corona met 2 handen aangegrepen heb om een aantal (facilitaire) zaken door te drukken die mij voor deze crisis al dwars zaten.
Oke. Ik heb geen idee wat dit als reactie is op wat ik zeg. Je hebt iets voor elkaar gekregen wat je eerst niet lukte vanwege een nieuwe situatie. Geweldig. Mooi dat het je uiteindelijk met wat onverwachte hulp gelukt is?
pi_194993383
Ik heb heel veel tijd met managers doorgebracht en met wat ze doen. En inderdaad, zoiets als wat jij nu beschrijft valt precies in de lijn der verwachtingen weer. Ook mooi dat je het positief wil brengen terwijl het gewoon mazzel is, ook een kenmerk. De meeste managers zouden veel beter vervangen kunnen worden door een ICT'er, maar mooi dat je een baan hebt gecreëerd voor jezelf
pi_194993468
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Juist niet. Ik was mijn eigen mok altijd keurig af. Als ieder hetzelfde deed, hoeft dit helemaal niet.
Eens, hier op kantoor maakt iedereen er ook een tering zooi van, de magnetron ziet vaak uit alsof er iemand in gescheten heeft en op het tosti ijzer kan je soms genoeg gesmolten kaas vinden om 2 tostis te beleggen.

Dan zal ik de toiletten maar niet meenemen in dit verhaal.

Vind het ook niet erg om af en toe corvee dingen te doen maar collega’s mogen best eens eerst naar hun zelf kijken.
pi_194993512
Lekker man, beetje chill poetsen en opruimen voor je normale uurtarief
pi_194993599
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Omdat ik een tyfushekel heb aan mensen die zich te goed vinden om de boel met elkaar een beetje in orde te houden.

Het zijn de lastige gevallen. Goede werknemers die zich wel slecht gedragen en daarmee de sfeer en collegiale cultuur verzieken.

De achoonmaakster is misschien bezig alle deurknoppen 5x per dag schoon te maken oid. En misschien loopt het bedrijf omzet mis. Ik heb geen idee. Maar in dit soort situaties verwacht je dat mensen zich volwassen gedragen en soms even iets doen wat nodig is en niet perse de normale werkzaamheden zijn.
Juist, van die mensen die zichzelf bij voorbaat al negatief op de radar zetten wegens herhaaldelijk kinderachtig gedrag. Daar ga je als leidinggevende na een paar vruchteloze gesprekken vanzelf anders mee om.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:57 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke. Ik heb geen idee wat dit als reactie is op wat ik zeg. Je hebt iets voor elkaar gekregen wat je eerst niet lukte vanwege een nieuwe situatie. Geweldig. Mooi dat het je uiteindelijk met wat onverwachte hulp gelukt is?
Dank je. Waarom ga jij er zomaar vanuit dat deze wijziging corona gerelateerd is?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:47 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Ben natuurlijk niet degene die het hardst gaat klagen, want ben wel geliefd.
Ik raad je met klem aan om je bek te houden tijdens de meeting hierover, hooguit een vraag stellen waarom de wijziging is doorgevoerd. Als je leidinggevende dat niet uit kan leggen, dan heb je nog een kans dat ook de 40+ collega's zich achter de oren gaan krabben. Als je alleen maar een hoop stennis gaat schoppen, ben jij straks die kutcollega die het gedaan heeft als de werkgever besluit dat iedereen wel zijn eigen beker af kan wassen (en vaatwasser dus off limits).
Resistance is futile.
pi_194993649
Wat is dat trouwens voor onzin zeg, dat een schoonmaakster ineens de vaatwasser niet meer kan doen. Is toch gvd zijn/haar werk. Ik zou het ook niet doen als ik jou was.
pi_194993658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Seven. het volgende:

Dank je. Waarom ga jij er zomaar vanuit dat deze wijziging corona gerelateerd is?
quote:
Jullie soort mensen worden mooi betaald maar zitten gelukkig ook wel aan jullie top in vergelijking met mij
pi_194993716
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:14 schreef phoenyx het volgende:

[..]

[..]

Jullie soort mensen worden mooi betaald maar zitten gelukkig ook wel aan jullie top in vergelijking met mij
:')

Rook nog een joint of zo, zal je goed doen.
Resistance is futile.
pi_194993736
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

:')

Rook nog een joint of zo, zal je goed doen.
Goede reactie weer.
pi_194993738
Je hebt helemaal gelijk.

Je verdient opslag omdat je geen ontslag hebt genomen én je verdient een publieke verontschuldiging van de directie inclusief CEO, CFO, CMO, CIO etc. Ook schoonmaak dient zich te verontschuldigen
pi_194993739
Ik zou er gezellig extra lang de tijd voor nemen en na het corvee even bijkletsen met koffie. Eens zien of het management van plan veranderd.
.
  donderdag 10 september 2020 @ 22:18:40 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194993748
Waar is het slachtoffer gebleven?
pi_194993755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

M'n maten op werk zijn ook tegen hoor. Het zijn vooral de oudjes die het goed vinden. De normale werknemers zijn tegen, maar helaas in grote minderheid.
democratie heeft zijn nadelen...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_194993767
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:13 schreef Carlos93 het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin zeg, dat een schoonmaakster ineens de vaatwasser niet meer kan doen. Is toch gvd zijn/haar werk. Ik zou het ook niet doen als ik jou was.

De werkgever betaalt haar, dus hij bepaalt wat haar werk precies behelst, niet het verwende knulletje op de werkvloer die te beroerd is om zijn handen uit de mouwen te steken. Als hij besluit dat het half uur voor de vaatwasser beter besteedt kan worden aan het extra schoonmaken van deurklinken, dan is dat zijn goed recht.
Resistance is futile.
  donderdag 10 september 2020 @ 22:20:09 #91
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194993770
Stel je niet zo aan man. Beetje arrogant om je daar je te goed voor te voelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194993773
Ik vind het super knap dat je al rustig gebleven bent én dat jij je niet ziek hebt gemeld.

Wellicht kan je een boek schrijven
pi_194993785
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

De werkgever betaalt haar, dus hij bepaalt wat haar werk precies behelst, niet het verwende knulletje op de werkvloer die te beroerd is om zijn handen uit de mouwen te steken. Als hij besluit dat het half uur voor de vaatwasser beter besteedt kan worden aan het extra schoonmaken van deurklinken, dan is dat zijn goed recht.
Ik heb nog nooit in mijn leven een contract gezien waarbij de scope van je werkzaamheden niet tot in details is beschreven en ik schat zomaar in dat er in het contract niks staat over schoonmaken.
pi_194993798
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Die neemt even een break, de emoties werden hem teveel (hoorde ik van ene betrouwbare bron)
pi_194993820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:14 schreef phoenyx het volgende:

[..]

[..]

Ja, ten opzichte van Lionel Messi zit hij ook aan de top ten opzichte van jou.

Wat een rare reactie. Je hebt nog niets bereikt dus, dus misschien dat eerst doen voordat je een grote broek aantrekt.
Whatever...
pi_194993842
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Corvee doen :P
Resistance is futile.
pi_194993859
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

_O-
Whatever...
pi_194993863
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom blijf jij reageren terwijl je juist eerder al zo kinderlijk hinderlijk reageerde?
pi_194993871
OP is een NSB'er. Zijn equivalent tijdens de Hongerwinter van '44-'45 heeft verzetsstrijders verraden omwille extra rantsoen, want vóór de Hongerwinter kreeg hij eenmaal ook meer brood! Niet zo minachtend doen naar schoonmakers en je steentje bijdragen. Kinderachtig gedoe.
pi_194993912
quote:
8s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:24 schreef craziness het volgende:
OP is een NSB'er. Zijn equivalent tijdens de Hongerwinter van '44-'45 heeft verzetsstrijders verraden omwille extra rantsoen, want vóór de Hongerwinter kreeg hij eenmaal ook meer brood! Niet zo minachtend doen naar schoonmakers en je steentje bijdragen. Kinderachtig gedoe.
Schoonmakers worden betaald om schoon te maken. Moeten ze dat nu ook gewoon doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')