abonnement Unibet Coolblue
pi_194995236
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 23:43 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Jammer dat jij en anderen deze valse dichotomie blijft bezigen. Inzetten op containment staat niet gelijk aan een lockdown/samenlevig op slot gooien. Het is een drogreden dat voorstanders van containment het acceptabel vinden dat een heel land weer langdurig te maken met lockdown-achtige maatregelen. Heb ik volgens mij al regelmatig uitgelegd.
Heb je de strategie wel eens bekeken? Daar zitten gewoon lockdown-achtige maatregelen in. Maar discussie met jou heeft geen zin. Je reageert enkel selectief.
pi_194995277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 23:46 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Onzin, je geeft hier een valse voorstelling van zaken mee die nergens zo wordt gepredikt. Nogmaals, containment (indammen) staat niet gelijk aan eradicatie (uitroeien). Dat laatste is alleen mogelijk als alle landen er in slagen om de effectieve R onder de 1 te houden of als een vaccin dusdanig goed werkt dat blijvend groepsimmuniteit bereikt kan worden.
Maar de site heeft het over ELIMINATIE, dat *IS* uitroeien in een gebied, dus hier NL, en zegt letterlijk, ik haal het rechtstreeks uit jullie alert levels, dat in het laagste niveau daaronder "sproradische uitbraken" oa "afstand houden, handen wassen, verbod op binnenevenementen" etc gehandhaafd moet blijven.

Dan kunnen we dus nóóit meer van die 1,5m af en normaal knuffelen of een evenement hebben binnen etc want dat gaat toch nooit lukken in NL? Dus moeten we de dreiging genoeg inperken dat we van die maatregelen afkunnen - met een vaccin. En dan accepteren dat het enigzins aanwezig zal blijven - net als bv. griep - maar wel gewoon weer een normaal, fijn, sociaal, gezellig, menselijk leven leiden met de dingen die we altijd leuk hebben gevonden en waar heel veel mensen nu heel hard op wachten tot ze weer mogen/kunnen.

Sorry, maar er staat toch echt eliminatie op de site, en dat is gewoon echt hetzelfde als uitroeien. Om dat in Nederland te doen op het niveau van meer dan een maand 0 gevallen (rechtstreeks geciteerd) zal nooit lukken als echt handelsland, dus komt het op hetzeflde neer als wat ik zeg toch? Compleet uitroeien voor de 1,5m etc afgeschaft wordt en we onze vrijheid terug krijgen om te huggen wie we willen, binnen naar een event of beurs toe te gaan etc? Of is het veranderd en klopt de site niet of kan ik niet lezen? Wat begrijp ik verkeerd dan?
#WeesGeenWhales
pi_194995373
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:43 schreef FYazz het volgende:

[..]

Waar heb ik het over een hele samenleving deels op slot gooien?

In de OP gaat het over o.a. intensivering bron-, en contactonderzoek, mondkapjes plicht, inreiscontroles.
Het gaat ook over evenementen weer verbieden enzo. Dus ja, wel degelijk de samenleving weer deels op slot gooien.

Terwijl een leefbaar beleid is om voor nu die dingen weer toe te staan, al is het met die verscrhikkelijke ongezellige imperkende kut-1,5m regel, zodat er nog een béétje plezier kan zijn in het leven, wachtend op een goed vaccin hopelijk tussen nu en zomer volgend jaar zodat na breed genoeg uitrol de 1,5m eraf kan en men weer gewoon in vrijheid kan dansen, feesten, knuffelen wie wil, samen op de foto kan, en normaals als vanouds sociaal en gezelllig kan doen en naar leuke grote events en festivals kan en het leven weer leuk wordt en iedereen weer in vrijheid kan doen waar hij of zij lol uit haalt zoals tot maart van dit jaar.

Dát is het probleem met deze toko. Maar deze loco's gaan toch niets bereiken.
#WeesGeenWhales
pi_194995461
quote:
Maar hoewel er beperkingen zijn, zijn sommige dingen nog steeds mogelijk:

Naar buiten gaan in een gebied waar weinig andere mensen zijn.
Buiten een of twee mensen ontmoeten, met 6-9 meter afstand (2 meter is niet genoeg). Kortere afstanden zijn mogelijk als er wind waait.
Autorijden en in de auto blijven is in rustige gebieden mogelijk.
Wat een dystopisch scenario. ;(
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 11 september 2020 @ 00:46:13 #30
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194995471
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wat een dystopisch scenario. ;(
Dit is geen actuele zienswijze meer. Het is geschreven op het hoogtepunt van de eerste golf. Ik heb geen idee waarom het nog op de site staat.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_194995481
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:46 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Dit is geen actuele zienswijze meer. Het is geschreven op het hoogtepunt van de eerste golf. Ik heb geen idee waarom het nog op de site staat.
Het staat letterlijk op de homepage als je op 'belangrijke voorwaarden' klikt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 11 september 2020 @ 00:48:31 #32
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194995486
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:26 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Het gaat ook over evenementen weer verbieden enzo. Dus ja, wel degelijk de samenleving weer deels op slot gooien.
Tsja, zodra de ziekenhuizen weer volstromen zal het kabinet ook weer van alles gaan verbieden. Waaronder evenementen. Dat is onvermijdelijk, want ze willen niet dat de zorgcapaciteit wordt overschreden. Alleen zo jammer dat ze dan nogmaals achter de feiten aanlopen. Hoe eerder je ingrijpt zolang de R nog boven de 1 zit, hoe sneller je voldoende resultaat bereikt.

Vandaar ook zo lokaal mogelijk ingrijpen, want dan hoeft de rest van het land niet onnodig te leiden onder een nieuwe uitbraak in de regio Haaglanden.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_194995489
Laat deze angsthazen lekker binnen blijven ofzo als ze zo bang zijn voor corona. Schuilkeldertje in, uitkering. Maar val andere mensen niet lastig met jullie dystopische waanzin.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194995512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:48 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Tsja, zodra de ziekenhuizen weer volstromen zal het kabinet ook weer van alles gaan verbieden. Waaronder evenementen. Dat is onvermijdelijk, want ze willen niet dat de zorgcapaciteit wordt overschreden. Alleen zo jammer dat ze dan nogmaals achter de feiten aanlopen. Hoe eerder je ingrijpt zolang de R nog boven de 1 zit, hoe sneller je voldoende resultaat bereikt.

Vandaar ook zo lokaal mogelijk ingrijpen, want dan hoeft de rest van het land niet onnodig te leiden onder een nieuwe uitbraak in de regio Haaglanden.
Alleen blijven de ziekenhuisen crickets-niveau-leeg al maanden, dus laten we wachten tot dat begint te veranderen ipv alleen de besmettingen okay? Anders kunnen we voortaan ook de samenleving op slot gooien en mensen verbieden te huggen als er een neusverkoudheid rondgaat met veel besmettingen... ik snap dat dat niet is wat je bedoelt, maar daar zou het wel op neerkomen nu weer strengere maatregelen te nemen.
#WeesGeenWhales
  vrijdag 11 september 2020 @ 00:55:24 #35
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194995515
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:10 schreef eragon2890 het volgende:

[..]
Sorry, maar er staat toch echt eliminatie op de site, en dat is gewoon echt hetzelfde als uitroeien. Om dat in Nederland te doen op het niveau van meer dan een maand 0 gevallen (rechtstreeks geciteerd) zal nooit lukken als echt handelsland, dus komt het op hetzeflde neer als wat ik zeg toch? Compleet uitroeien voor de 1,5m etc afgeschaft wordt en we onze vrijheid terug krijgen om te huggen wie we willen, binnen naar een event of beurs toe te gaan etc? Of is het veranderd en klopt de site niet of kan ik niet lezen? Wat begrijp ik verkeerd dan?
Ik pm je morgen wel een pamflet van een A4 waar alle essenties van containment op staan uitgelegd. Maximaal indammen (richting nul) betekent niet dat er pas succes wordt behaald als eliminatie wordt bereikt. Volgens mij lees je ander betoog. Kun je citeren waar er wordt beweert dat het volledig draait om eliminatie?

Natuurlijk is het alleszins mooi als een land in het gunstigste geval net zoveel succes kan boeken als Nieuw-Zeeland (+100 dagen zonder binnenlandse besmetting). Want dat betekent dat je vrijwel alles los kunt laten. Maar het is grote vereiste waar alles bij valt of staat. Het doel van containment is dusdanig lage viruscirculatie die vrijwel volledig te controleren is. Bij enkele nieuwe gevallen zijn er zeker niet direct weer allerlei strenge maatregelen nodig.

quote:
Containment Nu wil de economische en humanitaire ramp voorkomen die verspreiding van het virus betekent. Wij ijveren voor een serieus en concreet plan langs de lijnen van in Nederland gebruikelijke en wettelijk vereiste onderdrukking van gevaarlijke virussen met testen, traceren en isoleren, mondkapjes en andere controlemaatregelen – in plaats van de strategie van gecontroleerde verspreiding die het kabinet volgens onze analyse hanteert.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_194995519
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Laat deze angsthazen lekker binnen blijven ofzo als ze zo bang zijn voor corona. Schuilkeldertje in, uitkering. Maar val andere mensen niet lastig met jullie dystopische waanzin.
Constant praten over solidariteit, omdat men opeens 'zichtbaar' geconfronteerd wordt met risico's van het leven, dus moet iedereen maar rekening houden met hun angst.
pi_194995542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:56 schreef Rlz12 het volgende:

[..]

Constant praten over solidariteit, omdat men opeens 'zichtbaar' geconfronteerd wordt met risico's van het leven, dus moet iedereen maar rekening houden met hun angst.
De echte egoïsten hier zijn zij. Laat deze klapmongolen lekker naar nannystaten als Australië of Nieuw-Zeeland emigreren. Kunnen ze lekker weer in lockdown bij 4 nieuwe covid-19 geïnfecteerden en lege IC's en ziekenhuizen. Helemaal koekoek deze club. Zum kotzen en een hele dikke vinger naar zulke doordrammers.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194995545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:55 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ik pm je morgen wel een pamflet van een A4 waar alle essenties van containment op staan uitgelegd. Maximaal indammen (richting nul) betekent niet dat er pas succes wordt behaald als eliminatie wordt bereikt. Volgens mij lees je ander betoog. Kun je citeren waar er wordt beweert dat het volledig draait om eliminatie?

Natuurlijk is het alleszins mooi als een land in het gunstigste geval net zoveel succes kan boeken als Nieuw-Zeeland (+100 dagen zonder binnenlandse besmetting). Want dat betekent dat je vrijwel alles los kunt laten. Maar het is grote vereiste waar alles bij valt of staat. Het doel van containment is dusdanig lage viruscirculatie die vrijwel volledig te controleren is. Bij enkele nieuwe gevallen zijn er zeker niet direct weer allerlei strenge maatregelen nodig.
[..]

Ik heb geen pamflet nodig, ik citeerde het uit de alert levels op jullie site. Daar staat toch echt dat bij enkele nieuwe gevallen ("incidentele uitbraken" / "0 gevallen voor 2 weken of meer maar minder dan een maand"):

- "afstand houden" (1,5m), "verbod op binnenevenementen", en nog paar dingen nodig zijn.

Ik wil als er straks een vaccin is etc niet elke keer als er toch ergens 3 gevalen corona opduiken ineens een concert waar ik al 4 maanden naar uitkijk verboden zien worden, de anime conventie waar ik al 6 maanden kaartjes voor heb idem, en mijn vrienden niet meer mogen huggen voor 1,5 maand. Dat is totaal onleefbaar en totale gekte. En dat zijn niet "lichte maatregelen", whatever dat alert niveau van jullie ook moge beweren. De reden dat dat vaccin zo belangrijk is is VOORSPELBAARHEID. Mensen worden gestoord als 3 keer per jaar ineens dat soort regels ingevoerd kunnen worden op random momenten voor zeg 6 weken. Daarnaast kan er nooit meer een concert, conventie, beurs, songfestival, of wat dan ook georganiseerd worden, omdat dat allemaal een half jaar tot jaar of langer duurt om te doen en gewoon financiëel niet kan als je nooit weet of het door kan gaan.

Dus als er een goed vaccin is en het is breed uitgerold gewoon exit maatregelen zoals het plan ook is, tot er eventueel over 20 jaar ofzo weer een pandemie van dit niveau is maar dat is een niveau waarmee we kunnen leven qua hoe vaak maatregelen voorkomen. In de tussentijd wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben: vrijheid om weer normaal te leven. En evenementen etc hebben die zekerhedi ook nodig. Gelukkig is dat ook het plan van de Nederlandse regering en ongeveer de hele rest van de wereld.
#WeesGeenWhales
pi_194995577
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 01:01 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik heb geen pamflet nodig, ik citeerde het uit de alert levels op jullie site. Daar staat toch echt dat bij enkele nieuwe gevallen ("incidentele uitbraken" / "0 gevallen voor 2 weken of meer maar minder dan een maand"):

- "afstand houden" (1,5m), "verbod op binnenevenementen", en nog paar dingen nodig zijn.

Ik wil als er straks een vaccin is etc niet elke keer als er toch ergens 3 gevalen corona opduiken ineens een concert waar ik al 4 maanden naar uitkijk verboden zien worden, de anime conventie waar ik al 6 maanden kaartjes voor heb idem, en mijn vrienden niet meer mogen huggen voor 1,5 maand. Dat is totaal onleefbaar en totale gekte. En dat zijn niet "lichte maatregelen", whatever dat alert niveau van jullie ook moge beweren. De reden dat dat vaccin zo belangrijk is is VOORSPELBAARHEID. Mensen worden gestoord als 3 keer per jaar ineens dat soort regels ingevoerd kunnen worden op random momenten voor zeg 6 weken. Daarnaast kan er nooit meer een concert, conventie, beurs, songfestival, of wat dan ook georganiseerd worden, omdat dat allemaal een half jaar tot jaar of langer duurt om te doen en gewoon financiëel niet kan als je nooit weet of het door kan gaan.

Dus als er een goed vaccin is en het is breed uitgerold gewoon exit maatregelen zoals het plan ook is, tot er eventueel over 20 jaar ofzo weer een pandemie van dit niveau is maar dat is een niveau waarmee we kunnen leven qua hoe vaak maatregelen voorkomen. In de tussentijd wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben: vrijheid om weer normaal te leven. En evenementen etc hebben die zekerhedi ook nodig. Gelukkig is dat ook het plan van de Nederlandse regering en ongeveer de hele rest van de wereld.
Ik heb voor de gein eens die site en hun standpunten bekeken. Volledig krankjorum deze club. Hun gestelde alertheidslevels zijn buiten proporties. Ik woon in een relatief kleine en dunbevolkte gemeente. Van de week iets van 3 besmettingen hier; na maanden op 0 te hebben gezeten. Er werd wel even een oranje alertheidslevel aan mijn gemeente toebedeeld in het overzicht, wat volledig van de zotte is. Beperkende maatregelen om 3! nieuwe gevallen. Wat een waanzin. Deze club is niets en zal nooit wat worden. Ga maar lekker op een australisch forum deze onzin verkopen @Gretzl
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194995585
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 19:18 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Dat is een valse beschuldiging waar je geen enkel bewijs voor hebt
Een oud-hoofdinspecteur van het IGJ (valt onder het ministerie van VWS), een dubieuze viroloog met een dubbele agenda die jarenlang bij het RIVM heeft gewerkt en daarna bij het ECDC, een opeens ingevlogen veldepidemioloog, een willekeurige antropoloog, een gezondheidseconoom en een wiskundige die buiten zijn standaardpraatje niet uit zijn woorden komt. Toevallig zitten er een aantal ook nog aardig diep in 'strategie', dus doe ermee wat je wilt, maar onafhankelijk zijn ze absoluut niet.
pi_194995632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 01:01 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik heb geen pamflet nodig, ik citeerde het uit de alert levels op jullie site. Daar staat toch echt dat bij enkele nieuwe gevallen ("incidentele uitbraken" / "0 gevallen voor 2 weken of meer maar minder dan een maand"):

- "afstand houden" (1,5m), "verbod op binnenevenementen", en nog paar dingen nodig zijn.

Ik wil als er straks een vaccin is etc niet elke keer als er toch ergens 3 gevalen corona opduiken ineens een concert waar ik al 4 maanden naar uitkijk verboden zien worden, de anime conventie waar ik al 6 maanden kaartjes voor heb idem, en mijn vrienden niet meer mogen huggen voor 1,5 maand. Dat is totaal onleefbaar en totale gekte. En dat zijn niet "lichte maatregelen", whatever dat alert niveau van jullie ook moge beweren. De reden dat dat vaccin zo belangrijk is is VOORSPELBAARHEID. Mensen worden gestoord als 3 keer per jaar ineens dat soort regels ingevoerd kunnen worden op random momenten voor zeg 6 weken. Daarnaast kan er nooit meer een concert, conventie, beurs, songfestival, of wat dan ook georganiseerd worden, omdat dat allemaal een half jaar tot jaar of langer duurt om te doen en gewoon financiëel niet kan als je nooit weet of het door kan gaan.

Dus als er een goed vaccin is en het is breed uitgerold gewoon exit maatregelen zoals het plan ook is, tot er eventueel over 20 jaar ofzo weer een pandemie van dit niveau is maar dat is een niveau waarmee we kunnen leven qua hoe vaak maatregelen voorkomen. In de tussentijd wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben: vrijheid om weer normaal te leven. En evenementen etc hebben die zekerhedi ook nodig. Gelukkig is dat ook het plan van de Nederlandse regering en ongeveer de hele rest van de wereld.
Jouw ideeën zijn ook een dystopie in wording. Mensen die verlangen naar een vaccin om weer normaal te mogen leven :')

Je hebt de vrijheid om normaal te leven en elke dag die je wacht, is er een te lang. Kijk naar Engeland, België, Spanje, Frankrijk, Australië, de Verenigde Staten, Nieuw-Zeeland, Canada, Ierland, de Filipijnen, Peru of Argentinië om te zien hoe ver regeringen bereid zijn te gaan.

Het leven gaat om leven en niet om het vermijden van de (onvermijdelijke) dood.
pi_194995682
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:46 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Dit is geen actuele zienswijze meer. Het is geschreven op het hoogtepunt van de eerste golf. Ik heb geen idee waarom het nog op de site staat.
Suggestie: omdat het een club incapabele malloten is met een sectie "leugens van de overheid" op de site die zoals altijd in clubs die geloven in "hunnie bedriegen ons" en "de overheid zegt niet wat ze echt doen!!" het niet met elkaar eens is of wordt en de webmaster uit de lokale ggz-inrichting komt?
#WeesGeenWhales
pi_194995704
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 01:23 schreef Rlz12 het volgende:

[..]

Jouw ideeën zijn ook een dystopie in wording. Mensen die verlangen naar een vaccin om weer normaal te mogen leven :')

Je hebt de vrijheid om normaal te leven en elke dag die je wacht, is er een te lang. Kijk naar Engeland, België, Spanje, Frankrijk, Australië, de Verenigde Staten, Nieuw-Zeeland, Canada, Ierland, de Filipijnen, Peru of Argentinië om te zien hoe ver regeringen bereid zijn te gaan.

Het leven gaat om leven en niet om het vermijden van de (onvermijdelijke) dood.
Wat hebben die landen in godsnaam met elkaar gemeen? Frankrijk heeft net afstand afgeschaft tot 5000 man terwijl Australie in lockdown is half en in usa gaat het van 10 dagen durende evenementen met 250000 bezoekers zonder één regel (sturgeon motorcycle rally) tot 10x strenger als wij hier (nyc nu)...
#WeesGeenWhales
pi_194999649
Ze eisen dat evenementen maximaal 50 bezoekers mogen hebben maar organizeren zelf een evenement voor maximaal 100 personen :')

Verder gewoon alle coronagekkies thuis laten blijven totdat alles voorbij is.
pi_195000414
Veel plezier ts hopelijk komen er maar max 50 mensen anders doen ze zelf een Grapperhausje. Die wetenschappelijke onderbouwing waar je het over hebt heb ik trouwens niet gevonden op hun website.
  vrijdag 11 september 2020 @ 12:43:20 #46
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195000825
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 01:10 schreef Rlz12 het volgende:

[..]

Een oud-hoofdinspecteur van het IGJ (valt onder het ministerie van VWS), een dubieuze viroloog met een dubbele agenda die jarenlang bij het RIVM heeft gewerkt en daarna bij het ECDC, een opeens ingevlogen veldepidemioloog, een willekeurige antropoloog, een gezondheidseconoom en een wiskundige die buiten zijn standaardpraatje niet uit zijn woorden komt. Toevallig zitten er een aantal ook nog aardig diep in 'strategie', dus doe ermee wat je wilt, maar onafhankelijk zijn ze absoluut niet.
Volgens mij mis je de essentiële informatie dat Containment Nu en C19 Red Team twee verschillende bewegingen zijn. Ze zullen het inhoudelijk over bepaalde zaken best eens zijn, maar wat je hier allemaal insinueert slaat nergens op.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_195000938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Volgens mij mis je de essentiële informatie dat Containment Nu en C19 Red Team twee verschillende bewegingen zijn. Ze zullen het inhoudelijk over bepaalde zaken best eens zijn, maar wat je hier allemaal insinueert slaat nergens op.
Zijn geen twee verschillende bewegingen. Containment Nu heeft sowieso geen recht van spreken, omdat zij totaal niet transparant zijn als beweging. Het Red Team heb ik hierboven al beschreven. Ik hoor graag nog steeds waarom we ze zo serieus zouden moeten nemen.

Heb je ondertussen de auteur van de lage IFR al opgezocht? Die heeft meer kwalificaties dan heel het Red Team bij elkaar, maar schuif je aan de kant, omdat zijn onderzoek geen peer-review heeft gehad...
  vrijdag 11 september 2020 @ 12:53:49 #48
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195001035
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:49 schreef Rlz12 het volgende:

[..]

Zijn geen twee verschillende bewegingen. Containment Nu heeft sowieso geen recht van spreken, omdat zij totaal niet transparant zijn als beweging. Het Red Team heb ik hierboven al beschreven. Ik hoor graag nog steeds waarom we ze zo serieus zouden moeten nemen.

Heb je ondertussen de auteur van de lage IFR al opgezocht? Die heeft meer kwalificaties dan heel het Red Team bij elkaar, maar schuif je aan de kant, omdat zijn onderzoek geen peer-review heeft gehad...
Met dit soort stellingen laat je overduidelijk zien dat je een gebrek aan kennis hebt. Je hebt er geen greintje bewijs voor.

Het komt zeker niet in je op dat het mogelijk is dat er meerdere groeperingen van mensen kritiek kunnen hebben op het overheidsbeleid?
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 11 september 2020 @ 13:03:52 #49
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195001293
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:49 schreef Rlz12 het volgende:

[..]
Heb je ondertussen de auteur van de lage IFR al opgezocht? Die heeft meer kwalificaties dan heel het Red Team bij elkaar, maar schuif je aan de kant, omdat zijn onderzoek geen peer-review heeft gehad...
1 wetenschapper die beweert dat de IFR van COVID-19 lager ligt dan de meeste andere wetenschappers nu veronderstellen, daar heb je niet zoveel aan.

Op basis van de informatie die er nu over de Nederlandse situatie bekend is zou je eerder uit moeten gaan van een IFR van 1.40% (huidige stand van zaken) en 0.98% (wanneer de behandelingen nog verder verbeteren).

twitter


twitter
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_195001298
Het zal mij niks verbazen als dit positief in het daglicht gezet gaat worden door de MSM.

Divide and Conquer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')