Ow ... dat is jammer. Geen zin om uit eten te gaan of vind je Japans niet zo lekker?quote:Op zondag 13 september 2020 18:33 schreef Prego het volgende:
Uiteten (Japans) nog voor m’n verjaardag maar ik heb er helemaal geen zin in
Ziet er leuk en lekker uit. Wel vreemd grote borden .... waren ze warm?quote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef anndb het volgende:
Burp
[ afbeelding ]
Amuse was een rilette van vis, welke werd niet vermeld. Was oke
[ afbeelding ]
Tartaar van zalm, beetje flauw
[ afbeelding ]
Mijn vrouw had thaise soep met paddenstoelen die was heerlijk!
[ afbeelding ]
Ik had gambas en knoflook olie, vond ook dat maar braafjes en niet eruit springen
[ afbeelding ]
Toen had mijn vrouw biefstuk, was gewoon goed niks op aan te merken top
[ afbeelding ]
Ik had schol met spaanse pikante saus en mosselen was ook super
[ afbeelding ]
Dessert kaas voor mijn vrouw
[ afbeelding ]
En ik iets met mokka (geen idee meer precies)
[ afbeelding ]
Ik had geen zin om uiteten te gaan, Japans eten vind ik juist heel lekker. Uiteindelijk was het leuk, lekker en gezellig dus ik heb weer voor niks moeilijk gedaanquote:Op zondag 13 september 2020 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ... dat is jammer. Geen zin om uit eten te gaan of vind je Japans niet zo lekker?
Haha eind goed al goed.quote:Op zondag 13 september 2020 23:23 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik had geen zin om uiteten te gaan, Japans eten vind ik juist heel lekker. Uiteindelijk was het leuk, lekker en gezellig dus ik heb weer voor niks moeilijk gedaan![]()
Nu een pilsje.
Prima weerquote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef anndb het volgende:
Burp
[ afbeelding ]
Amuse was een rilette van vis, welke werd niet vermeld. Was oke
[ afbeelding ]
Tartaar van zalm, beetje flauw
[ afbeelding ]
Mijn vrouw had thaise soep met paddenstoelen die was heerlijk!
[ afbeelding ]
Ik had gambas en knoflook olie, vond ook dat maar braafjes en niet eruit springen
[ afbeelding ]
Toen had mijn vrouw biefstuk, was gewoon goed niks op aan te merken top
[ afbeelding ]
Ik had schol met spaanse pikante saus en mosselen was ook super
[ afbeelding ]
Dessert kaas voor mijn vrouw
[ afbeelding ]
En ik iets met mokka (geen idee meer precies)
[ afbeelding ]
Ik ga zo aan mijn derde halve liter koffie beginnenquote:Op maandag 14 september 2020 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Lustte ik maar koffie. Had ik echt nodig gehad. Maar heb maar thee.
Red Bull vind ik helemaal smerig, zo chemisch zoet lijkt wel. Wat bedoel je met spulletje?quote:Op maandag 14 september 2020 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga zo aan mijn derde halve liter koffie beginnen![]()
Kun je niet als uitzondering een red bull of zo'n spulletje tot je nemen?
Vergelijkbaar met Red Bull bedoelde ik, geen harddrugs ofzoquote:Op maandag 14 september 2020 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Red Bull vind ik helemaal smerig, zo chemisch zoet lijkt wel. Wat bedoel je met spulletje?
Dacht ik niet eens aan hoorquote:Op maandag 14 september 2020 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Red Bull bedoelde ik, geen harddrugs ofzo![]()
Ja warm en groot.quote:Op zondag 13 september 2020 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er leuk en lekker uit. Wel vreemd grote borden .... waren ze warm?
Tapas ook wel keer lekker weer. Alleen jammer dat het vaak zo’n all you can eat concept is vind ik, wij kunnen veel te weinig op daarvoor. Vind dan vaak prijs/kwaliteit (voor ons) ver te zoeken als je na 3 dingen pp al vol zit.quote:Op maandag 14 september 2020 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dacht ik niet eens aan hoor![]()
Had vanmiddag een bol met serranoham, brie en honing uit de ovenen wat druiven.
Nu niks meer tot de tapas vnv!
3 dingen pp is wel heel weinig hoorquote:Op maandag 14 september 2020 14:18 schreef anndb het volgende:
[..]
Tapas ook wel keer lekker weer. Alleen jammer dat het vaak zo’n all you can eat concept is vind ik, wij kunnen veel te weinig op daarvoor. Vind dan vaak prijs/kwaliteit (voor ons) ver te zoeken als je na 3 dingen pp al vol zit.
Zijn toch ook zat gewone tapas tentjes te vinden, ik ga zelf ook nooit naar een all you can vreet, niet mijn soort conceptquote:Op maandag 14 september 2020 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3 dingen pp is wel heel weinig hoorZorgen dat je heel veel honger hebt. Beginnen met lichte dingen als carpaccio of vis, geen brood bestellen. En eindigen met vlees en frituur.
Ik merk er niks anders aan behalve een vaste rekening voor het eten, wat je ook besteld. Verder wordt alles aan tafel geleverd per bestelling. Buffet vind ik verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 september 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn toch ook zat gewone tapas tentjes te vinden, ik ga zelf ook nooit naar een all you can vreet, niet mijn soort concept
Schweinhaxequote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
Vanavond hier gebakken spätzle met paprika, courgette, ui en Schweinhaxe erbij.
Want Lidl alpenfest weken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |