Felies! En smakelijk!quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:57 schreef Salina het volgende:
Afgelopen week pannenkoeken op (stroop, rietsuiker, chocoladehagel).![]()
Vanavond uit eten met familie voor mijn verjaardag.![]()
Dank! En lekkel! Indisch eten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Felies! En smakelijk!
Wij eten vanavond Ajam smoor met rijst en komkommer.
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:57 schreef Salina het volgende:
Afgelopen week pannenkoeken op (stroop, rietsuiker, chocoladehagel).![]()
Vanavond uit eten met familie voor mijn verjaardag.![]()
Oohquote:
Goeie smaak yo!quote:
Ha! Wij ook! Met spaghetti.quote:Op zondag 13 september 2020 17:51 schreef borisz het volgende:
Flinke pan pastasaus op het vuur.
Helaas een snelle ragu. Had geen wijn in huis.
Ow ... dat is jammer. Geen zin om uit eten te gaan of vind je Japans niet zo lekker?quote:Op zondag 13 september 2020 18:33 schreef Prego het volgende:
Uiteten (Japans) nog voor m’n verjaardag maar ik heb er helemaal geen zin in
Ziet er leuk en lekker uit. Wel vreemd grote borden .... waren ze warm?quote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef anndb het volgende:
Burp
[ afbeelding ]
Amuse was een rilette van vis, welke werd niet vermeld. Was oke
[ afbeelding ]
Tartaar van zalm, beetje flauw
[ afbeelding ]
Mijn vrouw had thaise soep met paddenstoelen die was heerlijk!
[ afbeelding ]
Ik had gambas en knoflook olie, vond ook dat maar braafjes en niet eruit springen
[ afbeelding ]
Toen had mijn vrouw biefstuk, was gewoon goed niks op aan te merken top
[ afbeelding ]
Ik had schol met spaanse pikante saus en mosselen was ook super
[ afbeelding ]
Dessert kaas voor mijn vrouw
[ afbeelding ]
En ik iets met mokka (geen idee meer precies)
[ afbeelding ]
Ik had geen zin om uiteten te gaan, Japans eten vind ik juist heel lekker. Uiteindelijk was het leuk, lekker en gezellig dus ik heb weer voor niks moeilijk gedaanquote:Op zondag 13 september 2020 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ... dat is jammer. Geen zin om uit eten te gaan of vind je Japans niet zo lekker?
Haha eind goed al goed.quote:Op zondag 13 september 2020 23:23 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik had geen zin om uiteten te gaan, Japans eten vind ik juist heel lekker. Uiteindelijk was het leuk, lekker en gezellig dus ik heb weer voor niks moeilijk gedaan![]()
Nu een pilsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |