Miaschien handig om je eerst in te lezen en echt voorbereiden?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:11 schreef Scheepskok het volgende:
Groentesoep met brood.
Ik heb vandaag besloten vegetariër te worden. Het is geen avontuur, maar wel een enorme uitdaging. Ik ben gek op vlees, maar ik ga het proberen en hopen dat ik het volhoud. Mijn probleem is dat ik helemaal niks vind aan vleesvervangende producten en aubergine verschrikkelijk vind. Bij het ontbijt is het nooit moeilijk: een boterham met kaas, een boterham met pindakaas. Maar wat nu met het diner? Ik weet niet eens of ik dit vol ga houden.
Ik zal me van mijn sterkste kant moeten laten zien. Succes mijzelf!
Ik doe dit omdat ik het niet eens ben met de bio-industrie.
je kan ook een verantwoord stukje vlees halen is wel 3 keer zo duur, maja is goed voor je gewetenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:11 schreef Scheepskok het volgende:
Groentesoep met brood.
Ik heb vandaag besloten vegetariër te worden. Het is geen avontuur, maar wel een enorme uitdaging. Ik ben gek op vlees, maar ik ga het proberen en hopen dat ik het volhoud. Mijn probleem is dat ik helemaal niks vind aan vleesvervangende producten en aubergine verschrikkelijk vind. Bij het ontbijt is het nooit moeilijk: een boterham met kaas, een boterham met pindakaas. Maar wat nu met het diner? Ik weet niet eens of ik dit vol ga houden.
Sja... lastig om ergens mee te vergelijken. Het heeft een licht zure en zoute smaak. Je houdt ervan of je vindt het niks. Ik hou er wel vanquote:Op woensdag 23 september 2020 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
waar smaakt dat naar? eet ik nooit
Frikanwattus?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:06 schreef suge2000 het volgende:
Het is herfst... dus frikandon met kriekjes (op vraag van de dochter)
Net of vegetarisch eten zo'n drama isquote:Op woensdag 23 september 2020 18:11 schreef Scheepskok het volgende:
Groentesoep met brood.
Ik weet hoe ik ben. Zelfkennis. Dus het is ook een interne strijd. Ik kan er dus twee dingen mee winnen.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Als je nu al aangeeft te twijfelen of je het vol gaat houden...
Het helpt wel als je een beetje kan kokenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of vegetarisch eten zo'n drama is
Ik schat in dat je het geen 3 weken volhoudt.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:11 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb vandaag besloten vegetariër te worden.
Ik zet in op vijf dagenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schat in dat je het geen 3 weken volhoudt.
Place your bets!
Ziet er heerlijk uit kookbaasquote:Op woensdag 23 september 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
jullie denken natuurlijk die is nog rauw, maar is precies goed hoor
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 23 september 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
Bavette?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
Had ik vandaag.quote:
Oh! Uitdaging! Hou ons op de hoogte? Eigen topic daarover misschien?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:17 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik ben. Zelfkennis. Dus het is ook een interne strijd. Ik kan er dus twee dingen mee winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |