Zoals je weet komt Mario gewoon uit Venlo, maar drinkt hij iedere dag een paar blikken Paulaner.quote:Op donderdag 10 september 2020 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je genoeg Duits bier drinkt word alles Duits
Mario komt uit Limburg?quote:Op donderdag 10 september 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals je weet komt Mario gewoon uit Venlo, maar drinkt hij iedere dag een paar blikken Paulaner.
quote:Op donderdag 10 september 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals je weet komt Mario gewoon uit Venlo, maar drinkt hij iedere dag een paar blikken Paulaner.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh was jij toen niet op discord voice
Heldquote:
Van mij mag je de DT hebben, ik ga zo mijn nest in om nog een paar uurtjes te tukken.quote:Op donderdag 10 september 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
Mijn internet doet het belabberd. Dat wordt nog wat voor de DT
Even een stukje fijne dans muziek uit Noorwegen
Ik weet wel zeker dat Rob zit te azenquote:Op donderdag 10 september 2020 02:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag je de DT hebben, ik ga zo mijn nest in om nog een paar uurtjes te tukken.
Daar ben ik ook wel bang voorquote:Op donderdag 10 september 2020 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Rob zit te azen
Hoort erbijquote:Op donderdag 10 september 2020 03:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel bang voor
Ik keek in de jaren 90 veel naar de vpro.quote:Op donderdag 10 september 2020 03:07 schreef possetje het volgende:
ik luisterde in 1983 vaak naar de vpro en dan draaide ze altijd wel wrede shit door elkaar heen vandaar dat ik ofra haza ken dus
Ik luisterde wel eens naar 3 voor 12, maar dat was laterquote:Op donderdag 10 september 2020 03:07 schreef possetje het volgende:
ik luisterde in 1983 vaak naar de vpro en dan draaide ze altijd wel wrede shit door elkaar heen vandaar dat ik ofra haza ken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |