chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
waar..quote:Op donderdag 10 september 2020 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
Grote dikke wapperende kutflappen
* Rob kijkt richting maan![]()
heb nogquote:Op donderdag 10 september 2020 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
Nog een bakkie koffie dan maar?![]()
![]()
Liever een wijntje nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
Bebrildequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker.met een vette worstquote:Op donderdag 10 september 2020 00:11 schreef Rob het volgende:
[..]
Hema koffiepads Darkroast.
Niet vanwege de prijs maar gewoon lekker (zwart)Uw ADH vitamine Worst
Nu nog aan de koffie? Net aan't waterquote:Op donderdag 10 september 2020 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst koffie dan worst.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker.met een vette worst
Andersom smaakt niet echt de worstsmaak blijft hangen![]()
Drink na het ontbijt tot aan naar bed gaan koffie.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nu nog aan de koffie? Net aan't water
(en water)![]()
Ik niet, zo slapenquote:Op donderdag 10 september 2020 00:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nu nog aan de koffie? Net aan't waterUw ADH vitamine Worst
Speel je al lang keyboard/piano?quote:Op donderdag 10 september 2020 00:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nu nog aan de koffie? Net aan't water![]()
Af en aan nu 24 jaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Speel je al lang keyboard/piano?![]()
Ja ik ben ook een koffieleut.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Drink na het ontbijt tot aan naar bed gaan koffie.
(en water)![]()
![]()
![]()
Retweet. Maar als ik nu nog een bakje koffie ga drinken wordt het weer 5 uur, en dat is ook niet oke.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een koffieleut.![]()
![]()
Oh ja, en dat nogquote:(Speel ook bas en kan drummen)
Maar dat is allemaal niet op het niveau waarop ik keyboard speel.![]()
Hey bradgequote:Op donderdag 10 september 2020 00:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ja, en dat nog(Speel ook bas en kan drummen)
Maar dat is allemaal niet op het niveau waarop ik keyboard speel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wanneer je weer eens live gaat, dan zal ik eens luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Best een poosje, maar ben erg lui dus weet weinig van theorie en speel vooral in 1 toonsoort![]()
Je komt er goed mee weg dus whateverquote:Op donderdag 10 september 2020 00:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Best een poosje, maar ben erg lui dus weet weinig van theorie en speel vooral in 1 toonsoort![]()
![]()
Elke avond rond 19:00quote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wanneer je weer eens live gaat, dan zal ik eens luisteren.![]()
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Je komt er goed mee weg dus whatever![]()
Mensen vinden het erg leuk wat ik doe dus prima dan toch?
![]()
gewoon op abonneren en het belletje drukken en je krijgt een youtoebe bericht als er wat nieuws isquote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wanneer je weer eens live gaat, dan zal ik eens luisteren.![]()
![]()
Precies 🥳quote:Op donderdag 10 september 2020 00:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo![]()
Mensen vinden het erg leuk wat ik doe dus prima dan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |