Retweet. Maar als ik nu nog een bakje koffie ga drinken wordt het weer 5 uur, en dat is ook niet oke.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een koffieleut.![]()
Oh ja, en dat nogquote:
Hey bradgequote:Op donderdag 10 september 2020 00:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ja, en dat nog(Speel ook bas en kan drummen)
Maar dat is allemaal niet op het niveau waarop ik keyboard speel.
Wanneer je weer eens live gaat, dan zal ik eens luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Best een poosje, maar ben erg lui dus weet weinig van theorie en speel vooral in 1 toonsoort
Je komt er goed mee weg dus whateverquote:Op donderdag 10 september 2020 00:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Best een poosje, maar ben erg lui dus weet weinig van theorie en speel vooral in 1 toonsoort
Elke avond rond 19:00quote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wanneer je weer eens live gaat, dan zal ik eens luisteren.
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Je komt er goed mee weg dus whatever
gewoon op abonneren en het belletje drukken en je krijgt een youtoebe bericht als er wat nieuws isquote:Op donderdag 10 september 2020 00:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wanneer je weer eens live gaat, dan zal ik eens luisteren.
Precies 🥳quote:Op donderdag 10 september 2020 00:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo![]()
Mensen vinden het erg leuk wat ik doe dus prima dan toch?
Ik ook nietquote:
Moe?quote:
nope het is de echtequote:Op donderdag 10 september 2020 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
Oh is dat de enige ekte bradge? Dacht dat het een parodie account was
Heel die braddie is een parodie.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
Oh is dat de enige ekte bradge? Dacht dat het een parodie account was
Wel een goede dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel die braddie is een parodie.
Neejoh was perfect in balans. Als mensen je een beetje leren kennen, helpt dat ook met de donaties.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was een interessante avondBeetje veel geluld alleen
Dát is waar!quote:Op donderdag 10 september 2020 00:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Neejoh was perfect in balans. Als mensen je een beetje leren kennen, helpt dat ook met de donaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |