quote:Op woensdag 9 september 2020 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was wel nieuwsgierig, gekeken dus ipv krampachtig doen zoals de rest
Ik ga hier niet op klikken.quote:
Er is al iets van 20 euro overgemaaktquote:
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 9 september 2020 23:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Er is al iets van 20 euro overgemaakt
Ja omdat bradge dan je tekstje laat uitspreken door een computer. Zo makkelijk zijn mensen heequote:
Verrot scherm genot.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had beter met de trap kunnen gaan.
Barry van GalenGod.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al een beetje in het Nations League topic gekeken? Er zit iemand doodleuk te verkondigen dat Cruijff nooit iets heeft gepresteerd en dat hij en Zidane er geen reet van konden (en laatstgenoemde te vergelijken met Barry van Galen), en volgens mij is het niet eens een typetje.
Ik hoop maar dat het een goede troll is.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al een beetje in het Nations League topic gekeken? Er zit iemand doodleuk te verkondigen dat Cruijff nooit iets heeft gepresteerd en dat hij en Zidane er geen reet van konden (en laatstgenoemde te vergelijken met Barry van Galen), en volgens mij is het niet eens een typetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |