Nee.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zin om vrijdag samen een avondje te spenderen bij mooie boules?
Insgelijks maat, insgelijks.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan dat ik zou willen
mooie boulesquote:Op woensdag 9 september 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zin om vrijdag samen een avondje te spenderen bij mooie boules?
De altijd vervelende flopland valt Yvonne ook al lastig.quote:
Krijg jij ook wel eens crackers?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:27 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:mrstylo
Ter info
Kijk dat wel terug. Scheelt 10 minuten reclame op een uitzending van 20 minuten.quote:
Echt zo verschrikkelijk is dat. Een simpele ja/nee vraag en dan nog een nikszeggend kutantwoord geven. En er dan nog mee wegkomen ook. Walgelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zit debat te kijken.
Rutte is zo goed in het eromheen draaien.
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt zo verschrikkelijk is dat. Een simpele ja/nee vraag en dan nog een nikszeggend kutantwoord geven. En er dan nog mee wegkomen ook. Walgelijk
Ja, walgelijk maar ook walgelijk goed.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt zo verschrikkelijk is dat. Een simpele ja/nee vraag en dan nog een nikszeggend kutantwoord geven. En er dan nog mee wegkomen ook. Walgelijk
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijg jij ook wel eens crackers?
Nou, fantastisch. Bang om gewoon een eerlijk antwoord te geven.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, walgelijk maar ook walgelijk goed.
STEM FVDquote:Op woensdag 9 september 2020 21:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, fantastisch. Bang om gewoon een eerlijk antwoord te geven.
Maar dat zijn ze bijna allemaal daar.
Ik eet eigenlijk niet anders in de ochtendquote:Op woensdag 9 september 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijg jij ook wel eens crackers?
Open ruggetje.quote:
ZIJN ALLEMAAL ZAKKENVULLERS DAAR IN DEN HAAGquote:Op woensdag 9 september 2020 21:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, fantastisch. Bang om gewoon een eerlijk antwoord te geven.
Maar dat zijn ze bijna allemaal daar.
Ben jij ook zakkenvuller? @Justin_Casequote:Op woensdag 9 september 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ZIJN ALLEMAAL ZAKKENVULLERS DAAR IN DEN HAAG
Erg goed nieuws voor mijn club.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ekent-nieuw-contract
@:lenny_leonard
Lijkt wel een beetje op de functie van mijn vriendin thuis.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Echt, wtf
Dit soort mensen moet je dus vergassen
cc John Troost.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Echt, wtf
Kan je haar voortaan ook vibe manager noemenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de functie van mijn vriendin thuis.
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je haar voortaan ook vibe manager noemen
Geen bruin fruit op de vrijmiboquote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Echt, wtf
Ze zoeken uiteindelijk gewoon een receptioniste.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet weten wat voor types hierop afkomen.
Misschien wat voor @Charrellquote:Op woensdag 9 september 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zoeken uiteindelijk gewoon een receptioniste.
Maar wie gaat er dan voor de deuntjes uit de sonos zorgenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Sowieso Amsterdam. Afzinken die zooi.
Ja, lekker viben.quote:
Rotterdam bleek toch (ook) een kutstad te zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef Zipportal het volgende:
De neger met Poolse achternaam is gevonden. (levend)
https://www.at5.nl/artike(...)ge-jongen-is-terecht
@:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |