Barry van GalenGod.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al een beetje in het Nations League topic gekeken? Er zit iemand doodleuk te verkondigen dat Cruijff nooit iets heeft gepresteerd en dat hij en Zidane er geen reet van konden (en laatstgenoemde te vergelijken met Barry van Galen), en volgens mij is het niet eens een typetje.
Ik hoop maar dat het een goede troll is.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al een beetje in het Nations League topic gekeken? Er zit iemand doodleuk te verkondigen dat Cruijff nooit iets heeft gepresteerd en dat hij en Zidane er geen reet van konden (en laatstgenoemde te vergelijken met Barry van Galen), en volgens mij is het niet eens een typetje.
Welke?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Straks wft toets. @:caland
https://www.oefentoets.com/wft-basis/quote:Op donderdag 10 september 2020 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Basis kan dat? Het is niet heel ingewikkeld in ieder geval.
Ja, die is wel goed te doen. Van alles een klein beetje.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Basis kan dat? Het is niet heel ingewikkeld in ieder geval.
Is niet heel spannend inderdaad moeten hebben hem wel in 2x halen anders exit. (terecht)quote:Op donderdag 10 september 2020 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die is wel goed te doen. Van alles een klein beetje.
Lekker gegokt makker.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.oefentoets.com/wft-basis/
Je hebt 11 of 20 point(s), (55%) behaald
moeten hebben hemquote:Op donderdag 10 september 2020 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is niet heel spannend inderdaad ,moeten hebben hem wel in 2x halen anders exit. (terecht)
Dat is ook de enige die je nooit hoeft te vernieuwen. Dus dat is wel een fijne bijkomstigheid bij andere bijbaantjes in de financiele sector. Wordt vaak naar gevraagd namelijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is niet heel spannend inderdaad moeten hebben hem wel in 2x halen anders exit. (terecht)
Regionale spreektaal.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen taaltoets!
Succes, ik moet het verlengen in 2022.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Straks wft toets. @:caland
Moarn,quote:Op donderdag 10 september 2020 08:15 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen trouwens
Bijna weekendgenot
Bedankt makker.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Succes, ik moet het verlengen in 2022.
Dat zijn wel een stuk beknoptere examens gelukkig. Meer opfriscursusjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Succes, ik moet het verlengen in 2022.
Huh? Waarom zou ik niet kijken?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet ging kijken.
Dacht uit principe of zo. Maar dat is bij jou inderdaad wel erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou ik niet kijken?
Ik zie jou nooit in het VI topic.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou ik niet kijken?
Ik wens jou geen succes voor je stomme toets zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht uit principe of zo. Maar dat is bij jou inderdaad wel erg onwaarschijnlijk.
Ik zal in de war zijn met iemand anders.
Gister nog.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie jou nooit in het VI topic.
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik wens jou geen succes voor je stomme toets zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |