abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194976015
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er komt helemaal geen vaccin. Wen er maar vast aan.
Komt er wel, maar too little too late. Wanneer was dat ook alweer nog meer het geval?
pi_194976030
wanneer komt er weer een persco?
  woensdag 9 september 2020 @ 19:29:21 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194976065
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:25 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Bron ?
Mijn inschatting op dit moment.

En nee, ik hoop wel dat er snel iets komt. Maar ik verwacht er gewoon helemaal niets van.
  woensdag 9 september 2020 @ 19:31:31 #204
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194976091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:27 schreef THEFXR het volgende:
Geen idee, misschien over paar weken weer of anders volgende week als de situatie nog zorgelijk is.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194976126
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:09 schreef eragon2890 het volgende:
Gezien het feit dat dat de definitie is van een "vaccin", is het misschien a priori logischer om er van uit te gaan dat dat wél zo is
Het is prima om veel waarde toe te dichten aan een vaccin, maar het beeld dat nu naar mijn beleving in ieder geval bij sommigen leeft is dat zo'n vaccin einde-covid inluidt. En dat gaat naar alle waarschijnlijkheid niet het geval zijn.

Dus dan worden stellingen van De Jonge als "we kunnen pas weer evenementen organiseren als er een vaccin is" fluïde: wat dan als er een vaccin is met x% beschermingsgraad, mag alles dan weer? En als je "een stuk minder ziek wordt", is dat dan wel okay? En wat is een "stuk minder ziek", want er liggen toch allemaal permanente gevaren op de loer?

Die binaire focus op een vaccin zonder enige nuance aan te brengen stoort me dus vooral. Evenals het totaal ontbreken aan (of in ieder geval het communiceren van) het plan going forward.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_194976138
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:31 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Geen idee, misschien over paar weken weer of anders volgende week als de situatie nog zorgelijk is.
als de besmettingen blijven oplopen dan binnen een week of 2.
grote kans dat de besmettingen blijven oplopen want ik merk gewoon dat iedereen erg laks is...

sportscholen bomvol en het zoveel mogelijk thuiswerken is ook al aardig op zijn retour
en dan nog veel meer andere kleine dingen die ervoor zorgen dat waarschijnlijk de besmettingen niet snel zullen dalen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 9 september 2020 @ 19:36:16 #207
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194976162
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:27 schreef THEFXR het volgende:
Misschien doen ze er beter aan eerst hun shit aangaande zaken als testcapaciteit en de app op orde te krijgen voordat ze het volk weer belerend gaan toespreken.
pi_194976182
Iemand verklaring voor plots lage aantal doden in USA deze week?
pi_194976184
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Misschien doen ze er beter aan eerst hun shit aangaande zaken als testcapaciteit en de app op orde te krijgen voordat ze het volk weer belerend gaan toespreken.
ja, das politiek, beste leugenaars zitten in Den Haag
pi_194976246
quote:
Italy’s Bergamo is calling back coronavirus survivors. About half say they haven’t fully recovered.

BERGAMO, Italy — The first wave is over, thousands have been buried, and in a city that was once the world’s coronavirus epicenter, the hospital is calling back the survivors. It is drawing their blood, examining their hearts, scanning their lungs, asking them about their lives.

Twenty people per day, it is measuring what the coronavirus has left in its wake.

“How are you feeling?” a doctor recently asked the next patient to walk in, a 54-year-old who still can’t ascend a flight of steps without losing her breath.

“I feel like I’m 80 years old,” the woman said.

[Lees verder]
https://www.washingtonpos(...)ongterm/?arc404=true

Ik schrik hier van. Zoveel mensen met restverschijnselen. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194976252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:37 schreef VacaLoca het volgende:
Iemand verklaring voor plots lage aantal doden in USA deze week?
Groepsimmuniteit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_194976273
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Die italiaantjes weten wel hoe ze flink wat geld kunnen opstrijken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_194976317
quote:

[..]

Lekker eng houden, op de miljoenen die nergens last van hebben vinden ze er altijd wel weer een paar. Fikse dubbele longontsteking is ook een zware aanslag op je lichaam.
pi_194976348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Lekker eng houden, op de miljoenen die nergens last van hebben vinden ze er altijd wel weer een paar. Fikse dubbele longontsteking is ook een zware aanslag op je lichaam.
kap nou toch eens met "angst" en "eng" man voegt echt totaal niks toe hier.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_194976357
quote:

[..]

Nou, ik ben wel benieuwd naar de cijfers. En het is goed dat er onderzoek naar gedaan wordt.

Waarom zou dat 'eng' zijn?
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 september 2020 @ 19:49:12 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194976373
quote:

[..]

Probleem met dit soort artikelen is dat je er weinig mee kunt. Dit soort zinnen:

Some patients had preexisting conditions, but doctors say survivors are not simply experiencing a version of old problems. “We are talking about something new,” said Marco Rizzi, the head of the hospital’s infectious-disease unit.

En dan gaat het verhaal zonder enige toelichting weer verder. Kun je verder niks mee.
pi_194976381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

kap nou toch eens met "angst" en "eng" man voegt echt totaal niks toe hier.
Wel, nuance ;)
pi_194976404
quote:

[..]

Het lijkt wel of we vergeten zijn dat IC opname per definitie slecht voor je lichaam is. Mijn schoonvader kwam echt als een vaatdoek terug van een week IC, en dan heeft ie niet eens in een kunstmatig coma gelegen. Kunstmatig coma, beademing, voeding door sondes enzo, de aanslag daarvan op je lichaam is echt gigantisch. Ik zou het meer bijzonder vinden als iemand die op IC gelegen heeft 4 weken later weer kan sporten.
pi_194976421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:49 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Wel, nuance ;)
De nuance is dat veel anderen dus geen restverschijnselen hebben. :)

Er is niets mis met het delen van serieuze media die verslag doet hiervan. En dat heeft niets met angst of eng te maken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194976434
quote:

[..]

Dus kijkend naar Nederland, dan hebben we nu minimaal een half miljoen mensen rondlopen die uitgeput zijn als ze naar de eerste verdieping gaan met de trap?
pi_194976450
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:51 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het lijkt wel of we vergeten zijn dat IC opname per definitie slecht voor je lichaam is. Mijn schoonvader kwam echt als een vaatdoek terug van een week IC, en dan heeft ie niet eens in een kunstmatig coma gelegen. Kunstmatig coma, beademing, voeding door sondes enzo, de aanslag daarvan op je lichaam is echt gigantisch. Ik zou het meer bijzonder vinden als iemand die op IC gelegen heeft 4 weken later weer kan sporten.
Het artikel spreekt over 'once-hospitalized'. Niet perse mensen die op de IC waren dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 september 2020 @ 19:54:57 #222
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194976470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Dus kijkend naar Nederland, dan hebben we nu minimaal een half miljoen mensen rondlopen die uitgeput zijn als ze naar de eerste verdieping gaan met de trap?
Vergeet de haaruitval en het geheugenverlies niet.

Is niet eens per se een aanklacht tegen die Italiaanse doktoren, maar meer tegen de journalist die zelf in het wilde weg maar wat lijntjes verbindt en alles blindelings toeschrijft aan Covid.
pi_194976491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Hoezo?
Het gaat om mensen die in het ziekenhuis opgenomen waren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194976520
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel benieuwd naar de cijfers. En het is goed dat er onderzoek naar gedaan wordt.

Waarom zou dat 'eng' zijn?
Misschien dat mensen die dit soort berichten ver van zich af werpen en anderen dan “angst” verwijten, het zelf eigenlijk allemaal “eng” vinden en er dus maar heftig tegen ageren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 9 september 2020 @ 19:58:34 #225
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194976542
Makkelijk op weer de angsthazen kaart te spelen, er is gewoon een deel van de mensen, ook jonge en gezonde mensen die heel ziek worden en/of blijvende klachten hebben. Het is wel een relatief kleine groep, maar ze zijn er zeker met honderden al dan niet duizenden in Nederland (bij gezonde mensen onder de 70 jaar).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')