Komt er wel, maar too little too late. Wanneer was dat ook alweer nog meer het geval?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen vaccin. Wen er maar vast aan.
Mijn inschatting op dit moment.quote:
Geen idee, misschien over paar weken weer of anders volgende week als de situatie nog zorgelijk is.quote:
Het is prima om veel waarde toe te dichten aan een vaccin, maar het beeld dat nu naar mijn beleving in ieder geval bij sommigen leeft is dat zo'n vaccin einde-covid inluidt. En dat gaat naar alle waarschijnlijkheid niet het geval zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:09 schreef eragon2890 het volgende:
Gezien het feit dat dat de definitie is van een "vaccin", is het misschien a priori logischer om er van uit te gaan dat dat wél zo is
als de besmettingen blijven oplopen dan binnen een week of 2.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:31 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien over paar weken weer of anders volgende week als de situatie nog zorgelijk is.
Misschien doen ze er beter aan eerst hun shit aangaande zaken als testcapaciteit en de app op orde te krijgen voordat ze het volk weer belerend gaan toespreken.quote:
ja, das politiek, beste leugenaars zitten in Den Haagquote:Op woensdag 9 september 2020 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien doen ze er beter aan eerst hun shit aangaande zaken als testcapaciteit en de app op orde te krijgen voordat ze het volk weer belerend gaan toespreken.
https://www.washingtonpos(...)ongterm/?arc404=truequote:Italy’s Bergamo is calling back coronavirus survivors. About half say they haven’t fully recovered.
BERGAMO, Italy — The first wave is over, thousands have been buried, and in a city that was once the world’s coronavirus epicenter, the hospital is calling back the survivors. It is drawing their blood, examining their hearts, scanning their lungs, asking them about their lives.
Twenty people per day, it is measuring what the coronavirus has left in its wake.
“How are you feeling?” a doctor recently asked the next patient to walk in, a 54-year-old who still can’t ascend a flight of steps without losing her breath.
“I feel like I’m 80 years old,” the woman said.
[Lees verder]
Groepsimmuniteitquote:Op woensdag 9 september 2020 19:37 schreef VacaLoca het volgende:
Iemand verklaring voor plots lage aantal doden in USA deze week?
Die italiaantjes weten wel hoe ze flink wat geld kunnen opstrijkenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)ongterm/?arc404=true
Ik schrik hier van. Zoveel mensen met restverschijnselen.
Lekker eng houden, op de miljoenen die nergens last van hebben vinden ze er altijd wel weer een paar. Fikse dubbele longontsteking is ook een zware aanslag op je lichaam.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
kap nou toch eens met "angst" en "eng" man voegt echt totaal niks toe hier.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Lekker eng houden, op de miljoenen die nergens last van hebben vinden ze er altijd wel weer een paar. Fikse dubbele longontsteking is ook een zware aanslag op je lichaam.
Nou, ik ben wel benieuwd naar de cijfers. En het is goed dat er onderzoek naar gedaan wordt.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Lekker eng houden, op de miljoenen die nergens last van hebben vinden ze er altijd wel weer een paar. Fikse dubbele longontsteking is ook een zware aanslag op je lichaam.
Probleem met dit soort artikelen is dat je er weinig mee kunt. Dit soort zinnen:quote:Op woensdag 9 september 2020 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel, nuancequote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kap nou toch eens met "angst" en "eng" man voegt echt totaal niks toe hier.
Het lijkt wel of we vergeten zijn dat IC opname per definitie slecht voor je lichaam is. Mijn schoonvader kwam echt als een vaatdoek terug van een week IC, en dan heeft ie niet eens in een kunstmatig coma gelegen. Kunstmatig coma, beademing, voeding door sondes enzo, de aanslag daarvan op je lichaam is echt gigantisch. Ik zou het meer bijzonder vinden als iemand die op IC gelegen heeft 4 weken later weer kan sporten.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De nuance is dat veel anderen dus geen restverschijnselen hebben.quote:
Dus kijkend naar Nederland, dan hebben we nu minimaal een half miljoen mensen rondlopen die uitgeput zijn als ze naar de eerste verdieping gaan met de trap?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Het artikel spreekt over 'once-hospitalized'. Niet perse mensen die op de IC waren dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we vergeten zijn dat IC opname per definitie slecht voor je lichaam is. Mijn schoonvader kwam echt als een vaatdoek terug van een week IC, en dan heeft ie niet eens in een kunstmatig coma gelegen. Kunstmatig coma, beademing, voeding door sondes enzo, de aanslag daarvan op je lichaam is echt gigantisch. Ik zou het meer bijzonder vinden als iemand die op IC gelegen heeft 4 weken later weer kan sporten.
Vergeet de haaruitval en het geheugenverlies niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus kijkend naar Nederland, dan hebben we nu minimaal een half miljoen mensen rondlopen die uitgeput zijn als ze naar de eerste verdieping gaan met de trap?
Hoezo?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus kijkend naar Nederland, dan hebben we nu minimaal een half miljoen mensen rondlopen die uitgeput zijn als ze naar de eerste verdieping gaan met de trap?
Misschien dat mensen die dit soort berichten ver van zich af werpen en anderen dan “angst” verwijten, het zelf eigenlijk allemaal “eng” vinden en er dus maar heftig tegen ageren?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel benieuwd naar de cijfers. En het is goed dat er onderzoek naar gedaan wordt.
Waarom zou dat 'eng' zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |