Ja maar in spelletjes werkt dat toch ook zoquote:Op woensdag 9 september 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vreemd geregeld. Lijkt mij dat die 10 minuten gebaseerd is op de overdrachtskans, maar die start niet steeds bij nul als je buiten bereik geschuifeld bent natuurlijk.
Zijn je collega's ziek?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ijs nou dat dus, vind het echt heel bijzonder gedacht.
@:LTVDK dat vind ik ook gewoon veel geld hoor.
Ja daarom heb ik het ook gewoon liever terugquote:Op woensdag 9 september 2020 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ijs nou dat dus, vind het echt heel bijzonder gedacht.
@:LTVDK dat vind ik ook gewoon veel geld hoor.
Logisch.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het ook gewoon liever terug
Je bedoeld het geluid wat jij maaktquote:Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook het prachtige geluid van een vrouw in een kort rokje op een wielrenfiets.
Ze streven naar 1000 besmettingen in één stad?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat staat er ineens een rare toren op malieveld. Maar ze bouwen de kermis op :p
Vreemde lunch wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Om half twaalf aan de M&M's zitten. Win.
drup drup drup drup drupquote:Op woensdag 9 september 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld het geluid wat jij maakt
Zo met die druiper van je toch wel even langs de huisarts gaan hoor.quote:
Is toch buitenquote:Op woensdag 9 september 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze streven naar 1000 besmettingen in één stad?
Ja ze moeten die oeigoeren toch een beetje bezighouden.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
wtf China
https://nl.aliexpress.com(...)3EAEYASACEgIWLvD_BwE
Mijn departement luistert wel, het andere heb ik iets minder over te zeggenquote:Op woensdag 9 september 2020 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Had verwacht dat er op zo'n schip wel gewoon geluisterd werd
"You make fat zebra today or you will be harvested for your internal organs"quote:Op woensdag 9 september 2020 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze moeten die oeigoeren toch een beetje bezighouden.
Valt wel mee denk ik, ik heb hier nog geen piek gezien. Of hij komt nog.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze streven naar 1000 besmettingen in één stad?
Ik had erger verwacht.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
wtf China
https://nl.aliexpress.com(...)3EAEYASACEgIWLvD_BwE
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zocht op alpaca.
https://nl.aliexpress.com(...)02_,searchweb201603_
Ik zocht op alpaca.
Vrees dat het weer bonzo isquote:Op woensdag 9 september 2020 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat eten we voor de lunch? Ik moet nog ideeën opdoen.
Ik zocht op alpaca.
Leuk voor moederdag.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zocht op alpaca.
De volgende, gaat snel zo met Corona wereldwijd.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is al geweest toch. Toch?
Komt vanzelf weer terug. En vergeet niet, het is Ali, waarschijnlijk komt het over een half jaar pas aan en dan ben je dus mooi op tijd!quote:Op woensdag 9 september 2020 11:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is al geweest toch. Toch?
kan je tenminste zeggen dat je er 1 hebt van 80cmquote:Op woensdag 9 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zocht op alpaca.
Goed punt.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je tenminste zeggen dat je er 1 hebt van 80cm
Leukquote:Op woensdag 9 september 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uitstraling zit al met z’n broek op z’n enkels
K ookquote:Op woensdag 9 september 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nog groterquote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is die net zo groot als die van buda? Dat is echt een unit
Ik geef geen kont om worsten.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is die net zo groot als die van buda? Dat is echt een unit
[..]
Oh lekker
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Samzz het volgende:
@:IJsdraakje, dit zijn de schoenen:Nice. Ik denk dat navy daar echt heel tof bij is, eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Is het ookquote:Op woensdag 9 september 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice. Ik denk dat navy daar echt heel tof bij is, eigenlijk.
Ja hernia dit datquote:Op woensdag 9 september 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan sleept die bij jou over de grond met je korte beentjes
Ik vind het een goede reden.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. Ik heb een navy swingdress, hepburn model, staat heel erg tof.
Misschien moet ik voor een navy pencil gaan. Die heb ik nog niet.
De caafs doen een uitbraakpoging.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt hier ergens naar gesmolten rubber en plastic en nu loop ik rond als een soort speurhond
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
D
[..]
De caafs doen een uitbraakpoging.
Was dat?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:28 schreef mschol het volgende:
zo, super mario 3D all-stars gepreorderd
Maar hoezo 3d dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
switch spelletje:
[ afbeelding ]
en die is volgens alle berichtgeving tot 21-03-2021 beschikbaar..
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Taart belegd met een dikke laag wespen
omdat ze allen 3D zijn?quote:
Ja dat het niet meer 2d isijkt mij logisch :p maar k heb het gelezen:pquote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze allen 3D zijn?
en niet 2D zoals bv de mario op de snes?
het zijn remasters van oude games (Mario64 = oorspronkelijk de eerste 3D mario op de ninetendo 64, sunshine was gamecube ofzo dacht ik?, en galaxy was wii)
ik ben niet enorm fan van de 3D mario's maar heb er wel lol mee gehad.. en voor de collectie vind ik het wel een must havequote:Op woensdag 9 september 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat het niet meer 2d isijkt mij logisch :p maar k heb het gelezen:p
Is het leuk?
Link.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De perfecte gevonden, wel 100 euro.
Getverrrquote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk voor de verzamelaars, ik pas. Mario kan me maar matig boeien.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
switch spelletje:
[ afbeelding ]
en die is volgens alle berichtgeving tot 21-03-2021 beschikbaar..
Extra proteīne.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ook, met vrouwen er nog in.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdorie. Nu zit ik jurken te kijken. Als ik iets niet nodig heb, zijn het meer kleren.
verkoop je de rest..quote:Op woensdag 9 september 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdorie. Nu zit ik jurken te kijken. Als ik iets niet nodig heb, zijn het meer kleren.
Natuurlijk niet.quote:
Zo zie je maar hoe doods en lelijk bruine ogen zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
jeetje wat mooi
https://www.facebook.com/bbctwo/videos/348592639889146/?t=163
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe doods en lelijk bruine ogen zijn.
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet zien.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
jeetje wat mooi
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
jeetje wat mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar blauw staat vaak gewoon heel freaky/onnatuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon groene ogen toch.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
maar blauw staat vaak gewoon heel freaky/onnatuurlijk(ongeacht huidskleur)
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Vanwege die oude vellen?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig houdt iedereen netjes afstand, maar een museum bezoeken is zo geen hol aan
quote:Uitschieters (+10 of meer)
+132 Amsterdam (was +190 )
+120 Den Haag (was +91)
+85 Rotterdam (was +75)
+50 Delft (was +19)
+44 Utrecht (was +40)
+23 Tilburg (was +11)
+22 Almere (was +15)
+22 Nijmegen (was +9)
+19 Pijnacker-Nootdorp (was +4)
+18 Zoetermeer (was +7)
+16 Haarlemmermeer (was +13)
+15 Amersfoort (was +16)
+15 Eindhoven (was +11)
+13 Velsen (was +2)
+13 Westland (was +5)
+11 Barendrecht (was +5)
+11 Rijswijk (was +11)
+11 Leidschendam-Voorburg (was +8)
+10 Zaanstad (was +14)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit wel aardig veilig hier in Drenthe.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef Amarantha het volgende:
* Zilverberk overweegt naar Groningen te verhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit wel aardig veilig hier in Drenthe.
Daar hebben ze vast ook werk voor mij.
tot je buurman hoestend en proestend langskomt omdat het wel meevaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit wel aardig veilig hier in Drenthe.![]()
En hoe zit het mbt het % van de bevolking. Dan zal Drenthe wel zakken in de lijst, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit wel aardig veilig hier in Drenthe.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, en ik wilde naar de Hermitage en het Rijksmuseum, maar die tentoonstellingen lopen deze maand afquote:
Geen idee. In Nootdorp zit wel een teststraat waar driekwart van Den Haag heen moetquote:Op woensdag 9 september 2020 14:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pijnacker-Nootdorp is toch vrij klein? Is daar een feestje geweest ofzo?
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:45 schreef Zilverberk het volgende:
Zilverman heeft prachtige blauwe ogen, maar zilverkind heeft bruine ogen. Mag ik mij bekocht voelen?Wie is Zilverman en wie is zilvermeneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, het gedoe. Ik heb langer in de rij gestaan dan dat ik binnen wasquote:
Dezelfde vent, mijn schatje.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is Zilverman en wie is zilvermeneer?
Ik neem zo aan dat de registratie is op de woonplaats van de besmette persoon.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee. In Nootdorp zit wel een teststraat waar driekwart van Den Haag heen moet
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:45 schreef Zilverberk het volgende:
Zilverman heeft prachtige blauwe ogen, maar zilverkind heeft bruine ogen. Mag ik mij bekocht voelen?Zelfs iemand als ik die biologie niet zo interessant vond, snapt dat dit kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jeps.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:30 schreef Justin_Case het volgende:
@:bitterbal zie die besmetting aantallen in en rondom Den Haag
En toch vind ik het stom. Blauw is mooier.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs iemand als ik die biologie niet zo interessant vond, snapt dit dit kan
Ja dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik neem zo aan dat de registratie is op de woonplaats van de besmette persoon.
Ja dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik neem zo aan dat de registratie is op de woonplaats van de besmette persoon.
242 van de 1140 totaal KOEKOEKquote:
Misschien krijgen over tig jaar je kleinkinderen wel blauwe ogen..quote:Op woensdag 9 september 2020 14:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En toch vind ik het stom. Blauw is mooier.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Haast alsof iemand met veel vrije tijd daar hele dagen kuchend rondloopt.
ach ja zakt ook wel weer. Adam en rotterdam hadden dat ookquote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel ja.
[..]
242 van de 1140 totaal KOEKOEK
Amsterdam heeft het nog steeds.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach ja zakt ook wel weer. Adam en rotterdam hadden dat ook
Komt ook wel weer goed.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach ja zakt ook wel weer. Adam en rotterdam hadden dat ook
ah.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam heeft het nog steeds.
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies
nu bakkie pleur en wachten op mijn vakantie
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Delft gaat ook goed.
Het is net een eurovisie songfestival. Den Haag: cent vingt points.
Ofzo. Mijn Frans wat doe je.
In Wageningen was dat in elk geval grotendeels wel de boosdoener.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja is in delft nu niet die sudieshit begonnen?
mijn soortgenotenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)relschoppers-utrecht
Dat duurt nog minimaal 10 jaar.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien krijgen over tig jaar je kleinkinderen wel blauwe ogen..
ik zeg toch ook tig jaarquote:Op woensdag 9 september 2020 15:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat duurt nog minimaal 10 jaar.
WIe is er een grotere koekwaus? Trump zelf of die persoon die hem heeft genomineerd ??quote:Op woensdag 9 september 2020 15:12 schreef Zilverberk het volgende:
Koekwaus dit: NWS / Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede
WOENSDAG 9 SEPTEMBER 2020, 14:46quote:
Ik twijfel.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WIe is er een grotere koekwaus? Trump zelf of die persoon die hem heeft genomineerd ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zul je nooit weten.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Heeft die mondkapjes plicht in rotterdam en amsterdam nou iets opgeleverd eigenlijk?
Ja frustraties bij winkeliers om missende omzet.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Heeft die mondkapjes plicht in rotterdam en amsterdam nou iets opgeleverd eigenlijk?
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Dit wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja frustraties bij winkeliers om missende omzet.
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
De Randstad is deze tweede golf echt wel zwaar de pineut, ik vermoed zelfs dat ze de regeringszetel gaan verplaatsen ergens in de herfst.
Naar ergens waar geen demonstrerende rappers handjes staan schudden op straat, het zit daar vol met zwakzinnige gekkies.quote:
Kinderen zijn minder vatbaar toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/eten-(...)-stuks-10030036.html
Eerst even flink overheen hoesten.
OMG IK KAN NIET WACHTEN OP HALLOKUTWEEN WANNEER IS HET IK MOET ZO NODIGquote:Op woensdag 9 september 2020 15:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/eten-(...)-stuks-10030036.html
Eerst even flink overheen hoesten.
Je geslachtverandering gaat doorquote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Ze willen me opereren
Of nou jou, eerder
Dag gaatjequote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Ze willen me opereren
Of nou jou, eerder
Nee ze gaan een plaat in mijn buik schroeven.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je geslachtverandering gaat door
Hun ouders niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kinderen zijn minder vatbaar toch?
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je geslachtverandering gaat door
Dat klinkt wel heftigquote:Op woensdag 9 september 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze gaan een plaat in mijn buik schroeven.
Dit klinkt bruut.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze gaan een plaat in mijn buik schroeven.
Wat moet je anders met die pompoen. Toch niet te vreten verder.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Halloween wel leuk eigenlijk.
Ja daarom sta ik er ook niet zozeer om te springen, ondanks dat ik het wel nodig vind.quote:
Ik hoop echt dat Halloween in NL ook nog groter gaat worden.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet je anders met die pompoen. Toch niet te vreten verder.
Waarom is het nodig? Vertel vertel.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom sta ik er ook niet zozeer om te springen, ondanks dat ik het wel nodig vind.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Ze willen me opereren
Of nou jou, eerder
dan kunnen ze beter de regering opheffen...quote:Op woensdag 9 september 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar ergens waar geen demonstrerende rappers handjes staan schudden op straat, het zit daar vol met zwakzinnige gekkies.
Die plaat is dan een vervangende buikwand?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom sta ik er ook niet zozeer om te springen, ondanks dat ik het wel nodig vind.
Bruut als iemand je dan een mep denkt te geven in je maag.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die plaat is dan een vervangende buikwand?
Robo-ltvdkquote:Op woensdag 9 september 2020 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bruut als iemand je dan een mep denkt te geven in je maag.
Nou ik heb dus heel mijn voorgeschiedenis met ongeluk en alle buiktraume en zulks die ik hier al vaak genoeg heb besproken. Maar daardoor zit er als het ware een 'gat' in mijn buikwand omdat er door alle ellende spieren en pezen zijn afgestorven of geen kracht meer hebben om de linkerkant van mijn buik naar 'binnen' te houden. Is dus aan die kant een soort opgeblazen ballon, op zich is medisch gezien niet zo'n probleem maar de arts zei wel dat als er niks aan wordt gedaan die buik alleen nog maar zwakker gaat worden en de ballon dus nog groter. Omdat ze die spieren niet eventjes aan elkaar kunnen knopen om de boel weer strak te trekken komt er dus een plaat in die alles netjes bij elkaar moet houden en mijn buik weer een beetje een enigzins normale symmetrische vorm krijgt.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom is het nodig? Vertel vertel.
Oh dit wist ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik heb dus heel mijn voorgeschiedenis met ongeluk en alle buiktraume en zulks die ik hier al vaak genoeg heb besproken. Maar daardoor zit er als het ware een 'gat' in mijn buikwand omdat er door alle ellende spieren en pezen zijn afgestorven of geen kracht meer hebben om de linkerkant van mijn buik naar 'binnen' te houden. Is dus aan die kant een soort opgeblazen ballon, op zich is medisch gezien niet zo'n probleem maar de arts zei wel dat als er niks aan wordt gedaan die buik alleen nog maar zwakker gaat worden en de ballon dus nog groter. Omdat ze die spieren niet eventjes aan elkaar kunnen knopen om de boel weer strak te trekken komt er dus een plaat in die alles netjes bij elkaar moet houden en mijn buik weer een beetje een enigzins normale symmetrische vorm krijgt.
Klinkt heftig.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik heb dus heel mijn voorgeschiedenis met ongeluk en alle buiktraume en zulks die ik hier al vaak genoeg heb besproken. Maar daardoor zit er als het ware een 'gat' in mijn buikwand omdat er door alle ellende spieren en pezen zijn afgestorven of geen kracht meer hebben om de linkerkant van mijn buik naar 'binnen' te houden. Is dus aan die kant een soort opgeblazen ballon, op zich is medisch gezien niet zo'n probleem maar de arts zei wel dat als er niks aan wordt gedaan die buik alleen nog maar zwakker gaat worden en de ballon dus nog groter. Omdat ze die spieren niet eventjes aan elkaar kunnen knopen om de boel weer strak te trekken komt er dus een plaat in die alles netjes bij elkaar moet houden en mijn buik weer een beetje een enigzins normale symmetrische vorm krijgt.
Waar is de plaat van gemaakt? Hebben ze voro en na fotos laten zien van andere mensen?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pompoensoepquote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pumpkin piequote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LTVDK met sprotjesquote:Op woensdag 9 september 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soort breuk?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou mocht je je vervelen kun je het hier allemaal in een beknopte samenvatting teruglezenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit wist ik niet eigenlijk.Damn hey
Van een soort flexibel kunststof, had ik in het begin ook in het midden alleen was dat een oplosbare en die er nu in gaat een vaste.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar is de plaat van gemaakt? Hebben ze voro en na fotos laten zien van andere mensen?
Neequote:Op woensdag 9 september 2020 15:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pompoensoep![]()
Pompoenbroodjes
Pompoenpannenkoekjes
Dat is de makkelijkste manier om het te omschrijven ja, een breuk in de buikwandquote:
Zo’n plaat zit niet in de weg bij bewegen? Als je je schoenveters strikt bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de makkelijkste manier om het te omschrijven ja, een breuk in de buikwand
en heb je fotos gezien van wat je kan verwachten?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou mocht je je vervelen kun je het hier allemaal in een beknopte samenvatting teruglezenLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
[..]
Van een soort flexibel kunststof, had ik in het begin ook in het midden alleen was dat een oplosbare en die er nu in gaat een vaste.
Nou het zal een flexibel ding zijn gok ik, geen plaat staal van 2 cm dikquote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n plaat zit niet in de weg bij bewegen? Als je je schoenveters strikt bijvoorbeeld?
Of dat hij magnetisch is en de gelukkige dame heeft een beugeltje.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n plaat zit niet in de weg bij bewegen? Als je je schoenveters strikt bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat hij magnetisch is en de gelukkige dame heeft een beugeltje.
Nee, ook niet echt behoefte aan, zit als het goed is straks toch allemaal aan de binnenkant dat je er niks van ziet. Wel de CT-scan gezien, dan zie je pas goed hoe erg dat die buik uitsteektquote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en heb je fotos gezien van wat je kan verwachten?
Bedoel neit van dat ding maar van het resultaatquote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt behoefte aan, zit als het goed is straks toch allemaal aan de binnenkant dat je er niks van ziet. Wel de CT-scan gezien, dan zie je pas goed hoe erg dat die buik uitsteekt
Zit je vastgeklonken aan de kuisheidsgordel.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat hij magnetisch is en de gelukkige dame heeft een beugeltje.
I'm the only fatty in the village!quote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie Cherry
Ook aan te raden met een clitpiercingquote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"uh waar ga jij heen ltvdk ?! :p'
Als het goed is zal het dan weer enigszins symmetrisch zijn met de rechterkant. En die buik zit toch al vol met littekens dat eentje extra ook niet veel uitmaakt, geloof ook dat die wel een vorige operatielitteken wil gebruik als toegangspunt om open te snijden.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoel neit van dat ding maar van het resultaat
Wil je nog 1x die site geven van gister? Dacht hem opgeslagen te hebben maar niet dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt behoefte aan, zit als het goed is straks toch allemaal aan de binnenkant dat je er niks van ziet. Wel de CT-scan gezien, dan zie je pas goed hoe erg dat die buik uitsteekt
Nu.nlquote:Op woensdag 9 september 2020 16:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wil je nog 1x die site geven van gister? Dacht hem opgeslagen te hebben maar niet dus.
bricklink.comquote:Op woensdag 9 september 2020 16:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wil je nog 1x die site geven van gister? Dacht hem opgeslagen te hebben maar niet dus.
www.hookers.comquote:Op woensdag 9 september 2020 16:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
oke. Wanneer gebeurd het?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het goed is zal het dan weer enigszins symmetrisch zijn met de rechterkant. En die buik zit toch al vol met littekens dat eentje extra ook niet veel uitmaakt, geloof ook dat die wel een vorige operatielitteken wil gebruik als toegangspunt om open te snijden.
Als je het maar laat.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"uh waar ga jij heen ltvdk ?! :p'
Sta nog op een wachtlijst, waarschijnlijk over een maand of 2/2,5, dus ergens rond Sinterklaas.quote:
Hopen dat Corona Part 2 geen roet in het eten gooit.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta nog op een wachtlijst, waarschijnlijk over een maand of 2/2,5, dus ergens rond Sinterklaas.
oke. Ben je blij dat het kan ondanks het gedoe?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta nog op een wachtlijst, waarschijnlijk over een maand of 2/2,5, dus ergens rond Sinterklaas.
Ja. Vandaag komen er al wat binnen. Maar via een veel te dure site. Dus ik kreeg een tipjequote:
Ja dat gaat maar even ergens anders vervelend lopen doen hoor.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat Corona Part 2 geen roet in het eten gooit.
goed vergelijken... en verzendkosten in de gatenhouden..quote:Op woensdag 9 september 2020 16:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja. Vandaag komen er al wat binnen. Maar via een veel te dure site. Dus ik kreeg een tipje
Ja maar moet ook nog even een beetje zakken, zo nog maar even een lang stuk lopen om het even te verwerken en zulks.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Ben je blij dat het kan ondanks het gedoe?
onderdeel moet uit spanje meekomen, uit de zak van zwarte pietquote:Op woensdag 9 september 2020 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ach, ik geef eigenlijk standaard teveel geld uit aan alles en nog watquote:Op woensdag 9 september 2020 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
goed vergelijken... en verzendkosten in de gatenhouden..
okquote:Op woensdag 9 september 2020 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar moet ook nog even een beetje zakken, zo nog maar even een lang stuk lopen om het even te verwerken en zulks.
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ach, ik geef eigenlijk standaard teveel geld uit aan alles en nog wat
Zwemmen in het geld omdat dat echt is en echte vriendschap niet geldt?quote:
Ik wil gewoon wat grotere dingen kunnen bouwen. Mijn chick wordt helemaal leip ook want voor ieder paar schoenen die zij heeft heb ik ongeveer X miljoen steentjes. Maar heyquote:Op woensdag 9 september 2020 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]wat moet je waarvoor hebben dan?
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik heb net alles aan CL gegeven
Als je een kat bent waarschijnlijk wel.quote:
Oh dat is ie welquote:Op woensdag 9 september 2020 16:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, mits je huis toegankelijk is.
Trapjes, snoeren, losse kleedjes, buizenstoelen zijn lastig.
Xdquote:Op woensdag 9 september 2020 16:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een kat bent waarschijnlijk wel.
Aanraderquote:
Kan dat met een alarmsysteem op de begane grond?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aanraderen hierboven genoemde problemen ervaar ik niet. Heb kleden/buizenstoelen/kabels. Geen probleem. Ding rijdt elke nacht rond.
Duurt lang.quote:Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het doorgeven van je adresgegevens.
We sturen je Hands Off My Chocolate binnen 4 weken naar het volgende adres
Hangt van je alarm afquote:Op woensdag 9 september 2020 16:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan dat met een alarmsysteem op de begane grond?
Ik moet sowieso eerst opruimen (boeken, krant, speelgoed, sokken, overige troep) dus standaard elke nacht laten rijden werkt bij mij niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aanraderen hierboven genoemde problemen ervaar ik niet. Heb kleden/buizenstoelen/kabels. Geen probleem. Ding rijdt elke nacht rond.
Oh ik krijg nooit cadeautjes.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is een cadeautje van Essent
Hmmm...quote:Op woensdag 9 september 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hangt van je alarm afik heb m’n homey aangeleerd dat dat ding rond rijdt.
Ik kreeg gisteren een cadeautje van Swiss Post, mocht iets uitzoeken op hun website en ben voor de wijn gegaanquote:Op woensdag 9 september 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is een cadeautje van Essent
Ja dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 9 september 2020 17:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De programmeerbare robots zijn trouwens wel duurder dan de niet-programmeerbare robots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |