abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2020 @ 14:59:14 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194971425
twitter

quote:
Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

OSLO - De Amerikaanse president Donald Trump is opnieuw genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede. Het Noorse parlementslid Christian Tybring-Gjedde nomineerde Trump om zijn inspanningen voor vredesbesprekingen tussen Israël en de Verenigde Arabische Emiraten.

In zijn nominatiebrief aan het Nobelprijscomité schrijft Tybring-Gjedde: „De toenadering tussen beide landen kan een ’game changer’ voor het Midden-Oosten betekenen.” Tybring-Gjedde is sinds 2005 parlementslid en roemt de rol van de Amerikaanse president bij het ’faciliteren van contacten tussen rivaliserende landen’ en het creeëren van een ’nieuwe dynamiek’ in vastgelopen conflicten.

Onder meer parlementsleden van alle soevereine staten in de wereld kunnen personen voordragen bij het Nobelprijscomité. Trump was ook in 2019 genomineerd.

De prijzen worden in oktober uitgereikt.

https://www.telegraaf.nl/(...)lprijs-voor-de-vrede
---------------------

Hopelijk krijgt hij de nobelprijs van de vrede! Dit was wel echt een bazenactie!!!! _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door Starhopper op 09-09-2020 15:04:15 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 9 september 2020 @ 15:03:37 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194971500
Ach ja, waarom ook niet, Obama kreeg er per slot van rekening ook een.
  woensdag 9 september 2020 @ 15:07:32 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194971573
Net als die LV tasjes die je overal ziet tegenwoordig, enorm onderhevig aan ontwaarding...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194971595
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:03 schreef herverwijderd het volgende:
Hitler is in 1939 ook voorgedragen voor de Nobelprijs voor de vrede _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 9 september 2020 @ 15:09:45 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194971614
Trump kan eigenhandig een einde maken aan alle oorlogen en in de wereld en dan nog zullen ze het hem niet geven.
Dus dit nieuws kan zo de prullenbak in.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194971617
Komt ie toch in een illuster lijstje van droneBama en die genocidepleger Aung San Suu Kyi.
  woensdag 9 september 2020 @ 15:10:05 #7
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194971622
Jezus hee. -O-
Nou, zal ik Michael P. ook maar voordragen dan, wegens de grote samenwerking tijdens de zoektocht naar Anne Faber die hij veroorzaakt heeft?
pi_194971640
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:10 schreef Zilverberk het volgende:
Jezus hee. -O-
Nou, zal ik Michael P. ook maar voordragen dan, wegens de grote samenwerking tijdens de zoektocht naar Anne Faber die hij veroorzaakt heeft?
:')
  woensdag 9 september 2020 @ 15:11:14 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194971643
quote:
Jezus hee. -O-
Ooh dus dat gedoe tussen Israel en UAE is de schuld van Trump? :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194971645
quote:
Onder meer parlementsleden van alle soevereine staten in de wereld kunnen personen voordragen bij het Nobelprijscomité. Trump was ook in 2019 genomineerd.
Dit maakt de nominatie al wat minder indrukwekkend. Maar het is hem gegund.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194971670
quote:
Jezus hee. -O-
Trump is wel de eerste president sinds mijn geboorte die nog geen nieuwe oorlog is gestart of heeft uitgebreid. Bush 1 en 2, Clinton en Obama allemaal wel.
  woensdag 9 september 2020 @ 15:13:41 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194971681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:08 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Hitler is in 1939 ook voorgedragen voor de Nobelprijs voor de vrede _O-
Precies, het zegt volgens mij geen ene kut, die Nobelprijs voor de vrede, dus geef hem vooral aan Trump, dan kunnen we weer genieten van internetdrama.
  woensdag 9 september 2020 @ 15:15:08 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194971703
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit maakt de nominatie al wat minder indrukwekkend. Maar het is hem gegund.
Vorig jaar was Greta ook genomineerd voor de nobelprijs voor de vrede, dus dat zegt niets. Deze actie van hem vind ik wel nobelprijswaardig.
  woensdag 9 september 2020 @ 15:23:02 #14
65846 Bocaj
47th President.
pi_194971830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk krijgt hij de nobelprijs van de vrede! Dit was wel echt een bazenactie!!!!
:Y
  woensdag 9 september 2020 @ 15:30:25 #15
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194971948
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Trump is wel de eerste president sinds mijn geboorte die nog geen nieuwe oorlog is gestart of heeft uitgebreid. Bush 1 en 2, Clinton en Obama allemaal wel.
Hij is tevens de eerste president die één of meer psychische stoornissen heeft en echt totaal ongeschikt is voor de functie. Zo iemand moet je niet belonen.
  woensdag 9 september 2020 @ 15:36:01 #16
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194972031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:30 schreef Zilverberk het volgende:
Hij is tevens de eerste president die één of meer psychische stoornissen heeft
Dit lijkt me echt heel erg stug.
pi_194972037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Welke oorlogen zijn Clinton, Obama en Bush I precies begonnen?

Let wel: interveniëren is iets anders dan een oorlog starten.
pi_194972087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke oorlogen zijn Clinton, Obama en Bush I precies begonnen?

Let wel: interveniëren is iets anders dan een oorlog starten.
Klopt, dat hangt van de middelen van interventie af. Zijn die militair dan geldt dat al snel als een oorlog beginnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194972094
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:03 schreef herverwijderd het volgende:
Obama kreeg hem al in de eerste maanden dat hij president was en nog niets gepresteerd had (daarna trouwens ook niet).

Trump heeft zich toch aardig ingespannen in Noord-Korea bijvoorbeeld en de vredesovereenkomst tussen Israel en de VAE afgelopen maand. Of het niet verder laten escaleren van de gespannen situatie tussen de VS en Iran in de Golf van Hormuz een tijdje geleden.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  woensdag 9 september 2020 @ 15:41:46 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194972105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:40 schreef Selqae het volgende:

[..]

Obama kreeg hem al in de eerste maanden dat hij president was en nog niets gepresteerd had (daarna trouwens ook niet).

Trump heeft zich toch aardig ingespannen in Noord-Korea bijvoorbeeld en de vredesovereenkomst tussen Israel en de VAE afgelopen maand. Of het niet verder laten escaleren van de gespannen situatie tussen de VS en Iran in de Golf van Hormuz een tijdje geleden.
Ik vind het ook dikke prima als ze die prijs aan hem geven.
pi_194972109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, dat hangt van de middelen van interventie af. Zijn die militair dan geldt dat al snel als een oorlog beginnen.
Neem nou de Eerste Golfoorlog. Irak viel Koeweit binnen, waarna de internationale gemeenschap, onder leiding van de VS, besloot in te grijpen. Is Bush sr daarmee een oorlog begonnen?
pi_194972140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bush I vind ik wel een twijfelgevalletje, want dat betrof een echte grondoorlog en die kon eerder stoppen, hoewel die uiteindelijk ook weer niet compleet doorzette.

Clinton die hielp om een burgeroorlog te stoppen in Joegoslavie en Obama die hielp om een burgeroorlog te stoppen Libie, zonder echte grondoorlog, vind ik wel van een ander kaliber. Dan kun je ook de geïntensiveerde dronestrikes in Syrie onder Trump meetellen bv.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_194972142
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:40 schreef Selqae het volgende:

[..]

Trump heeft de spanningen met Iran en Noord-Korea in eerste instantie opgevoerd. Het is wat gek om hem te complimenteren met het blussen van een brand die hij zelf heeft gesticht (bovendien zijn de spanningen met Iran allerminst bekoeld).
  woensdag 9 september 2020 @ 15:45:18 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194972152
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neem nou de Eerste Golfoorlog. Irak viel Koeweit binnen, waarna de internationale gemeenschap, onder leiding van de VS, besloot in te grijpen. Is Bush sr daarmee een oorlog begonnen?
Hij had ook deze inval als voldongen feit kunnen accepteren. Er is altijd wel een aanleiding, voor Saddam was er ook een aanleiding om Koeweit binnen te vallen. Hij is de golfoorlog in zekere zin wel degelijk begonnen. Het was, in tegenstelling tot de Irak-oorlog van zijn zoon, wel rechtmatig wat hij deed.
The End Times are wild
pi_194972248
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij had ook deze inval als voldongen feit kunnen accepteren. Er is altijd wel een aanleiding, voor Saddam was er ook een aanleiding om Koeweit binnen te vallen. Hij is de golfoorlog in zekere zin wel degelijk begonnen. Het was, in tegenstelling tot de Irak-oorlog van zijn zoon, wel rechtmatig wat hij deed.
De Eerste Golfoorlog had een mandaat van de Verenigde Naties en tientallen landen sloten zich aan bij de internationale coalitie. Het is dan gek om Bush sr te verwijten dat hij een oorlog is begonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')