abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194966609

The basics

10-stappen haakcursus van de NTR!

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een greep uit de foto's uit het vorige deel:

Sarabi:

Uhmmpie

Boopthesnoot (of this fox <3 )

Trui (maar het is een deken)

Tele6

Mrs. Peel

[ Bericht 1% gewijzigd door Muck op 23-09-2020 10:02:04 ]
pi_194966629
Nieuw deel geopend maar geen wijzigingen aangebracht. Mocht dat nodig zijn wil een mod dat dan doen?
Mijn dank is groot. :)
  woensdag 9 september 2020 @ 10:22:04 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_194966660
Toch leuker als je de foto's aanpast naar de meer recente projecten. Is niet zo heel ingewikkeld toch? (rechter muisknop op foto > URL kopieren > plakken tussen [ img] [/img] haken of via het image-icoontje. )

En leuk dat je de Queen deken gaat maken, ik vind 'm prachtig!
in de haak.
pi_194976433
Die Queen Cal is prachtig O+ Laat je je vorderingen hier ook zien?
pi_195022823
Nieuw boek besteld van amiguruminet. Mini kingdom nog wat. Pdf is binnen en nog wachten op het papier *O*
pi_195023724
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw boek besteld van amiguruminet. Mini kingdom nog wat. Pdf is binnen en nog wachten op het papier *O*
Ziet er supercute uit.

Jij koopt wel echt alleen maar leuke boekjes he :)
pi_195023741
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ziet er supercute uit.

Jij koopt wel echt alleen maar leuke boekjes he :)
Uhm... ja :P Harry Potter Breiboek, nu dit... :P Ja... maar het past in mijn budget hoor! Ik weet dat ik zulke dingen koop, maar het kan
pi_195023897
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uhm... ja :P Harry Potter Breiboek, nu dit... :P Ja... maar het past in mijn budget hoor! Ik weet dat ik zulke dingen koop, maar het kan
Daar hoorde je mij niet over hoor.
Dat weet jij beter dan ik tenslotte
pi_195024195
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 18:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar hoorde je mij niet over hoor.
Dat weet jij beter dan ik tenslotte
:*
  maandag 14 september 2020 @ 09:44:52 #10
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195052376
En wat ga je eruit maken, CotS? Heb je al iets gekozen?
in de haak.
  maandag 14 september 2020 @ 11:23:01 #11
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_195053518
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zag ik ook. Zo schattig O+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_195054191
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:23 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Die zag ik ook. Zo schattig O+
Ja! Eerst een ander project afmaken en dan ga ik ze maken... Wil stiekem de hele collectie maken en in mijn boekenkasten zetten
  maandag 14 september 2020 @ 22:26:37 #13
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195063551
Ik kijk morgen achter de PC wel even naar de OP, dat gaat makkelijker dan mobiel :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_195132833
Goed... ik heb wat te doen komende weken :P

Beginnetje van beide CALs

Queen

Herbarium

Oh en deze is dus af, vergeten of ik m gedeeld had :')

Fruit garden ongeblockt want lui

Ben ook aan t afmaken: die kloterand om mijn dubbelgrote Last dance in the rain cal uit 2016, mijn Eastern Jewels deken en de Mosaic deken van Haakmaarraak

:')
Kwak
pi_195133519
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
Goed... ik heb wat te doen komende weken :P

Beginnetje van beide CALs

[ afbeelding ]
Queen

[ afbeelding ]
Herbarium

Oh en deze is dus af, vergeten of ik m gedeeld had :')

[ afbeelding ]
Fruit garden ongeblockt want lui

Ben ook aan t afmaken: die kloterand om mijn dubbelgrote Last dance in the rain cal uit 2016, mijn Eastern Jewels deken en de Mosaic deken van Haakmaarraak

Volgens mij had ik de fruit garden gezien ja. Erg cool O+

Lekker bezig dus eigenlijk
pi_195133577
Yes wel al gezien, maar blijft mooi.

Vanwege de vakantie ben ik nog niet begonnen aan het proeflapje.
Waarschijnlijk vanavond wel al aan het boek beginnen.
pi_195136591
@kwakz0r Mooi! En leuk dat je ook Herbarium gaat maken ^O^ Kom je qua maat goed uit met haaknaald 4.0? Haak je los of vast? Ik hoop zondag te kunnen beginnen.

Edit: nvm, je komt perfect uit zie ik, ik heb gewoon door de liniaal heen gekeken 8)7

Ik heb deze deken af, naar een patroon op het blog van TL Yarn crafts. Heel simpel, maar het lijkt zo leuk en vrolijk O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Mrs.Peel op 18-09-2020 21:12:42 (Niet goed gekeken, je komt perfect uit zie ik ) ]
pi_195137104
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:kwakz0r Mooi! En leuk dat je ook Herbarium gaat maken ^O^ Kom je qua maat goed uit met haaknaald 4.0? Haak je los of vast? Ik hoop zondag te kunnen beginnen.

Edit: nvm, je komt perfect uit zie ik, ik heb gewoon door de liniaal heen gekeken 8)7

Ik heb deze deken af, naar een patroon op het blog van TL Yarn crafts. Heel simpel, maar het lijkt zo leuk en vrolijk O+

[ afbeelding ]

Ja ik kwam idd perfect uit met naald 4! Meestal is mijn spanning wel goed. De queen komt ook precies uit. Alleen bij patronen van Attic24 moet ik vaak een maatje kleiner pakken, en de scheepjes cal 2016 was een speciaal soort hel qua steekverhouding, echt niet te doen.

Oh en de fruit garden heb ik een naald kleiner gepakt, is vrij dense geworden maar anders kwam ik garen tekort. Patronen van Janie Crow worden vaak wat kleiner/strakker bij mij door alle ingewikkelde steken. Mijn persian tiles vallen ook wat kleiner uit.

Mooie deken trouwens! Heel vrolijj!
Kwak
pi_195137661
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:kwakz0r Mooi! En leuk dat je ook Herbarium gaat maken ^O^ Kom je qua maat goed uit met haaknaald 4.0? Haak je los of vast? Ik hoop zondag te kunnen beginnen.

[ afbeelding ]

Vind de deken erg leuk trouwens.
Geschikt als “hang oo de bank onder een dekentje”-deken?
Of is ie daar precies klein voor?
pi_195137901
@Uhmmpie Hij is ongeveer 120 cm in het vierkant, als je hem over de diagonaal gebruikt, kunnen in ieder geval je benen eronder. Tenminste, die van mij, ik ben 1.81m. Ik vind het een perfect hangdekentje, hij is niet te groot/zwaar.
pi_195143493
ik zie allemaal mooie foto's! Goed bezig iedereen O+
pi_195143523
Van alle scheepjes catona kleurtjes heb ik een bolletje. Nu wachten op het Mini Kingdom - boekje... en ondertussen oude projecten afmaken. Bezig met een deken (C2C, hopelijk komt hij ooit af, het liefst kiep ik dat project de prullenbak in). En verder de nodige knuffeltjes natuurlijk, want daar ben ik verslaafd aan. Zal binnenkort eens foto's maken.
pi_195143624
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van alle scheepjes catona kleurtjes heb ik een bolletje. Nu wachten op het Mini Kingdom - boekje... en ondertussen oude projecten afmaken. Bezig met een deken (C2C, hopelijk komt hij ooit af, het liefst kiep ik dat project de prullenbak in). En verder de nodige knuffeltjes natuurlijk, want daar ben ik verslaafd aan. Zal binnenkort eens foto's maken.
Knuffeltjes blijft hier ook favoriet ondanks dat ik het in elkaar zetten nooit leuk vind.

En sjaals.. want dat haakt lekker voor de tv :)
pi_195143674
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Knuffeltjes blijft hier ook favoriet ondanks dat ik het in elkaar zetten nooit leuk vind.

En sjaals.. want dat haakt lekker voor de tv :)
Mijn moeder zegt serieus dat ik volwassen moet worden en niet van die domme knuffeltjes moet haken. En ik word door vrienden wel eens met een kind/kleuter vergeleken. Maar niks is zo leuk als knuffeltjes maken :@

In elkaar zetten gewoon elk onderdeel dat af is er direct aanzetten? Of zeg ik nu iets doms? maar het is idd het stomste werk. Of een octopusbeest maken en acht keer hetzelfde moet doen... Maar dat is vooral vooraf de gedachte, wanneer ik het doe is het leuk
pi_195143746
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn moeder zegt serieus dat ik volwassen moet worden en niet van die domme knuffeltjes moet haken. En ik word door vrienden wel eens met een kind/kleuter vergeleken. Maar niks is zo leuk als knuffeltjes maken :@

In elkaar zetten gewoon elk onderdeel dat af is er direct aanzetten? Of zeg ik nu iets doms? maar het is idd het stomste werk. Of een octopusbeest maken en acht keer hetzelfde moet doen... Maar dat is vooral vooraf de gedachte, wanneer ik het doe is het leuk
Mja ik ben gewoon een kneus met dingen er aan bevestigen :)
Het is niet heel erg om te doen... maar tevreden zijn met het resultaat vind ik altijd wat lastig.

Overigens vind ik dat je als volwassene best knuffies kunt maken.
Waarom niet :)
Het gaat om het maken... niet dat je perse heel de dag met je duim in je mond en een knuffel rondloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')