SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit de foto's uit het vorige deel:
Sarabi:
Uhmmpie
Boopthesnoot (of this fox <3 )
Trui (maar het is een deken)
Tele6
Mrs. Peel
[ Bericht 1% gewijzigd door Muck op 23-09-2020 10:02:04 ]
Ziet er supercute uit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw boek besteld van amiguruminet. Mini kingdom nog wat. Pdf is binnen en nog wachten op het papier
Uhm... jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ziet er supercute uit.
Jij koopt wel echt alleen maar leuke boekjes he
Daar hoorde je mij niet over hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... jaHarry Potter Breiboek, nu dit...
Ja... maar het past in mijn budget hoor! Ik weet dat ik zulke dingen koop, maar het kan
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daar hoorde je mij niet over hoor.
Dat weet jij beter dan ik tenslotte
Die zag ik ook. Zo schattigquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw boek besteld van amiguruminet. Mini kingdom nog wat. Pdf is binnen en nog wachten op het papier
Ja! Eerst een ander project afmaken en dan ga ik ze maken... Wil stiekem de hele collectie maken en in mijn boekenkasten zettenquote:
Volgens mij had ik de fruit garden gezien ja. Erg coolquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
Goed... ik heb wat te doen komende weken
Beginnetje van beide CALs
[ afbeelding ]
Queen
[ afbeelding ]
Herbarium
Oh en deze is dus af, vergeten of ik m gedeeld had
[ afbeelding ]
Fruit garden ongeblockt want lui
Ben ook aan t afmaken: die kloterand om mijn dubbelgrote Last dance in the rain cal uit 2016, mijn Eastern Jewels deken en de Mosaic deken van Haakmaarraak
Ja ik kwam idd perfect uit met naald 4! Meestal is mijn spanning wel goed. De queen komt ook precies uit. Alleen bij patronen van Attic24 moet ik vaak een maatje kleiner pakken, en de scheepjes cal 2016 was een speciaal soort hel qua steekverhouding, echt niet te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:kwakz0r Mooi! En leuk dat je ook Herbarium gaat makenKom je qua maat goed uit met haaknaald 4.0? Haak je los of vast? Ik hoop zondag te kunnen beginnen.
Edit: nvm, je komt perfect uit zie ik, ik heb gewoon door de liniaal heen gekeken![]()
Ik heb deze deken af, naar een patroon op het blog van TL Yarn crafts. Heel simpel, maar het lijkt zo leuk en vrolijk
[ afbeelding ]
Vind de deken erg leuk trouwens.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:kwakz0r Mooi! En leuk dat je ook Herbarium gaat makenKom je qua maat goed uit met haaknaald 4.0? Haak je los of vast? Ik hoop zondag te kunnen beginnen.
Edit: nvm, je komt perfect uit zie ik, ik heb gewoon door de liniaal heen gekeken![]()
Ik heb deze deken af, naar een patroon op het blog van TL Yarn crafts. Heel simpel, maar het lijkt zo leuk en vrolijk
[ afbeelding ]
Knuffeltjes blijft hier ook favoriet ondanks dat ik het in elkaar zetten nooit leuk vind.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van alle scheepjes catona kleurtjes heb ik een bolletje. Nu wachten op het Mini Kingdom - boekje... en ondertussen oude projecten afmaken. Bezig met een deken (C2C, hopelijk komt hij ooit af, het liefst kiep ik dat project de prullenbak in). En verder de nodige knuffeltjes natuurlijk, want daar ben ik verslaafd aan. Zal binnenkort eens foto's maken.
Mijn moeder zegt serieus dat ik volwassen moet worden en niet van die domme knuffeltjes moet haken. En ik word door vrienden wel eens met een kind/kleuter vergeleken. Maar niks is zo leuk als knuffeltjes makenquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Knuffeltjes blijft hier ook favoriet ondanks dat ik het in elkaar zetten nooit leuk vind.
En sjaals.. want dat haakt lekker voor de tv
Mja ik ben gewoon een kneus met dingen er aan bevestigenquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt serieus dat ik volwassen moet worden en niet van die domme knuffeltjes moet haken. En ik word door vrienden wel eens met een kind/kleuter vergeleken. Maar niks is zo leuk als knuffeltjes maken
In elkaar zetten gewoon elk onderdeel dat af is er direct aanzetten? Of zeg ik nu iets doms? maar het is idd het stomste werk. Of een octopusbeest maken en acht keer hetzelfde moet doen... Maar dat is vooral vooraf de gedachte, wanneer ik het doe is het leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |