abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2020 @ 22:46:26 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195645794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 14:14 schreef Sarabi het volgende:
Week 1 van de Dia Los Muertos CAL

[ afbeelding ]
Mooi!
in de haak.
pi_195699150
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:46 schreef trui het volgende:

[..]

Mooi!
Dankjewel!

Week 2 is nu ook klaar

Morgen komt deel 3 online *O*
pi_195706933
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dankjewel!

Week 2 is nu ook klaar

[ afbeelding ]

Morgen komt deel 3 online *O*
Ziet er goed uit :)
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:49:45 #154
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_195710686
Ik vind de nieuwe baby rainbowsampler deken van haakmaarraak zo leuk, en de star stitch baby blanket ook...

Maar ik moet eerst minimaal 5 andere dekens afmaken 😂
Kwak
  zondag 18 oktober 2020 @ 13:09:32 #155
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_195711190
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind de nieuwe baby rainbowsampler deken van haakmaarraak zo leuk, en de star stitch baby blanket ook...

Maar ik moet eerst minimaal 5 andere dekens afmaken 😂
Dit :'(
Zij heeft zo veel leuke patronen, en vaak goedkoop/gratis. Maar ik ben al twee jaar bezig met een andere deken van haar, de origami. Op tweederde maar ik ben nu met zoveel andere dingen bezig -O-
Wil ook nog die Katia baby deken haken (cal van vorig jaar volgens mij) en zoveel kinderen heb ik niet eens :')
pi_195711761
Bedankt voor de enthousiaste reacties op Sjaak. En sindsdien zijn er zoveel leuke ami's voorbijgekomen, van één werd ik wel een beetje bang ;) Er zijn echt zoveel leuke patronen, moeilijk om te kiezen!

De CAL's vorderen gestaag zie ik ^O^
Ik heb last van alle andere dingen die af moeten, ik kom niet toe aan de CAL. Ik neem aan vast de filmpjes online blijven staan?

En dan wil ik eigenlijk ook leren breien (sokken!) :@

En leren naaien :@

Ik heb een hele andere, creatieve kant van mezelf ontdekt! Het is zo leuk om iets te maken O+
pi_195712218
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Bedankt voor de enthousiaste reacties op Sjaak. En sindsdien zijn er zoveel leuke ami's voorbijgekomen, van één werd ik wel een beetje bang ;) Er zijn echt zoveel leuke patronen, moeilijk om te kiezen!

De CAL's vorderen gestaag zie ik ^O^
Ik heb last van alle andere dingen die af moeten, ik kom niet toe aan de CAL. Ik neem aan vast de filmpjes online blijven staan?

En dan wil ik eigenlijk ook leren breien (sokken!) :@

En leren naaien :@

Ik heb een hele andere, creatieve kant van mezelf ontdekt! Het is zo leuk om iets te maken O+

Ik heb thuis van die mini bamboe naaldjes voor sokken... maar ik heb ooit wel gebreid.. en dat ging wel.
Maar met al die naaldjes.. echt de hel _O-

En het lijkt me zo fijn... zelfgebreide sokken.
Naadloos bij voorkeur zegmaar

Overigens hier dat nu al wewr heel wat jaartjes ontdekt en ik blijk er ook heel zo onhandig niet in.
Echt leuk :)
  zondag 18 oktober 2020 @ 16:31:39 #158
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_195716029
Ik brei sokken t liefste met magic loop op een lange rondbreinaald. Staan goeie tutorials op knitty.com

Al heel lang niet gedaan. Heb weinig geduld voor breien momenteel
Kwak
pi_195717029
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
Ik brei sokken t liefste met magic loop op een lange rondbreinaald. Staan goeie tutorials op knitty.com

Al heel lang niet gedaan. Heb weinig geduld voor breien momenteel
Hier sowieso weinig geduld op het moment... focus van een gebakken ei hier op het moment. Haakt ook niet lekker :X

Nu wel weer een boek gevonden dat ik gewoon elke 10 regels kan wegleggen zonder dat dat als gevolg heeft dat ik niet in het verhaal kom.
Dat scheelt.
pi_195719655
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:37 schreef Mrs.Peel het volgende:

Wat heerlijk om te horen O+

Dias Los Muertos CAL week 3:

Wel aardig wat foutjes maar we gaan gewoon door.
pi_195719915
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een tempo!
7u op de bank zitten en sport kijken :) tegelijkertijd lekker haken
pi_195721519
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

7u op de bank zitten en sport kijken :) tegelijkertijd lekker haken
Op die fiets ;)

zeven uur sport kijken vind ik knap, was het leuk?
pi_195798714
Op dit moment heb ik een mandalahaakbui.... alleen de grote vraag... wat moet ik ermee? Iemand tips zodat ik ze niet volledig voor janjoker maak?
pi_195799936
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment heb ik een mandalahaakbui.... alleen de grote vraag... wat moet ik ermee? Iemand tips zodat ik ze niet volledig voor janjoker maak?
Opspannen en ophangen?
Evt als dromenvangwr. Leuk om kado te geven ook.
Als kleedje is the obvious denk ik...
pi_195799956
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 05:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Opspannen en ophangen?
Evt als dromenvangwr. Leuk om kado te geven ook.
Als kleedje is the obvious denk ik...
Kleedje was mijn eerste gedacht :+ en veel zullen zo eindigen...
Zo'n ring is, als ik eerlijk mag zijn, niet zo mijn smaak. Naja... misschien eindigen ze op een stapeltje. Ik heb wel een paar ideeën.

- als kleedje om mijn soapbars op neer te leggen
- Kleedje op tafel, onder bloempotten en dergelijke clichédingen die ik wel gezellig vind
- Ophangen is een optie idd... maar niet echt mijn smaak, sorry :@ maar wel de grootste kans dat ik dat ga doen
- Even puzzelen en dan aan elkaar naaien als een soort bond geheel voor op mijn bed of zo
- Cadeau idd
- onderleggers van maken of een pakkenlap

Oh en de belangrijkste schiet me te binnen, het ontspant me om ze te maken... Dus ik geniet ervan en hoef niet altijd overal een doel aan te koppelen, hoe ingewikkeld ik dat ook vind

Al blijven alle ideeën welkom ;)
pi_195799961
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kleedje was mijn eerste gedacht :+ en veel zullen zo eindigen...
Zo'n ring is, als ik eerlijk mag zijn, niet zo mijn smaak. Naja... misschien eindigen ze op een stapeltje. Ik heb wel een paar ideeën.

- als kleedje om mijn soapbars op neer te leggen
- Kleedje op tafel, onder bloempotten en dergelijke clichédingen die ik wel gezellig vind
- Ophangen is een optie idd... maar niet echt mijn smaak, sorry :@ maar wel de grootste kans dat ik dat ga doen
- Even puzzelen en dan aan elkaar naaien als een soort bond geheel voor op mijn bed of zo
- Cadeau idd
- onderleggers van maken of een pakkenlap

Oh en de belangrijkste schiet me te binnen, het ontspant me om ze te maken... Dus ik geniet ervan en hoef niet altijd overal een doel aan te koppelen, hoe ingewikkeld ik dat ook vind

Al blijven alle ideeën welkom ;)
Ik ken het idee van een doel er voor willen hebben wel hoor.
Kost toch best werk en ze zijn mooi daarna... dus wil je er eigenlijk iets mee.
pi_195799964
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ken het idee van een doel er voor willen hebben wel hoor.
Kost toch best werk en ze zijn mooi daarna... dus wil je er eigenlijk iets mee.
Dat dus! Ik denk dat ik ze aan elkaar naai. Voor op wat zwarte meubels die ik heb, als onderlegger en dat soort dingen...

En en en ik ben ermee begonnen om rust in mijn hoofd te creëren, dat lukt. Dus misschien toch echt het idee functie uitsluiten ;)
pi_195799968
Ik ben eruit! Aan elkaar naaien en onderleggers. Net zo tuttig als ik ben, heerlijk gezellig

Dank je wel :*
pi_195800392
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat dus! Ik denk dat ik ze aan elkaar naai. Voor op wat zwarte meubels die ik heb, als onderlegger en dat soort dingen...

En en en ik ben ermee begonnen om rust in mijn hoofd te creëren, dat lukt. Dus misschien toch echt het idee functie uitsluiten ;)
Je druk maken om datgene dat rust in je hoofd geeft.. is minder handig ja :)

Maar problem solved :)
pi_195800924
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben eruit! Aan elkaar naaien en onderleggers. Net zo tuttig als ik ben, heerlijk gezellig

En op je lijstje van sinterklaas: een zwarte dekbedovertrek :)
pi_195800935
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En op je lijstje van sinterklaas: een zwarte dekbedovertrek :)
Dat is slim!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:19:24 #173
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_195801906
Ik had een doily gehaakt (telt dat als mandala?), geen idee wat ik ermee moest maar ik vond hem wel te mooi om weg te gooien.
Nu ligt hij bij mijn moeder onder een bord met een kaars. Staat mooi. Ik ben helemaal niet kaarserig maar ik vind het wel altijd leuk om te zien dat hij er nog ligt en gebruikt wordt :D
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:23:04 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195802857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

als je ze zeshoekig maakt en ongeveer even groot kun je misschien tot zoiets komen, best mooi op een zwarte ondergrond denk ik.
in de haak.
pi_195804484
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:19 schreef Ceviche het volgende:
Ik had een doily gehaakt (telt dat als mandala?), geen idee wat ik ermee moest maar ik vond hem wel te mooi om weg te gooien.
Nu ligt hij bij mijn moeder onder een bord met een kaars. Staat mooi. Ik ben helemaal niet kaarserig maar ik vind het wel altijd leuk om te zien dat hij er nog ligt en gebruikt wordt :D
Super leuk! En dat telt zeker mee ;)
Die gaat naar mijn lijstje met ideeën

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:23 schreef trui het volgende:

[..]

als je ze zeshoekig maakt en ongeveer even groot kun je misschien tot zoiets komen, best mooi op een zwarte ondergrond denk ik.
[ afbeelding ]
Dat is idd gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')