Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Publiek zal blij zijn dat ze hiervoor geen kaartje hoeven te kopen...
Ik ben hier hansiequote:
Je durfde het al amper te geloven na die eerste set en 2-0 voorsprong in de tweede. Dat is terecht gebleken.quote:
Het helpt wel als je toppers hebt die veel grand slams winnen en mooie rivalries opzetten. Damestennis in de tijd van Henin, Clijsters, Serena vond ik toch het tofst.quote:Op zondag 13 september 2020 07:53 schreef Norrage het volgende:
Naomi groot kampioene. WTA is er beter aan toe dan de ATP momenteel
Gaat alles verder goed met je?quote:Op zondag 13 september 2020 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op de één of andere manier zie ik de hele tijd Zverev voor me in tranen na zijn eerste GSHopelijk is het bedrog.
Is dit een drillrapper? #dtvquote:Op zondag 13 september 2020 19:08 schreef superniger het volgende:
Osaka en haar vriend.
[ afbeelding ]
Wat een sneu mannetje zeg.quote:Op zondag 13 september 2020 19:08 schreef superniger het volgende:
Osaka en haar vriend.
[ afbeelding ]
Ik word nu alleen wel misselijk van haar als persoonquote:Op zondag 13 september 2020 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Weer die vreselijke Osaka, bah.
En vanavond Thiem dan maar.
Thiem had afgelopen AO ook flink wat moeite met Zverev, terwijl die toen net Nadal verslagen had. En Thiem staat ruim voor in de H2H, maar de belangrijkste finale verloor hij dan weer.quote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie, 3-0 in sets voor Thiem? Mede namens mijn nachtrust hoop ik van wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |