quote:
Op zaterdag 12 september 2020 12:22 schreef Marcoss het volgende:[..]
De enige speler zelfs die boven de 1 uitkomt als je gaat rekenen vanaf de 1e GS-zege van Federer in 2003.
Roddick, Safin, Gaudio, Del Potro en Cilic de enige GS-winnaars buiten die 5 en die wonnen allemaal maar 1x. En daar komt dan Zverev/Thiem straks bij.
Ja, bizar. Wat een ongelofelijk dominantie. En dit had toch neem ik aan Djokovic geworden als die niet gediskwalificeerd was.
quote:
Op zaterdag 12 september 2020 12:41 schreef Norrage het volgende:Als zverev zijn niveau ineens vindt in finale en wint zou dat zoooo onterecht zijn. Net als toen ie Madrid won in de finale tegen Thiem terwijl thiem net Rafa had verslagen...en thiem nog zonder master zege op gravel zit

Niet te geloven. Hoop wel echt dat Thiem dit wint. Als Zvrev wint, zet ik hem meteen uit na het laatste punt.
quote:
Op zaterdag 12 september 2020 13:10 schreef AssyriskaFF het volgende:Het spel van Zverev is echt niet om aan te zien. Hoe kan die gast in de finale van een Grand Slam staan? Gast bewoog gister amper, alsof hij geblesseerd was. Zag nog iemand uit het voormalige team van Murray. Vandaar dat lelijke tennis. Murray heeft ook dat passieve spel en lelijke backhand. Hoop dat Thiem wint.
Mee eens, alleen vind ik Murray wel geweldig om naar te kijken wanneer hij in de verdediging wordt gedwongen. Hij is zo snel en haalt de meest onmogelijke ballen.
[ Bericht 27% gewijzigd door Federer-fan op 12-09-2020 13:48:12 ]
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien