Niemand heeft mij iets over kitelessen verteld?!quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Boh, wat een ellende![]()
Wordt lekker kiteweer ook; welk slachtoffer had je nou ook alweer kitelessen beloofd?
Als je goed je best doet heb je misschien nog wel een kans.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:11 schreef Brybry het volgende:
[..]
Niemand heeft mij iets over kitelessen verteld?!
Faxieeeeeeee, beetje jammer dit.
Faxie knows his kite,quote:Op woensdag 9 september 2020 08:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als je goed je best doet heb je misschien nog wel een kans.
Hehehe. Zo niet Faxie deze omschrijving van een datequote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Helaas, dat wordt dan ergens in de duinen chillen, koelboxie met een wijntje, dekentje.. I feel your painEten in een strandtent, strandwandelingetje rond zonsondergang, wordt wat kouder; "zin in een potje poolen?, lekker warm
" Vooraf kapotte lamp erin gedraaid natuurlijk, dus helaas moet het bij het licht van 80 waxinelichtjes.. hmm..
Life can be nice
Piin me er niet op vast, maar ik dacht dat dat één van de eerste schoten op Avian d'r doel was, maar kan ook een Tinderdate geweest zijn, ik ben al op leeftijd, dementie enzoquote:Op woensdag 9 september 2020 07:11 schreef Brybry het volgende:
[..]
Als je verf, een kwast en een stukkie canvas hebt, kun je daar mooie dingen van makenquote:Op woensdag 9 september 2020 11:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hehehe. Zo niet Faxie deze omschrijving van een date
Snijd je oor er nog maar niet af!. Het geeft zeker de nodige inspiratie om samen met een date de zonsondergang te aanschouwen.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je verf, een kwast en een stukkie canvas hebt, kun je daar mooie dingen van maken![]()
Klinkt idd een beetje als het 'syndroom van Tinder'.. match -> unmatch, al heb ik geen idee hoe Hinge werkt.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo irritant op Hinge dat je een notificatie krijgt dat iemand volgens hun algoritme goed bij je past... maar dan druk je op de notificatie en krijg je die persoon vervolgens niet te zien. De allereerste keer kreeg ik die melding in de app zelf en kreeg ik wel gewoon het profiel van die persoon te zien. Of betekent het dat je te laat bent en dat die persoon jou al heeft afgewezen?![]()
Mjah, klinkt zo afgezaagd als de neten, maar is een alom beproefd concept.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Snijd je oor er nog maar niet af!. Het geeft zeker de nodige inspiratie om samen met een date de zonsondergang te aanschouwen.
Had je dat niet meegekregen?quote:Op woensdag 9 september 2020 07:11 schreef Brybry het volgende:
[..]
Wellesquote:Op woensdag 9 september 2020 11:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hehehe. Zo niet Faxie deze omschrijving van een date
Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo irritant op Hinge dat je een notificatie krijgt dat iemand volgens hun algoritme goed bij je past... maar dan druk je op de notificatie en krijg je die persoon vervolgens niet te zien. De allereerste keer kreeg ik die melding in de app zelf en kreeg ik wel gewoon het profiel van die persoon te zien. Of betekent het dat je te laat bent en dat die persoon jou al heeft afgewezen?![]()
Komt dat vaak voor? Ik heb het eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt idd een beetje als het 'syndroom van Tinder'.. match -> unmatch, al heb ik geen idee hoe Hinge werkt.
Dat poolen geloof ik wel ja. Maar de rest? Mwah durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken.quote:
Heb al eens zo'n date gehad hooorrrrrquote:Op woensdag 9 september 2020 13:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat poolen geloof ik wel ja. Maar de rest? Mwah durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken.
Wat een leven, als je gewoon rijk bent koop je gewoon liefde voor een uurtje.quote:
Hingequote:Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je hebt wat tegen Amsterdammers he jijquote:Op woensdag 9 september 2020 13:49 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hinge, allemaal Amsterdamse hipsters
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt wat tegen Amsterdammers he jij
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:00 schreef Avianflu het volgende:
[..], jij bent wel lief hoor......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |