Je wil het!quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:32 schreef jerney het volgende:
DAT WAS GEEN BOD, ik maakte een grapje
Soberso wil ze een complete reeks hebben!quote:
Eentje is geentje is wel mijn motto.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso wil ze een complete reeks hebben!
Hoeveel bied je dan voor een reeks van 45 foto's op A5 formaat?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Eentje is geentje is wel mijn motto.
Dan moet je die DM maar snel verwijderenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:32 schreef jerney het volgende:
DAT WAS GEEN BOD, ik maakte een grapje
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso wil ze een complete reeks hebben!
Jerney heeft me geblokt op DM, dus kennelijk was ze niet zo tevreden met het resultaat.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel bied je dan voor een reeks van 45 foto's op A5 formaat?
Dan krijg je er een foto van mijn voeten bijquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:20 schreef Jippie het volgende:
Ik verhoog tot 11,11 afgerond naar boven!
Je hielen graag !quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan krijg je er een foto van mijn voeten bij
Ja de achterkant was veelbelovend, maar ik ben mijn interesse verloren sorryquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Jerney heeft me geblokt op DM, dus kennelijk was ze niet zo tevreden met het resultaat.
Maar nu heb ik geen geld om een gesigneerde print van @DJMO te kopen. Naja, ik ga wel weer ruitenwassen bij een stoplichtquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja de achterkant was veelbelovend, maar ik ben mijn interesse verloren sorry
Als je mijn was komt doen, krijg je een tientje van me.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen geld om een gesigneerde print van @:DJMO te kopen. Naja, ik ga wel weer ruitenwassen bij een stoplicht
Dealquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Als je mijn was komt doen, krijg je een tientje van me.
Pleaseeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:48 schreef devzero het volgende:
Zie DMIk heb nog nooit mijn hielen aan een vrouw laten zien
oh, dat laatste kan nog een probleem wordenquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:34 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Moet je wel ook de wasserette van betalen en ik tel mijn onderbroekjes wel
Was jij je onderbroeken niet meer tijdens het douchen zoals vroegerquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
oh, dat laatste kan nog een probleem worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |