Feest bij klaas thuisquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
Einde tijdperk Toornstra. @:klaasweetalles
Die komt altijd terug.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
Einde tijdperk Toornstra. @:klaasweetalles
Over 5 jaar weer terugquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die komt altijd terug.
Klaas ook trouwens.
Die stikt vermoedelijk in zijn puddinkje voordat ie weer mag posten hierquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die komt altijd terug.
Klaas ook trouwens.
Zo goed doen ze het historisch gezien niet tegen PEC sinds hun laatste promotie... Volgens mij nog steeds vaker verloren dan gewonnenquote:
Ja volgens mij gaat dat terug tot 2014 of zo. Bijna altijd verliezen in Zwollequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo goed doen ze het historisch gezien niet tegen PEC sinds hun laatste promotie... Volgens mij nog steeds vaker verloren dan gewonnen
Maar nu eindelijk weer op echt gras.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo goed doen ze het historisch gezien niet tegen PEC sinds hun laatste promotie... Volgens mij nog steeds vaker verloren dan gewonnen
Sws 2013 dus, aldus commentatorquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat dat terug tot 2014 of zo. Bijna altijd verliezen in Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |