Allebei.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, benieuwd of het I wordt of deze Servir.
Die is al dubbel bezet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik had liever gezien dat er een rechtsback was gehaald.
Geertruida vind ik nog steeds meer een CV zoals we vanavond zullen zien hopelijk, en geen fan van Nieuwkoop.quote:
Ik weet het niet, Geertruida speelt al even niet meer CV dus ik zie hem meer als rechtsback inmiddels, wel benieuwd idd naar vanavond. Nieuwkoop ook geen fan van idd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geertruida vind ik nog steeds meer een CV zoals we vanavond zullen zien hopelijk, en geen fan van Nieuwkoop.
Zou hl netjes zijn als we die weten te strikken. Ik lees alleen dat hij momenteel kampt met een enkelblessure. Maar dit is wel een klasse beter dan I (of Bot)quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[ instagram ]
Ken hem alleen van naam, maar zal iets beter zijn dan I gok ik?
Volgens mij krijgt Diemers de voorkeur.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat Toornstra niet fit is? Of krijgt ie gewoon de voorkeur?
Advocaat kies meestal voor de meest zekere optie, dus misschien heeft Diemers hem meer overtuigd de afgelopen weken. Ik wacht met oordelen tot tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hmm, ben nog niet overtuigd van Diemers.
Maar goed, ik ben ook nog niet overtuigd van Nieuwkoop en Linssen.
Maar wat mij betreft krijgt Toornstra vooralsnog de voorkeur boven Diemers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:44 schreef Maastoren het volgende:
Krabby meldt nu ook dat Feyenoord dichtbij de komst van Spahic is.Klinkt goed. Hopelijk is ie volledig hersteld van die blessure en is ie niet blessuregevoeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een echt goede speler, en in principe starten Bot en Senesi dus we hebben hem niet direct nodig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:07 schreef Maastoren het volgende:
Wel apart dat ze een speler halen die eind vorig jaar voor het laatst heeft gespeeld. Kennelijk is dat begin vorig seizoen goed bevallen met al die spelers die totaal niet wedstrijdfit waren.
Feest bij klaas thuisquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
Einde tijdperk Toornstra. @:klaasweetalles
Die komt altijd terug.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
Einde tijdperk Toornstra. @:klaasweetalles
Over 5 jaar weer terugquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die komt altijd terug.
Klaas ook trouwens.
Die stikt vermoedelijk in zijn puddinkje voordat ie weer mag posten hierquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die komt altijd terug.
Klaas ook trouwens.
Zo goed doen ze het historisch gezien niet tegen PEC sinds hun laatste promotie... Volgens mij nog steeds vaker verloren dan gewonnenquote:
Ja volgens mij gaat dat terug tot 2014 of zo. Bijna altijd verliezen in Zwollequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo goed doen ze het historisch gezien niet tegen PEC sinds hun laatste promotie... Volgens mij nog steeds vaker verloren dan gewonnen
Maar nu eindelijk weer op echt gras.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo goed doen ze het historisch gezien niet tegen PEC sinds hun laatste promotie... Volgens mij nog steeds vaker verloren dan gewonnen
Sws 2013 dus, aldus commentatorquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat dat terug tot 2014 of zo. Bijna altijd verliezen in Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |