Ten Hove niet meer dacht ik, maar die kan er echt geen pepernoot van.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marsman en ten Hove zijn geblesseerd volgens mij, dan zouden ze met Troost moeten spelen op het doel zaterdag.
Afhankelijk van de ernst van de blessure van Bijlow moet Arnesen echt heel snel schakelen.
Hij valt erg vreemd idd. Halverwege de duik is 't net alsof ie een beweging staakt ofzoiets.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd moment, lijkt al voor zijn val te gebeuren.
Nee dat is niks inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ten Hove niet meer dacht ik, maar die kan er echt geen pepernoot van.
Vorm is wel een aardige optie inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat is niks inderdaad.
In ieder geval zijn Vorm en Hahn transfervrij, zeker Vorm zou prima zijn voor als Bijlow er langer uit ligt.
Ach, de laatste keer dat we het seizoen met een fitte selectie in zijn gegaan weet ik niet meer. Of waren we in het kampioensjaar compleet?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker dan, zo vlak voor de start van de competitie.
Geeft ook zelf aan naar een club in Nederland of Belgiλ te willen. Was daarnaast vrij populair bij Tottenham, ook als persoon. Denk dat ie het prima zou vinden om een jaar te keepen bij Feyenoord, zeker als Bijlow er langer uit ligt.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorm is wel een aardige optie inderdaad.
Vermeer, Nelom en vBeek (die namen we toen nog serieus) waren langdurig geblesseerd, en Elia haakte na twee weken voor lange tijd af.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer dat we het seizoen met een fitte selectie in zijn gegaan weet ik niet meer. Of waren we in het kampioensjaar compleet?
Met een driekwart fitte selectie het nieuwe seizoen ingaan is bij Feyenoord in ieder geval schering en inslag.
Spiertje in zijn vinger/hand verrekt lijkt het. Best knap.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij valt erg vreemd idd. Halverwege de duik is 't net alsof ie een beweging staakt ofzoiets.
Hahn zou ik niet terughalen, die was niet voor niets weg bij ons. Vorm is een hele goede optie inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat is niks inderdaad.
In ieder geval zijn Vorm en Hahn transfervrij, zeker Vorm zou prima zijn voor als Bijlow er langer uit ligt.
Gelukkig, dat was even schrikken.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:41 schreef Erasmus het volgende:
[ twitter ]Niets aan het handje blijkbaar.
Godverdomme, heb ik hem helemaal voor niks gewisseld in mijn scorito.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:41 schreef Erasmus het volgende:
Burgergoat is toch links. De nieuwe revelatie centraal in de verdedigingquote:Op donderdag 10 september 2020 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig, dat was even schrikken.
Trouwens dit was al schrikken, maar als er iets met Senesi gebeurt is het huilen geblazen.
Mooiquote:Op donderdag 10 september 2020 14:41 schreef Erasmus het volgende:
ik zie hem liever gewoon op het middenveld, denk dat Burger in de centrale verdediging een hoop fouten zou maken wegens gebrek aan ervaring op die positie.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Burgergoat is toch links. De nieuwe revelatie centraal in de verdediging
In de gevangenis.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waar denk je dat hij gaat eindigen dan?
Mooi gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |