quote:Op donderdag 10 september 2020 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu weer bij de AH. Vreemd dat iedereen ineens zonder mondkapje gaat winkelen.
Was heerlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker, leuk gehad?
Altijd heerlijk nog even thuis voor je weer moet. Anders is de overgang zo groot.
Sure! Ik heb genoegquote:Op donderdag 10 september 2020 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mag ik een beetje van je innerlijke workaholic lenen?
Jezus, jij bent echt niet goed he?quote:Op donderdag 10 september 2020 10:24 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Was heerlijk![]()
Stiekem wel weer zo’n om te werken. De workaholic in mij wordt ongeduldig
Kloptquote:Op donderdag 10 september 2020 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt niet goed he?
Ik herken jouw werklust wel hoor. Ik vind mijn werk ook super leuk.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt
Zondag dropt CE mij, ga ik lekker sporten en dan richting lab om even mijn celletjes te bekijken
Ja heb je het wel naar je zin nu?quote:Op donderdag 10 september 2020 10:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik herken jouw werklust wel hoor. Ik vind mijn werk ook super leuk.
De collega’s is nog aftasten maar het werk zelf en de clienten etc zijn echt heel leukquote:Op donderdag 10 september 2020 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heb je het wel naar je zin nu?
Dat is fijn!quote:Op donderdag 10 september 2020 10:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De collega’s is nog aftasten maar het werk zelf en de clienten etc zijn echt heel leuk
Niet meer Toos Werkeloos dus?quote:Op donderdag 10 september 2020 10:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De collega’s is nog aftasten maar het werk zelf en de clienten etc zijn echt heel leuk
Nee alweer 6 weken arbeidsklasse!quote:Op donderdag 10 september 2020 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet meer Toos Werkeloos dus?
Lekker loonslaven, hoeraquote:Op donderdag 10 september 2020 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee alweer 6 weken arbeidsklasse!
quote:Op donderdag 10 september 2020 10:56 schreef Senn88 het volgende:
Ik mis mijn werkben eergisteren uitgegleden in huis. Rug nek en hoofdpijn gisteren even naar de huisarts dacht ik. Pakje pijnstillers en rustig aan doen. Nee dus, mocht door naar seh waar ik de hele dag zo’n beetje geweest ben en stil moest liggen in een door hun bepaalde houding. Naar 2 ct scans en een berg röntgenfotos bloedprikken en urine onderzoek verder mocht ik eind van de dag toch naar huis
Met pijnstillers. En nu hoop ik morgen weer een uur of 2/3 te kunnen werken.
En dat vertel je niet even?quote:Op donderdag 10 september 2020 10:56 schreef Senn88 het volgende:
Ik mis mijn werkben eergisteren uitgegleden in huis. Rug nek en hoofdpijn gisteren even naar de huisarts dacht ik. Pakje pijnstillers en rustig aan doen. Nee dus, mocht door naar seh waar ik de hele dag zo’n beetje geweest ben en stil moest liggen in een door hun bepaalde houding. Naar 2 ct scans en een berg röntgenfotos bloedprikken en urine onderzoek verder mocht ik eind van de dag toch naar huis
Waarom?quote:Op donderdag 10 september 2020 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn werk ook leuk maar ben nu nog te nerveus om er zin in te hebben om te gaan.
Dat is wel schrikken... Gelukkig dat je weer naar huis mocht, wel rustig aan doen hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:56 schreef Senn88 het volgende:
In mijn keuken. Waterbak van de hond was blijkbaar omgevallen toen pap smiddags even met de bal gegooid had. Plaswater op glad laminaat is geen aanraderquote:Op donderdag 10 september 2020 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Waar was je uitgegleden dan?
Heb nog maar twee diensten meegedraaid dus ik weet nog bijna niets, en het is best een heftige unit qua psychiatrische problematiek.quote:
Ah nieuwe afdeling dus? Ja dat is altijd weer even spannend.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb nog maar twee diensten meegedraaid dus ik weet nog bijna niets, en het is best een heftige unit qua psychiatrische problematiek.
Alleen mama rn de baas wisten het, ging allemaalquote:Op donderdag 10 september 2020 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En dat vertel je niet even?heftig.
Doe rustig aan
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alleen mama rn de baas wisten het, ging allemaal
Zo snel
Geeft toch niet? Gun jezelf tijd en probeer op te nemen wat je kunt. Ze hebben je aangenomen dus de potentie hebben ze wel in je gezienquote:Op donderdag 10 september 2020 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb nog maar twee diensten meegedraaid dus ik weet nog bijna niets, en het is best een heftige unit qua psychiatrische problematiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |