Racist zijn.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:55 schreef Erasmus het volgende:
Klagen dat je geen buitenlandse merknamen kan uitspreken
Oplossing: leer Mandarijn
Die "modellen" krijgen ook niks te eten ook hé?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:23 schreef Questular het volgende:
Geen Filiep Plein dragen...
[ afbeelding ]
T-shirt nog maar 489.-in de sale. Snel bestellen dus.
Ben jij dan ni-ney?quote:Op woensdag 9 september 2020 08:50 schreef Nine. het volgende:
Ook bij Westerse namen gebeurd dat. Neem bijvoorbeeld Nike. Bijna iedereen zegt naaik, terwijl het ni-key is.
Nee, op z'n Engels. En ik kan geen boers, ik kom niet uit de provinciequote:Op donderdag 10 september 2020 11:56 schreef Aiciu het volgende:
Op z'n boers? Lekker naai'n jung! Kiek'm goan!
In de randstad wonenquote:Op donderdag 10 september 2020 11:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels. En ik kan geen boers, ik kom niet uit de provincie
Pretentieus doen met je engelse naam die zo op zijn engels uitgesproken wordtquote:Op donderdag 10 september 2020 11:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels. En ik kan geen boers, ik kom niet uit de provincie
Boertje gespotquote:Op donderdag 10 september 2020 12:02 schreef jameshond7 het volgende:
Pretentieus doen met je engelse naam die zo op zijn engels uitgesproken wordt...
Denken dat ik op een vaag linkje ga klikkenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:04 schreef jameshond7 het volgende:
https://www.bing.com/imag(...)f8gBIz.76DDVWkaAjrcy......
Heb je snel aangepastquote:Op donderdag 10 september 2020 12:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Denken dat ik op een vaag linkje ga klikken
nu dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wij niet, dus er is iets niet goed met dat plaatje.
489 euro voor zo'n t-shirtquote:Op woensdag 9 september 2020 09:23 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Graflelijk, als ik een volwassene of een puber daar mee zou zien lopen denk ik dat die hem bij de H&M of Primark heeft gekocht.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:23 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe spreek je je username in godsnaam uitquote:Op donderdag 10 september 2020 12:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In de randstad wonen
Ik woon er 5km buiten![]()
'Tokkie'quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:16 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Hoe spreek je je username in godsnaam uit
Manderijn leren om Apple te kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:55 schreef Erasmus het volgende:
Klagen dat je geen buitenlandse merknamen kan uitspreken
Oplossing: leer Mandarijn
of in de Gothic shop naast de Wolven T-shirts.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Graflelijk, als ik een volwassene of een puber daar mee zou zien lopen denk ik dat die hem bij de H&M of Primark heeft gekocht.
Nei Ge what?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:54 schreef jameshond7 het volgende:
Hu-A-Wij zeggen in plaats van "wah-way". (Huawai)
Of "Ksi-A-moow" in plaats "show mee". (Xiaomi)
Geen normale naam kunnen verzinnen die overal goed uitgesproken wordt
Het is toch ook geen Di-key. Of Mi-key.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:50 schreef Nine. het volgende:
Ook bij Westerse namen gebeurd dat. Neem bijvoorbeeld Nike. Bijna iedereen zegt naaik, terwijl het ni-key is.
Is het geen Ksi-A-oo-Mie? Waar komt die moow in godsnaam vandaan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:54 schreef jameshond7 het volgende:
Hu-A-Wij zeggen in plaats van "wah-way". (Huawai)
Of "Ksi-A-moow" in plaats "show mee". (Xiaomi)
Geen normale naam kunnen verzinnen die overal goed uitgesproken wordt
Dit. Met hun spleetogen en coronaquote:
En het schenden van mensenrechten en het vreten van allerlei dierenquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Met hun spleetogen en corona
En babi pangangquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:37 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En het schenden van mensenrechten en het vreten van allerlei dieren![]()
![]()
Ff mezelf herhalen want wil het graag weten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is het geen Ksi-A-oo-Mie? Waar komt die moow in godsnaam vandaan?
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ff mezelf herhalen want wil het graag weten.
Schopje CHI dan maarquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ff mezelf herhalen want wil het graag weten.
Jij bent diegene die dat schrijft in de OP maar je weet het niet.quote:
Ik heb wel eens een ander het zo horen uitspreken, maar ik heb geen idee waaromquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jij bent diegene die dat schrijft in de OP maar je weet het niet.Waar heb je deze info vandaan dan?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is toch ook geen Di-key. Of Mi-key.
quote:The company was named after the ancient Greek goddess of victory, Nike, which is pronounced ni-key, reports Business Insider.
Damn, waarom zo duur dan? Ik heb sport t-shirts van 45 euro, maar die zitten dan ook super lekker (100% katoen). Geen idee waarom ik meer zou betalen.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:23 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het "Jouw Wij" was kwa uitspraak. Ik ben dan ook slecht in elke taal behalve Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:32 schreef SpecialK het volgende:
Het helpt niet dat de eerste TV reclame voor Huawei een Nederlandse stem had die letterlijk "Hoe-ah-wij" zegt. Dan maak je het er als bedrijf ook helemaal zelf naar.
Amerikanen die denken te weten hoe je de naam van een Griekse Godin uitspreekt.quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 04:25 schreef Gehrman het volgende:
Nike godin heeft een goed stel tieten denk ik zo.
SPOILER: Geen idee of ze ook Nike heet, maar tetten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 18:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]GoedgekeudSPOILER: Geen idee of ze ook Nike heet, maar tetten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 september 2020 18:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: Geen idee of ze ook Nike heet, maar tetten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
[..]
[ afbeelding ]Die rechtse lijkt eventjes te twijfelen om haar tetten ook te showen, maar nadat ze ziet dat die van haar buurvrouw groter zijn, ziet ze er toch van af.SPOILER: Geen idee of ze ook Nike heet, maar tetten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]MannentepelsSPOILER: Geen idee of ze ook Nike heet, maar tetten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |