Ja he?quote:Op zondag 21 november 2021 11:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een poll waarin je FOK! mee laat stemmen over bepaalde keuzes is ook een goeie indicatie!

Het lukt me niet om de vraag te begrijpen. Maar ik denk dat alles overdag nog wel gaat.quote:Op zondag 21 november 2021 11:42 schreef Seven. het volgende:
Deze tijd van het jaar denk ik niet naast, of gaat dat overdag nog wel?

Álles?quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lukt me niet om de vraag te begrijpen. Maar ik denk dat alles overdag nog wel gaat.

Of je overdag ook naast de kachel zit.quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lukt me niet om de vraag te begrijpen. Maar ik denk dat alles overdag nog wel gaat.

Oh LOL, autocorrectquote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
 .
 . 

Oh dat!quote:

Zo leuk om mee te genieten.
 Zo leuk om mee te genieten. En dat uitzicht
 En dat uitzicht 

Februari zou mooi zijn!quote:

Net even je verslag gelezen; bijzonder iets. Zou zelf niet zo snel voor zoiets kiezen, maar het is wel erg bijzonder !quote:Op maandag 29 november 2021 20:15 schreef sigme het volgende:
Na de post hierboven zijn we vertrokken van onze finca. Naar Cantabrië, in het noorden van Spanje.
Daar hadden we voor 5 nachten een hutje gehuurd, zodat we ook nog eens ergens ánders komen. Om eens heel wat anders te doen hadden we een eenvoudige kleine stenen hut besproken, verwarmd met een houtkachel en zo verlaten mogelijk gelegen.
Weer eens heel wat anders dus. Wie foto's wil zien: TRV / [reisverslag] fotoverslagje Cantabrië

quote:Op maandag 29 november 2021 20:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Net even je verslag gelezen; bijzonder iets. Zou zelf niet zo snel voor zoiets kiezen, maar het is wel erg bijzonder !

Duimen dat dat kan!quote:

Per 15 januari eist Frankrijk dat je een 3e vaccinatie gehad hebt om door het land te mogen reizen.quote:Op maandag 29 november 2021 22:28 schreef Molo het volgende:
Wel balen dat reizen zo ingewikkeld is nu

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar het hangt eromquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Per 15 januari eist Frankrijk dat je een 3e vaccinatie gehad hebt om door het land te mogen reizen.
Dus februari wordt spannend...

Niet echt hoor. Vanaf december 2021 is het voor 65-plussers, vanaf half januari 2022 voor 18+. Dat ben ik wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar het hangt erom

Hahahaha ja dat snap ikquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Vanaf december 2021 is het voor 65-plussers, vanaf half januari 2022 voor 18+. Dat ben ik wel.

Wat tof! Komt daar dan ook een eigen topicreeks van?quote:Op donderdag 13 januari 2022 05:05 schreef Lyrebird het volgende:
Bazentopic. We zijn allemaal bezig met overleven, maar Sigme is er in geslaagd om een paradijsje op Aarde te creëren.
We zijn aan het kijken of we ons met ons zuurverdiende spaargeld in een soortgelijk avontuur kunnen storten, voordat het geld verdampt. Mijn schoonouders hebben een lap grond op een Koreaans eiland, waar we iets kunnen bouwen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |