Ik ben nu aan mijn vierde continent toe, en de afgelopen 20 jaar heb ik me geen seconde bekommerd of de deur wel op slot was, of dat ik mijn fiets op slot had gezet. Itt Nederland is er buitenland waar mensen zich wel kunnen gedragen.quote:
Ik zit me echt ongelooflijk af te vragen of je nou serieus bent hiermee, maar goedquote:Op donderdag 13 november 2025 10:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben nu aan mijn vierde continent toe, en de afgelopen 20 jaar heb ik me geen seconde bekommerd of de deur wel op slot was, of dat ik mijn fiets op slot had gezet. Itt Nederland is er buitenland waar mensen zich wel kunnen gedragen.
Leuk dat ik je weer eens spreek! Op welk continent zit je nu dan? Volgens mij was ik nog maar net mentaal meeverhuisd van Azië naar Amerikaquote:Op donderdag 13 november 2025 10:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben nu aan mijn vierde continent toe, en de afgelopen 20 jaar heb ik me geen seconde bekommerd of de deur wel op slot was, of dat ik mijn fiets op slot had gezet. Itt Nederland is er buitenland waar mensen zich wel kunnen gedragen.
Helaas moet ik hier aan toevoegenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:21 schreef sigme het volgende:
Opsporing lijkt me volstrekt kansloos. Hoewel we direct, beneden aan de berg, de sporen al zagen: er was iemand met een trekkertje omhoog gereden over ons pad.
Afgezien van de totale kansloosheid van dit soort diefstal hebben ze het wel heel netjes gedaan.
Zonnepaneel dus gedemonteerd, dat was buiten.
Tralierek voor het raam losgeschroefd, raam netjes opgeduwd zodat de espagnolet de beugeltjes uit het kozijn drukte. Binnen op het gemakje de elektronische apparatuur uitgezocht en meegenomen:
• 15 jaar oude accu
• regelpaneeltje
• handjevol usb-snoertjes
• handjevol lampjes
• 5 jaar oude goedkope (en vrij slechte) robotstofzuiger + oplaadstation
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |