abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194947672

Raadselachtige, passief-agressieve socialmediaplaatjes O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194947685
Ik had dus niet door dat ik hem dichtgooide. Ik wilde dit zeggen:

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Spannend *O*

Fok verhuistijd.

Moet dat ook geen topic? :)
Een topic voor verhuizende fokkers? Dat bestaat: K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #79
  dinsdag 8 september 2020 @ 08:52:46 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_194947727
Het gesleutel aan de waterleiding is begonnen. Maar wat de schade opnemer op papier gezet heeft, de planner gedacht heeft en wat er daadwerkelijk gedaan moet worden zijn drie verschillende dingen.
Maar goed. Oude leiding in de kelder gaat er uit. En in de keuken gaat het op mijn manier opgelost worden.
Zodra deze werkzaamheden klaar zijn komt er een tegelzetter om een afspraak te maken om de vloer te repareren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 08:55:06 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194947749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:52 schreef z80 het volgende:

Zodra deze werkzaamheden klaar zijn komt er een tegelzetter om een afspraak te maken om de vloer te repareren.
Zijn die in D nog te vinden?
Dat is hier in de regio best wel een dingetje, een goede tegelzetter vinden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 08:56:57 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194947763
Wat een mongool trouwens
https://www.telegraaf.nl/(...)anden-op-museumplein

Mocht er iemand heftige Corona krijgen, dan hij maar. Liefst zodat ie ook niet meer kan "zingen" voorlopig. Een voorbeeldfunctie, voor hoe kut Corona is :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194947809
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat een mongool trouwens

Mocht er iemand heftige Corona krijgen, dan hij maar. Liefst zodat ie ook niet meer kan "zingen" voorlopig. Een voorbeeldfunctie, voor hoe kut Corona is :+
ik hoop dat evolutie dat relatief snel gaat oplossen ja..
pi_194947818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had dus niet door dat ik hem dichtgooide. Ik wilde dit zeggen:
[..]

Een topic voor verhuizende fokkers? Dat bestaat: K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #79
ah leuk!

ik ga eens snuffen O+

en ik hou eigenlijk helemaal niet van verhuizen _O-
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:03:34 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_194947824
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zijn die in D nog te vinden?
Dat is hier in de regio best wel een dingetje, een goede tegelzetter vinden.
Gaat geregeld worden door het bedrijf dat nu de waterleiding repareert en vervangt. Dit bedrijf plaatst ook complete badkamers. Zullen dus best wel weten met wie zaken te doen.
pi_194947883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]

Help. Op fb al veel van dit soort plaatjes :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194947892
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat een mongool trouwens

Las t eerder al ja. Wat een eikel en leeghoofd is hij toch.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 september 2020 @ 09:12:09 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194947953
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik wilde vragen of je nog in quarantaine ging maar als je naar een huis gaat kijken zal dat niet :D

Waar ga je kijken? Bij je vriendin, bij jezelf, bij je werk in de buurt?
Nah. Er zijn twee besmettingen geweest op het eiland, in totaal de afgelopen maanden. Iedereen was getest vd toeristen. Overal social distance, behalve in vliegtuig en vliegveld.
Ik vind het wel prima zo.

Huis in dorp vriendin.
pi_194947962
Mogge!

Helemaal eens met je @derLudolf, gisteren bij Op1 3 jongere mensen die er nog lang niet bovenop zijn. Afschuwelijk. Volgende week komt er een docu die is opgenomen in Bernhove tijdens het hoogtepunt/dieptepunt

Alleen wonen, al jaren. ‘S nachts over het algemeen niet de knip op de deur. Alleen als ik een unheimisch gevoel heb (nooit te beredeneren). In de flat hebben 2 mensen de sleutel, alleen zijn ze nu allemaal met vakantie. Maar als er iets is kan ik bij iedereen terecht. Zus heeft ook een sleutel, die woont iets verderop, hulp heeft er een en ee vriend ook
Heb altijd de telefoon op m’n nachtkastje liggen en als er iets is, zoals na de val vorige week neem ik telefoon ook mee naar de badkamer.
Mocht er er echt meer aan de hand zijn, bv dat ik vaak naar het ziekenhuis moet en niet met de bus kan dan zijn er veel mensen die kunnen helpen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194947991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]

Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FB _O- Het riep....vragen op ja :D

P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder :*

Ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts. Op de website: u kunt een afspraak maken bij de balie! (eh, nee, dat kan helemaal niet meer) Daarna: u kunt bellen! (dat duurt altijd heel lang) En als laatste, voor het digitale tijdperk: u kunt een afspraak maken via mijngezondheid.net. Ooooh, dat lijkt me even handig. Doen we. Op mijngezondheid.net: Deze functionaliteit is alleen beschikbaar via uw huisarts en uw zorgverlener biedt deze functionaliteit momenteel niet aan. Neem contact op met uw huisartsenpraktijk om een afspraak te maken. *zucht* Bellen dus. (voor mijn schouder, ja, LS!)

edit: U belt met huisartsenpraktijk De Kastanje. Alle lijnen zijn bezet. Probeert u het later nog eens. Voor spoedgevallen drukt u een 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194948068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ah leuk!

ik ga eens snuffen O+

en ik hou eigenlijk helemaal niet van verhuizen _O-
Nee, ik ook niet :') Plan is voor de keer hierna weer minstens 10 jaar te wachten :P
pi_194948120
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Raadselachtige, passief-agressieve socialmediaplaatjes
Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FB Het riep....vragen op ja

P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder

Ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts. Op de website: u kunt een afspraak maken bij de balie! (eh, nee, dat kan helemaal niet meer) Daarna: u kunt bellen! (dat duurt altijd heel lang) En als laatste, voor het digitale tijdperk: u kunt een afspraak maken via mijngezondheid.net. Ooooh, dat lijkt me even handig. Doen we. Op mijngezondheid.net: Deze functionaliteit is alleen beschikbaar via uw huisarts en uw zorgverlener biedt deze functionaliteit momenteel niet aan. Neem contact op met uw huisartsenpraktijk om een afspraak te maken. *zucht* Bellen dus. (voor mijn schouder, ja, LS!)

edit: U belt met huisartsenpraktijk De Kastanje. Alle lijnen zijn bezet. Probeert u het later nog eens. Voor spoedgevallen drukt u een 1.
Dat kwalificeert ook al wel als 'lekker dan' }:| Hopelijk kom je er telefoninsch snel door!
pi_194948158
@Isabeau dat ben ik de laatste dagen ook aan het doen, zo irritant :(
"U bent de tweede beller." kwartier later en het hele riedeltje al 3000 keer: "U bent de tweede beller." |:(

@vlindertje89 ik woon ook alleen en het is tot nu toe altijd linksom of rechtsom wel in orde gekomen. Dat terwijl alleen A en B, op een uur rijden afstand, een sleutel hebben (ik kan de sleutel niet kopiëren). Ik heb een groepsapp met m'n buren waar je na een paar uur wel een antwoord krijgt, dus dat is gunstig voor niet-dringende problemen of rare dingen in de flat.
Ik ben een keer 's avonds naar de huisartsenpost gefietst omdat ik in mijn vinger gesneden had en het niet gestelpt kreeg, ik ben een keer met een giga bloedneus naar de huisarts gewandeld, kwam allemaal goed. Als er wat met je gebeurt, zorgt je adrenaline er waarschijnlijk wel voor dat je de juiste hulp voor jezelf regelt :P (het kan dus wel lonen om een huisarts te hebben die daadwerkelijk in jouw wijk zit, ipv in de plek waar je eerder woonde of zo).
En @DancingPhoebe herkenbaar :') ik denk vooral "nou en" en hou dan op met denken :')
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:25:35 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_194948164
Hak en breek werk laat elke keer weer verrassingen zien.
De keuken blijkt aan de muurkant op een betonrichel te staan. Dus niet op een houten frame. Een muur waarvan ik dacht dat deze massief is, blijkt een voorzet wand met spouw te zijn. En ipv een massief gestort betonnen vloer is het kanaalplaat in de keuken.
Maar waarom de waterleiding met een U-bocht in de muur gelegd is :?
pi_194948173
Jeetje @Isabeau, wat een gedoe. Mijngezondheidsnetbis trouwens wel erg handig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194948180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:23 schreef Clubsoda het volgende:

Dat kwalificeert ook al wel als 'lekker dan' }:| Hopelijk kom je er telefoninsch snel door!
Ik vond de topictitel ook al fijn toepasselijk ja 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194948185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Isabeau, wat een gedoe. Mijngezondheidsnetbis trouwens wel erg handig.
Ik kan er wel herhalingsmedicatie bestellen.
pi_194948193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FB _O- Het riep....vragen op ja :D

P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder :*

vriendin van mijn broertje postte dat soort dingen nog weleesn
dan wisten wij weer dat hij op de bank of buiten had geslapen... je kon de klok er op gelijk zetten dat ze dan ruzie hadden gehad.
pi_194948204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:25 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau dat ben ik de laatste dagen ook aan het doen, zo irritant :(
"U bent de tweede beller." kwartier later en het hele riedeltje al 3000 keer: "U bent de tweede beller." |:(

Nou, lekker dan :D Ik hou er ook niet van als ze om de 7 seconden 'Al onze lijnen zijn bezet. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen' zeggen.
pi_194948211
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet :') Plan is voor de keer hierna weer minstens 10 jaar te wachten :P
hmm ik vind dat we in dit huis minimaal uit moeten kunnen worden :)

of dat ook gaat gebeuren zal de tijd leren natuurlijk.. maar gelukkig zijn we allebei neit zo verhuizerig merk ik.
pi_194948217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

vriendin van mijn broertje postte dat soort dingen nog weleesn
dan wisten wij weer dat hij op de bank of buiten had geslapen... je kon de klok er op gelijk zetten dat ze dan ruzie hadden gehad.
Oh jee :D Wat erg eigenlijk. Zou bij haar ook wel eens het geval kunnen zijn _O- Die hebben zo vaak ruzie. En ook al regelmatig dat ze even bij een vriendin in trok en zo (met peuter/kleuter mee).
pi_194948225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, lekker dan :D Ik hou er ook niet van als ze om de 7 seconden 'Al onze lijnen zijn bezet. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen' zeggen.
Hier herhalen ze dus 3000 keer dat je met luchtwegklachten niet naar de praktijk mag komen, maar wel mag bellen of thuisarts.nl bezoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')