Een topic voor verhuizende fokkers? Dat bestaat: K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #79quote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Spannend
Fok verhuistijd.
Moet dat ook geen topic?
Zijn die in D nog te vinden?quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:52 schreef z80 het volgende:
Zodra deze werkzaamheden klaar zijn komt er een tegelzetter om een afspraak te maken om de vloer te repareren.
ik hoop dat evolutie dat relatief snel gaat oplossen ja..quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat een mongool trouwens
https://www.telegraaf.nl/(...)anden-op-museumplein
Mocht er iemand heftige Corona krijgen, dan hij maar. Liefst zodat ie ook niet meer kan "zingen" voorlopig. Een voorbeeldfunctie, voor hoe kut Corona is
ah leuk!quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had dus niet door dat ik hem dichtgooide. Ik wilde dit zeggen:
[..]
Een topic voor verhuizende fokkers? Dat bestaat: K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #79
Gaat geregeld worden door het bedrijf dat nu de waterleiding repareert en vervangt. Dit bedrijf plaatst ook complete badkamers. Zullen dus best wel weten met wie zaken te doen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn die in D nog te vinden?
Dat is hier in de regio best wel een dingetje, een goede tegelzetter vinden.
Help. Op fb al veel van dit soort plaatjesquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Raadselachtige, passief-agressieve socialmediaplaatjes
Las t eerder al ja. Wat een eikel en leeghoofd is hij toch.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat een mongool trouwens
https://www.telegraaf.nl/(...)anden-op-museumplein
Mocht er iemand heftige Corona krijgen, dan hij maar. Liefst zodat ie ook niet meer kan "zingen" voorlopig. Een voorbeeldfunctie, voor hoe kut Corona is
Nah. Er zijn twee besmettingen geweest op het eiland, in totaal de afgelopen maanden. Iedereen was getest vd toeristen. Overal social distance, behalve in vliegtuig en vliegveld.quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je nog in quarantaine ging maar als je naar een huis gaat kijken zal dat niet![]()
Waar ga je kijken? Bij je vriendin, bij jezelf, bij je werk in de buurt?
Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FBquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ah leuk!
ik ga eens snuffen
en ik hou eigenlijk helemaal niet van verhuizen
Dat kwalificeert ook al wel als 'lekker dan'quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FB Het riep....vragen op ja
P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder
Ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts. Op de website: u kunt een afspraak maken bij de balie! (eh, nee, dat kan helemaal niet meer) Daarna: u kunt bellen! (dat duurt altijd heel lang) En als laatste, voor het digitale tijdperk: u kunt een afspraak maken via mijngezondheid.net. Ooooh, dat lijkt me even handig. Doen we. Op mijngezondheid.net: Deze functionaliteit is alleen beschikbaar via uw huisarts en uw zorgverlener biedt deze functionaliteit momenteel niet aan. Neem contact op met uw huisartsenpraktijk om een afspraak te maken. *zucht* Bellen dus. (voor mijn schouder, ja, LS!)
edit: U belt met huisartsenpraktijk De Kastanje. Alle lijnen zijn bezet. Probeert u het later nog eens. Voor spoedgevallen drukt u een 1.
Ik vond de topictitel ook al fijn toepasselijk jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:23 schreef Clubsoda het volgende:
Dat kwalificeert ook al wel als 'lekker dan'Hopelijk kom je er telefoninsch snel door!
Ik kan er wel herhalingsmedicatie bestellen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Isabeau, wat een gedoe. Mijngezondheidsnetbis trouwens wel erg handig.
vriendin van mijn broertje postte dat soort dingen nog weleesnquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FBHet riep....vragen op ja
P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder
Ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts. Op de website: u kunt een afspraak maken bij de balie! (eh, nee, dat kan helemaal niet meer) Daarna: u kunt bellen! (dat duurt altijd heel lang) En als laatste, voor het digitale tijdperk: u kunt een afspraak maken via mijngezondheid.net. Ooooh, dat lijkt me even handig. Doen we. Op mijngezondheid.net: Deze functionaliteit is alleen beschikbaar via uw huisarts en uw zorgverlener biedt deze functionaliteit momenteel niet aan. Neem contact op met uw huisartsenpraktijk om een afspraak te maken. *zucht* Bellen dus. (voor mijn schouder, ja, LS!)
edit: U belt met huisartsenpraktijk De Kastanje. Alle lijnen zijn bezet. Probeert u het later nog eens. Voor spoedgevallen drukt u een 1.
Nou, lekker danquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:25 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau dat ben ik de laatste dagen ook aan het doen, zo irritant
"U bent de tweede beller." kwartier later en het hele riedeltje al 3000 keer: "U bent de tweede beller."![]()
hmm ik vind dat we in dit huis minimaal uit moeten kunnen wordenquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietPlan is voor de keer hierna weer minstens 10 jaar te wachten
Oh jeequote:Op dinsdag 8 september 2020 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:
vriendin van mijn broertje postte dat soort dingen nog weleesn
dan wisten wij weer dat hij op de bank of buiten had geslapen... je kon de klok er op gelijk zetten dat ze dan ruzie hadden gehad.
Hier herhalen ze dus 3000 keer dat je met luchtwegklachten niet naar de praktijk mag komen, maar wel mag bellen of thuisarts.nl bezoeken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, lekker danIk hou er ook niet van als ze om de 7 seconden 'Al onze lijnen zijn bezet. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen' zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |