ik schrok al ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga toch geen gewone appel eten.
En smaakte het?quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
ik schrok al ja.
Gister fijn appelcidertje gedronken. Niets mis mee wanneer de maag bier nog niet accepteert.
Absoluut. Ging goed samen met de appelrakiaquote:
Ik drink ook aardbeienmilkshake om m'n aardbeien binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
ik schrok al ja.
Gister fijn appelcidertje gedronken. Niets mis mee wanneer de maag bier nog niet accepteert.
Gister een melkdrank met kauwgomsmaak gedronken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik drink ook aardbeienmilkshake om m'n aardbeien binnen te krijgen.
Nu koffie en water, vanavond weer het mannetjequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker lekker! Goed dat je ervan hebt genoten!
Drink je veel koffie? Van de opa was bekend dat hij veel espresso dronk (neppe en echte) en dat zijn stront naar koffie rook. Als hij was gegaan op het werk en iemand anders ging na hem dan rook je die stronterige koffiegeur.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu koffie en water, vanavond weer het mannetje
Echt niet, ik ben gewoon vanochtend gedoucht door de thuiszorg hoorquote:
Was ze knap?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben gewoon vanochtend gedoucht door de thuiszorg hoor
Nee. Lelijk oud wijf. Kneep ook net iets te hard in m'n ballenquote:
Moet je maar een bh aan doen. Die cup E van jou is buiten proportiequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Lelijk oud wijf. Kneep ook net iets te hard in m'n ballen
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Moet je maar een bh aan doen. Die cup E van jou is buiten proportie
Ja maar jij veranderd net zo vaak van gedachte met eten als van bhquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
Nee. Wat heb ik nou eerder gezegd toen je het vroeg
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
Ik draag geen bh. Mijn moobies moeten vrij kunnen bewegen
In ieder geval niet genoeg dat het naar koffie riektquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Drink je veel koffie? Van de opa was bekend dat hij veel espresso dronk (neppe en echte) en dat zijn stront naar koffie rook. Als hij was gegaan op het werk en iemand anders ging na hem dan rook je die stronterige koffiegeur.
zou graag onzer moobies tegen elkaar slappen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal @:dven zeker niet ontkennen
Net als vorige keer toen je 3 tanden eruit sloeg bij mij?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
zou graag onzer moobies tegen elkaar slappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |