Dan kan je met Van Dijk op tien spelen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Inplaats van Promes en Bergwijn die amper wat hebben laten zien gewoon Wout en Luuk voorin zetten.
Dan hoef je enkel lange ballen snel thuis te spelen.
Hangend rechtsbuiten.quote:Op maandag 7 september 2020 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
hopelijk nog een gastrolletje voor Antonie.
De kabel 2.0 mot hem nietquote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah die Weghorst heeft een uitstekend rendement in de Bundesliga, snap niet zo dat ie genegeerd wordt.
Dan heb je ook een kutleven zegquote:Op maandag 7 september 2020 22:53 schreef Generationalpha het volgende:
Bedankt voor het totaal verpesten van mijn avond Oranje!
Ik bedoel ze laten zelfs Babel meedoenquote:Op maandag 7 september 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je twee lange kneuzen selecteren die niet kunnen voetballen
Altijd nog relevanter dan van een verkapt oefenpotje van de treurnis die oranje heet.quote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zegt de man die doodziek is na een Feyenoord-nederlaag.
Ja, oke.quote:Op maandag 7 september 2020 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel ze laten zelfs Babel meedoen
En Weghorst is natuurlijk wel de betere van de twee
Als je ouder bent komen de katers harder aan, laat @Caland eens met rustquote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Fijn dat er ook nog mensen objectief naar de wedstrijd hebben gekeken. Dit Italië doet straks gewoon weer mee om de prijzen. Tegen dit soort ploegen moet je vooral feller zijn en moet Memphis meer de combinatie zoeken. Aké, Frenkie, Van Dijk en Wijnaldum vond ik de beste aan onze kant. Ten slotte vraag ik me toch af wat zo'n De Roon dan echt toevoegt, vergeleken bij die Barella bijvoorbeeld. Nederland mist een dynamische verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 7 september 2020 22:39 schreef Haringkop het volgende:
Die Italianen hebben ook een prima ploeg, goede voetballers, techniek en een paar pleuris verdedigers. Klasse.
Hihiquote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Alsof hij zo'n wedstrijd überhaupt meekrijgt met zijn dronken harses.quote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Frenkie is een dynamische 6, dat is het probleem niet.quote:Op maandag 7 september 2020 22:59 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Fijn dat er ook nog mensen objectief naar de wedstrijd hebben gekeken. Dit Italië doet straks gewoon weer mee om de prijzen. Tegen dit soort ploegen moet je vooral feller zijn en moet Memphis meer de combinatie zoeken. Aké, Frenkie, Van Dijk en Wijnaldum vond ik de beste aan onze kant. Ten slotte vraag ik me toch af wat zo'n De Roon dan echt toevoegt, vergeleken bij die Barella bijvoorbeeld. Nederland mist een dynamische verdedigende middenvelder.
Jawel, het probleem is dat je er maar één van hebt. Te veel moet van hem komen.quote:Op maandag 7 september 2020 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie is een dynamische 6, dat is het probleem niet.
Hendrixquote:Op maandag 7 september 2020 22:59 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Fijn dat er ook nog mensen objectief naar de wedstrijd hebben gekeken. Dit Italië doet straks gewoon weer mee om de prijzen. Tegen dit soort ploegen moet je vooral feller zijn en moet Memphis meer de combinatie zoeken. Aké, Frenkie, Van Dijk en Wijnaldum vond ik de beste aan onze kant. Ten slotte vraag ik me toch af wat zo'n De Roon dan echt toevoegt, vergeleken bij die Barella bijvoorbeeld. Nederland mist een dynamische verdedigende middenvelder.
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 7 september 2020 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alsof hij zo'n wedstrijd überhaupt meekrijgt met zijn dronken harses.
Dit komt ook door Veltman waardoor De Roon kwam te zwemmen, los van het feit dat je niet met 2 controleurs moet spelen.quote:Op maandag 7 september 2020 23:03 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Jawel, het probleem is dat je er maar één van hebt. Te veel moet van hem komen.
Vandaag speelde 'ie mee en mochten we ook geen goals noteren.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef Generationalpha het volgende:
Depay mist trouwens de volgende wedstrijd. Noteer maar alvast 0 goals voor Oranje.
Gewoon Hateboer in de spits.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef Generationalpha het volgende:
Depay mist trouwens de volgende wedstrijd. Noteer maar alvast 0 goals voor Oranje.
Er is gewoon teveel middelmaat: Veltman, Hateboer, De Roon, de voerhoede.quote:Op maandag 7 september 2020 23:03 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Jawel, het probleem is dat je er maar één van hebt. Te veel moet van hem komen.
Je eerste punt ben ik het mee eens.Tweede punt niet. Een dynamische verdedigende middenvelderis geen controleur. Frenkie is geen controleur.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit komt ook door Veltman waardoor De Roon kwam te zwemmen, los van het feit dat je niet met 2 controleurs moet spelen.
Okee zo kan je het ook samenvatten. Te weinig kwaliteit.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er is gewoon teveel middelmaat: Veltman, Hateboer, De Roon, de voerhoede.
Klopt, een type Vieira zou mooi zijn. Frenkie is een controleur zoals Busquets dat ook is.quote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Je eerste punt ben ik het mee eens.Tweede punt niet. Een dynamische verdedigende middenvelderis geen controleur. Frenkie is geen controleur.
Uiteindelijk wel ben ik bang. Teveel dravers en te weinig echte voetballers die lekker willen/kunnen combineren. Zeker voorin missen veel spelers het overzicht en speelt Depay vooral voor Depay.quote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Okee zo kan je het ook samenvatten. Te weinig kwaliteit.
Het is voorin om te janken. Was het ook al onder Koeman maar toen speelden we extreem effectief en ging elke kans erin.quote:Op maandag 7 september 2020 23:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ben ik bang. Teveel dravers en te weinig echte voetballers die lekker willen/kunnen combineren. Zeker voorin missen veel spelers het overzicht en speelt Depay vooral voor Depay.
Als je dat vergelijkt met die Italianen, die combineerden er echt makkelijk op los. Veel spelers met een hoge basistechniek en overzicht.
Dan heb ik nog liever jou en Klaasweetalles samen als bondscoach-duo.quote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Frank of Cocu..als je zou moeten kiezen
Zou deze optie op de Zeister burelen al over tafel zijn gegaan?quote:Op maandag 7 september 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever jou en Klaasweetalles samen als bondscoach-duo.
Ligt eraan of de profielschets van Hans van Breukelen nog leidend is.quote:Op maandag 7 september 2020 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou deze optie op de Zeister burelen al over tafel zijn gegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |