Waarheid als een koe.quote:Op maandag 7 september 2020 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alsof hij zo'n wedstrijd überhaupt meekrijgt met zijn dronken harses.
Dit komt ook door Veltman waardoor De Roon kwam te zwemmen, los van het feit dat je niet met 2 controleurs moet spelen.quote:Op maandag 7 september 2020 23:03 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Jawel, het probleem is dat je er maar één van hebt. Te veel moet van hem komen.
Vandaag speelde 'ie mee en mochten we ook geen goals noteren.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef Generationalpha het volgende:
Depay mist trouwens de volgende wedstrijd. Noteer maar alvast 0 goals voor Oranje.
Gewoon Hateboer in de spits.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef Generationalpha het volgende:
Depay mist trouwens de volgende wedstrijd. Noteer maar alvast 0 goals voor Oranje.
Er is gewoon teveel middelmaat: Veltman, Hateboer, De Roon, de voerhoede.quote:Op maandag 7 september 2020 23:03 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Jawel, het probleem is dat je er maar één van hebt. Te veel moet van hem komen.
Je eerste punt ben ik het mee eens.Tweede punt niet. Een dynamische verdedigende middenvelderis geen controleur. Frenkie is geen controleur.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit komt ook door Veltman waardoor De Roon kwam te zwemmen, los van het feit dat je niet met 2 controleurs moet spelen.
Okee zo kan je het ook samenvatten. Te weinig kwaliteit.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er is gewoon teveel middelmaat: Veltman, Hateboer, De Roon, de voerhoede.
Klopt, een type Vieira zou mooi zijn. Frenkie is een controleur zoals Busquets dat ook is.quote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Je eerste punt ben ik het mee eens.Tweede punt niet. Een dynamische verdedigende middenvelderis geen controleur. Frenkie is geen controleur.
Uiteindelijk wel ben ik bang. Teveel dravers en te weinig echte voetballers die lekker willen/kunnen combineren. Zeker voorin missen veel spelers het overzicht en speelt Depay vooral voor Depay.quote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Okee zo kan je het ook samenvatten. Te weinig kwaliteit.
Het is voorin om te janken. Was het ook al onder Koeman maar toen speelden we extreem effectief en ging elke kans erin.quote:Op maandag 7 september 2020 23:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ben ik bang. Teveel dravers en te weinig echte voetballers die lekker willen/kunnen combineren. Zeker voorin missen veel spelers het overzicht en speelt Depay vooral voor Depay.
Als je dat vergelijkt met die Italianen, die combineerden er echt makkelijk op los. Veel spelers met een hoge basistechniek en overzicht.
Dan heb ik nog liever jou en Klaasweetalles samen als bondscoach-duo.quote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Frank of Cocu..als je zou moeten kiezen
Zou deze optie op de Zeister burelen al over tafel zijn gegaan?quote:Op maandag 7 september 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever jou en Klaasweetalles samen als bondscoach-duo.
Ligt eraan of de profielschets van Hans van Breukelen nog leidend is.quote:Op maandag 7 september 2020 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou deze optie op de Zeister burelen al over tafel zijn gegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |