Meh, waarom zou ITV een scoop hebben? Ook dat laten de Fransen lekker aan de Fransen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: AG2R.
Daar heb je gelijk in hoor het is zo random dat je niet meteen de gene die positief test kan blamen. Maar ik had er toen nog over gepost hier omdat ik dat raar vond zo vlak voor de tour.quote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cees Bol ging een week voor de Tour ook ergens taart eten bij een kennis. Roglic gaf z'n vrouw een kus bij Dauphine met nog 20 supporters eromheen.
Lijkt me een loterij dit.
Is zeker apart.quote:Op maandag 7 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor het is zo random dat je niet meteen de gene die positief test kan blamen. Maar ik had er toen nog over gepost hier omdat ik dat raar vond zo vlak voor de tour.
En dan heeft ie de rest aangestoken.quote:Op maandag 7 september 2020 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soler heeft wel al lang corona dan.
FDJ, Bora of CCC.quote:Op maandag 7 september 2020 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van die Franse baggerploegjes. B&B ofzo. Een beetje zoals ze af en toe een mindere god betrappen op doping.
Stiekem wil ik heel graag een hond, maar dat wordt teveel met cavia's tegelijk dus dit lijkt mij een prima oplossing.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Idee voor jouw mormels? @:Mani89
Je hebt Koffieplanter toch al?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik heel graag een hond, maar dat wordt teveel met cavia's tegelijk dus dit lijkt mij een prima oplossing.
Die wil teveel aandacht.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt Koffieplanter toch al?
Ik zou eerder 40-45 % zeggenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:48 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Als jullie een percentage zouden moeten plakken op het vreedzame karakter van de Duitse bezetting, wat zou dat dan zijn en waarom zou je intuitief aanvoelen dat 99% geen recht doet aan de honderdduizenden doden en tewerkgestelden die gedeporteerd werden?
Dan was het nog grappig geweest. Of 88%.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou eerder 40-45 % zeggen
Nee.Dit.Kan.Niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:48 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Als jullie een percentage zouden moeten plakken op het vreedzame karakter van de Duitse bezetting, wat zou dat dan zijn en waarom zou je intuitief aanvoelen dat 99% geen recht doet aan de honderdduizenden doden en tewerkgestelden die gedeporteerd werden?
Een cynische grap mag ook al niet meer?quote:
Bij Leon weet je nooit wanneer het een grap is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een cynische grap mag ook al niet meer?
Hij is een hardcore Jood he, denk niet dat die oprecht het leed van het Nazi regime zou bagatelliseren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Leon weet je nooit wanneer het een grap is.
Jij denkt dat ik alles weet over Leon de Winter zijn achtergrond?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is een hardcore Jood he, denk niet dat die oprecht het leed van het Nazi regime zou bagatelliseren.
Kortom, hij bedoelt het andersom. Dat is net zo ergquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is een hardcore Jood he, denk niet dat die oprecht het leed van het Nazi regime zou bagatelliseren.
Hij zal zichzelf op de dijen slaan van zijn goede grap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kortom, hij bedoelt het andersom. Dat is net zo erg
Ik luister liever naar wat Britt te melden heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal zichzelf op de dijen slaan van zijn goede grap.
Wauw.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Ik zag net een aankondiging voor Nieuwsuur. Wisten jullie dat Flavio een compleetdenker is? @:rellende_rotscholier @:wimderon
Is dit de Joop Bos van het wielrennen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Ik zag net een aankondiging voor Nieuwsuur. Wisten jullie dat Flavio een compleetdenker is? @:rellende_rotscholier @:wimderon
Wat een prachtig filmpje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Moet ik mij schamen als ik tot nu nog nooit van Flavio Pasquino had gehoord?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Het was leuk je gekend te hebben Slob.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet ik mij schamen als ik tot nu nog nooit van Flavio Pasquino had gehoord?
Ho, ik ben opgegroeid met Eurogoals.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob is geen echte Eurosportman, teleurstellend.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef Slobeend het volgende:
We zaten in spanning voor niets.
[ twitter ]
Gelukkig, begon alweer in een herfstdip te komenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, volgende week weer hoogzomer.
Past wel bij het Tourgevoel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig, begon alweer in een herfstdip te komen
Ik weet niet of ik moet huilen of lachenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Speciaal voor jou @:slobeend
Publiekelijk aankondigen dat je echt wel in quarantaine gaat![]()
![]()
https://nos.nl/collectie/(...)regels-aan-z-n-laars
Gelachen om Rojas.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallend Roche en Bennati zo hoog
Roche was wel een paar jaar op rij koning in het verzamelen van ereplaatsen op die Spaanse muurtjes die voor Valverde neergelegd waren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En Bennati natuurlijk topsprinter voor hij lead out werd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Roche was wel een paar jaar op rij koning in het verzamelen van ereplaatsen op die Spaanse muurtjes die voor Valverde neergelegd waren.
Die was ik ook alweer vergeten, maar die was ook altijd op de afspraak bij die muurtjesquote:
Geen Kittel ookquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was ik ook alweer vergeten, maar die was ook altijd op de afspraak bij die muurtjes
Had Purito wel boven hem verwacht
Die had een wonderbaarlijk jaar waarin hij ineens beter op muurtjes was dan Purito. Waalse Pijl gewonnen en in de Vuelta de beste op Valdepeñas de Jaen onder meer.quote:
Overigens haalt Purito deze lijst makkelijk, maar ze hebben een onduidelijk criterium gekozen om het af te kappen. Pellizotti en Bennati zijn ook niet meer actief als renner toch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had een wonderbaarlijk jaar waarin hij ineens beter op muurtjes was dan Purito. Waalse Pijl gewonnen en in de Vuelta de beste op Valdepeñas de Jaen onder meer.
Wel eens 8e in het AK ook toch? Belangrijke schakel in het ploegenklassementspel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had een wonderbaarlijk jaar waarin hij ineens beter op muurtjes was dan Purito. Waalse Pijl gewonnen en in de Vuelta de beste op Valdepeñas de Jaen onder meer.
Dat was wel ongeveer zijn vaste plaats in die jaren.quote:
Ah dacht al er zijn vast anderen die meer hadden. Wel geinig lijstje. Had in eerste instantie Bauke en Steven niet zo hoog verwacht maar die rijden natuurlijk vaak een dubbelequote:Op dinsdag 8 september 2020 23:26 schreef Momo het volgende:
De grens lag bij actieve renners na 2017.
Boasson Hagenquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
Majka is er ook wel doorgezakt nadat hij toch echt een toptalent was eerst.
Verwar hem ook steeds met Navarroquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan niet posten in TDF @:yvonne?
Schandalig!
Soort van Kangert geworden. Je hebt amper door dat ie mee doet tegenwoordig...quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
Moreno was toch wel echt oneindig veel beter. Mooie jongen ook, in tegenstelling tot dommekracht Navarro.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verwar hem ook steeds met Navarro
Vorig jaar nog 2x 6e in de grote rondes? Als ie voor de klassementen gaat, is ie inderdaad onzichtbaar in de etappes, maar dan is ie wel nog een niveau beter dan Tanel. En dit jaar doet ie ook daadwerkelijk amper mee, dus geen wonder dat je dan niet doorhebt dat ie er is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soort van Kangert geworden. Je hebt amper door dat ie mee doet tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, volgende week weer hoogzomer.
Zwetend de voorbeschouwingen schrijven, toch nog het Tourgevoel.quote:
We zien je morgen wel verschijnen.quote:
Mag ik hier slowchatten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zien je morgen wel verschijnen.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Morgen moet je hier zijn.quote:
Ja sorry hoor, ik heb ook weleens slechte ideeënquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen moet je hier zijn.
TDF / [Etappe 11] Châtelaillon-Plage - Poitiers #1
Weet je wel, in dat subforum dat van jou open moest.![]()
Maar verder mag je hier altijd slowchatten ja, WLR is een warm bad.
Klopt ook nog.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb ook weleens slechte ideeën
Ik geloof echt dat dit m'n eerste posts hier zijn
Hij had er bij kunnen zetten dat dit niet over hemzelf gaat.quote:
HAha Kruijswijk. 0 overwinningenquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij vindt het alleen te leuk om elk jaar de anonieme top 10 klassementsklant te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
In 2014 was ook echt aanwezig in aanvallen bollentrui met knipoogjes naar de camera. Van de laatste 3 jaar kan ik mij niks herinneren van Majka.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vindt het alleen te leuk om elk jaar de anonieme top 10 klassementsklant te zijn.
[ afbeelding ]
Ja het is zonde dat hij zijn benen liever gebruikt voor een bleke 6de plek.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2014 was ook echt aanwezig in aanvallen bollentrui met knipoogjes naar de camera. Van de laatste 3 jaar kan ik mij niks herinneren van Majka.
Wel pijnlijk dat zelfs extremist Rojas een keer wist te winnenquote:
Maar wat moet ie dan doen de hele dag?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:22 schreef El-Stinho het volgende:
Kan Jack zijn inloggegevens niet beter uitbesteden aan een social media-bureau?
Welke etappe was dat?quote:Op woensdag 9 september 2020 10:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel pijnlijk dat zelfs extremist Rojas den keer wist te winnen
Dat leek mij ook ja, maar ik weet ook niet alles.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rojas heeft toch nooit een etappe gewonnen in Grand Tour? Tenzij je TTT meetelt, waar hij op achterstand binnenkwam
En als je die meetelt moet je die van Kruijswijk ook meetellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rojas heeft toch nooit een etappe gewonnen in Grand Tour? Tenzij je TTT meetelt, waar hij op achterstand binnenkwam
Ja, eigenlijk ga ik gewoon behoorlijk nat. Ik geef toe.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat leek mij ook ja, maar ik weet ook niet alles.
Dat kan gebeuren Bob, een mens maakt fouten.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ga ik gewoon behoorlijk nat. Ik geef toe.
Gaat steeds slechter met Thijsquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat steeds slechter met Thijs
Ik ben bang dat het echt is.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is nep toch? Dit is een persiflage? Of deze man is op zij minst ingehuurd toch?
Kijk maar eens wat op social media gepost wordt, helaas zijn het geen acts allemaal.quote:
Ja, ik weet het, ik heb ook een meteorologische achtergrond (ik werk er nog steeds in). Maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, met zulke mensen is een discussie zinloos.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat op social media gepost wordt, helaas zijn het geen acts allemaal.
Mensen die doodserieus geloven dat de aarde plat is, milieuproblemen niet bestaan, corona een plan is van Bill Gates. Ooit zag ik een suggestie op youtube op een Nederlandstalig filmpje dat de aarde plat is. Daar plaatste ik een cynische opmerking, vallen er tientallen wappies over je heen om je dom schaap te noemen.![]()
Als je dan met een inhoudelijke opmerking komt dan lullen er altijd om heen. Met een meteorologische achtergrond zelf ook vaak genoeg geprobeerd bij mensen over klimaatverandering (ook in echt), maar het is echt zorgwekkend hoe dom mensen kunnen zijn.
Ik had bijna ook in Bergen gezeten voor een meteorologie PhD vanaf begin 2018 (zat bij de laatste 2). Daar zit jij toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb ook een meteorologische achtergrond (ik werk er nog steeds in). Maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, met zulke mensen is een discussie zinloos.
Het frustrerende is dat die mensen hetzelfde kunnen zeggen, met jou valt niet te discusieren omdat je weigert de waarheid te zien/je de MSM napraat etc. De waarheid lijkt een persoonlijke keuze geworden, feiten zijn niet meer relevant. Terwijl wij in dit geval 100% zeker weten dat de aarde niet plat is, het doet er niet toe.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb ook een meteorologische achtergrond (ik werk er nog steeds in). Maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, met zulke mensen is een discussie zinloos.
Beide kanten hebben goede punten en moeten gehoord wordenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het frustrerende is dat die mensen hetzelfde kunnen zeggen, met jou valt niet te discusieren omdat je weigert de waarheid te zien/je de MSM napraat etc. De waarheid lijkt een persoonlijke keuze geworden, feiten zijn niet meer relevant. Terwijl wij in dit geval 100% zeker weten dat de aarde niet plat is, het doet er niet toe.
Daar zit ik nu nog, over een maandje begin ik aan een nieuwe baan in Nederland. Die positie heb ik hier niet gekregen, ik had een postdoc positie vanaf eind 2017.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had bijna ook in Bergen gezeten voor een meteorologie PhD vanaf begin 2018 (zat bij de laatste 2). Daar zit jij toch?
(Of heb jij die baan gekregen?)
Heb je wel weer zin in Nederland? Of was je er echt aan toe?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar zit ik nu nog, over een maandje begin ik aan een nieuwe baan in Nederland. Die positie heb ik hier niet gekregen, ik had een postdoc positie vanaf eind 2017.
Op wat langere termijn wilde ik wel terug naar Nederland. Nu iets vroeger dan verwacht. Ik werk in de wetenschap en de nieuwe baan is een optie voor een wat langere termijn. Ik werd een beetje moe van de contracten van een paar jaar (en dan vaak ook nog in een ander land).quote:Op woensdag 9 september 2020 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je wel weer zin in Nederland? Of was je er echt aan toe?
Aah, de postdoc strugglequote:Op woensdag 9 september 2020 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op wat langere termijn wilde ik wel terug naar Nederland. Nu iets vroeger dan verwacht. Ik werk in de wetenschap en de nieuwe baan is een optie voor een wat langere termijn. Ik werd een beetje moe van de contracten van een paar jaar (en dan vaak ook nog in een ander land).
Oftewel, lekker laten gaan.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het frustrerende is dat die mensen hetzelfde kunnen zeggen, met jou valt niet te discusieren omdat je weigert de waarheid te zien/je de MSM napraat etc. De waarheid lijkt een persoonlijke keuze geworden, feiten zijn niet meer relevant. Terwijl wij in dit geval 100% zeker weten dat de aarde niet plat is, het doet er niet toe.
Dat mag hier denk ik. Er is geloof ik geen TDF sc.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef yvonne het volgende:
Waar moet ik nou slowchatten over de tour?
Ja, een tenure track positie.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aah, de postdoc struggleGa je door in de academia? Op een tenues track of iets?
Slowchat is niet voor inhoudquote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef yvonne het volgende:
Waar moet ik nou slowchatten over de tour?
Vaak wel maar hier heeft hij naar mijn mening gelijk. Is het zo moeilijk om er gewoon "bron: PCS" bij te zetten of de website even te noemen?quote:
Dat is niet zo moeilijk maar dat kun je ook op een volwassen manier melden toch? Zonder meteen zo autistisch te doen altijd. Die mensen zijn zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vaak wel maar hier heeft hij naar mijn mening gelijk. Is het zo moeilijk om er gewoon "bron: PCS" bij te zetten of de website even te noemen?
Of de gegevens te converteren naar Sporza graphics waarna niemand meer zeurt over de bronquote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vaak wel maar hier heeft hij naar mijn mening gelijk. Is het zo moeilijk om er gewoon "bron: PCS" bij te zetten of de website even te noemen?
Met deze reactie van Steef is toch weinig mis?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk maar dat kun je ook op een volwassen manier melden toch? Zonder meteen zo autistisch te doen altijd. Die mensen zijn zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.
Dan kan ook.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of de gegevens te converteren naar Sporza graphics waarna niemand meer zeurt over de bron
Last week they used our PCS mini jerseys without our permissionquote:Op woensdag 9 september 2020 16:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met deze reactie van Steef is toch weinig mis?
En bij een mediabedrijf als Sporza zouden ze niet weten wat copyright is?![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Last week they used our PCS mini jerseys without our permission
Heel volwassen allemaal inderdaad.
Veel duidelijker kan ik het niet maken hoor, dat passief-agressieve toontje altijd ipv iemand aan te schieten is wmb niet volwassen.quote:
Vaak maakt hij zich belachelijk maar in deze tweets zie ik dat echt niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel duidelijker kan ik het niet maken hoor, dat passief-agressieve toontje altijd ipv iemand aan te schieten is wmb niet volwassen.
Leuke achternaam ook van de verkoper expert.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:17 schreef Momo het volgende:
Ik zit op veilingsite catawiki en kom ineens dit tegen![]()
Dat mag.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vaak maakt hij zich belachelijk maar in deze tweets zie ik dat echt niet.
Hij zit toch in die camper aan de finish om het met zijn eigen ogen te checken?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef jat al die uitslagen toch ook gewoon van andere sites. Lekker boeiend allemaal.
Dit ging om een oude uitslag. Ergens gevonden in de krochten van het internet en zonder bronvermelding overgenomen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij zit toch in die camper aan de finish om het met zijn eigen ogen te checken?
Dewielersite genot en wvcyclingquote:Op woensdag 9 september 2020 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit ging om een oude uitslag. Ergens gevonden in de krochten van het internet en zonder bronvermelding overgenomen.
Wie zijn het? Van der Poel en die rechter lijkt mij Sweeck?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze nog niet eerder gezien, wat schattig
MVDP, WVA en de gebroeders Sweeckquote:Op woensdag 9 september 2020 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wie zijn het? Van der Poel en die rechter lijkt mij Sweeck?
Zie mijn post in het BZV toppa.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had inmiddels wel verwacht dat één van de twee de ander vermoordt had, maar niks blijkt minder waar. @:mani89
https://www.ad.nl/show/bz(...)ar-maarten~ac7e96cb/
Sterke conclusie.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zie mijn post in het BZV toppa.
Wie is die flauwe plezante? Koffieplanter?quote:Cameron Vandenbroucke is boos over naaktfoto’s: “Fake news: triest dat zulke dingen gebeuren”
Er gaan niet alleen naaktfoto’s rond van enkele BV’s. Blijkbaar doen er ook foto’s van Cameron Vandenbroucke de ronde. Alleen zijn die vals, aldus de dochter van wijlen Frank Vandenbroucke.
Cameron, de vriendin van Belgisch kampioen Tim Merlier, vond het nodig om de zaken even recht te zetten via een bericht op haar Instagram-pagina.
“Hallo iedereen! Ik moet me laten horen om dit fake news in verband met naaktfoto’s een halt toe te roepen”, aldus de wielrenster die momenteel een break neemt. “Iemand heeft foto’s gepubliceerd van een vrouw, die ik natuurlijk niet ben. We hebben duidelijk niet hetzelfde gezicht. De auteur achter deze feiten hoeft niet trots te zijn op zichzelf. Triest dat zulke dingen gebeuren. Bedankt.”
Sywierdquote:Op donderdag 10 september 2020 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/j_postma/status/1304141117101834240?s=19
@:slobeend
Ik wacht op de link van de foto'squote:Op donderdag 10 september 2020 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie is die flauwe plezante? Koffieplanter?
Verbinderquote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opiniemaker... Klinkt beetje als iemand die met alle winden meewaait...
Trendwatcherquote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opiniemaker... Klinkt beetje als iemand die met alle winden meewaait...
Oh genot.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
Maarten van Rossem, historicus, was bijzonder hoogleraar aan de Universiteit Utrecht. Hij is bekend als commentator op radio en televisie. Hij is al ruim vijf jaar jurylid van De slimste mens. Samen met zijn zus en broer presenteert hij Hier zijn de Van Rossems. Ook heeft hij sinds 2008 zijn eigen glossy: Maarten!. Van Rossem heeft een groot aantal boeken op zijn naam staan, waaronder Waarom is de burger boos?(2010) en Kapitalisme zonder remmen(2011). Deze week verschijnt zijn historische boek Het was allemaal de schuld van Montgomery, gebaseerd op de brieven van zijn opa in oorlogstijd. Pieter van der Wielen spreekt met Maarten van Rossem.
Latenight genieten hiervan, @:slobeend
Waarom post je daar nog?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh genot.
Ik word moe van het Op1-topic.
Schuld van gelukszoekers.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
''Rechts Nederland zou zich moeten afvragen waarom ze in de afgelopen 20 jaar geen ene reet hebben bereikt''
Schuld van links, waarschijnlijk. Maarten. Schuld van Soros, schuld van iedereen.
Ik was toch even benieuwd naar wat GJ Segers en Sywierd te melden hadden.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Slob maakt twee fouten tegelijk. Hij kijkt blijkbaar nog steeds naar Op1 en dan gaat hij ook nog eens in discussie met marginalen.
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was toch even benieuwd naar wat GJ Segers en Sywierd te melden hadden.
Wat dat betreft is FOK! één grote valkuilquote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik werd weer getriggered door populistische onzin.
Arie blijft in zekere zin een dominee.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Slob maakt twee fouten tegelijk. Hij kijkt blijkbaar nog steeds naar Op1 en dan gaat hij ook nog eens in discussie met marginalen.
Is het dan een automatisme dat je naar het FOK!-topic gaat? De bakermat van Domrechts?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was toch even benieuwd naar wat GJ Segers en Sywierd te melden hadden.
Je kan de jongen wel uit de Veluwe halen, maar de Veluwe nooit uit de jongen.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arie blijft in zekere zin een dominee.
Domineereflex.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het dan een automatisme dat je naar het FOK!-topic gaat? De bakermat van Domrechts?
Toevallig spreekt Maarten van Rossem net over de keren dat hij geweerd was op TV. Na 9/11 omdat hij niet meeging in de ''HET IS OORLOG OMG'' retoriek en in 2003 omdat hij (achteraf terecht) de inval van Amerika in Irak bekritiseerde. Conclusie: redacties willen dat je als gast de mening van de redactie op een beschaafde toon wil herhalen.quote:
Die anekdote heb ik ook wel eens gehoord. Toen was ie echt even persona non grata en was ie een tijdje helemaal niet op tv.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toevallig spreekt Maarten van Rossem net over de keren dat hij geweerd was op TV. Na 9/11 omdat hij niet meeging in de ''HET IS OORLOG OMG'' retoriek en in 2003 omdat hij (achteraf terecht) de inval van Amerika in Irak bekritiseerde. Conclusie: redacties willen dat je als gast de mening van de redactie op een beschaafde toon wil herhalen.
https://www.dub.uu.nl/nl/(...)-mijnheer-van-rossem uit 2002.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die anekdote heb ik ook wel eens gehoord. Toen was ie echt even persona non grata en was ie een tijdje helemaal niet op tv.
Bestaat er een rechts typetje die je wel te pruimen vindt?quote:
Sywierd is inderdaad die lul van het LAKS, waar dan ook zijn hele bekendheid op gestoeld is. Een andere reden waarom hij bekend zou moeten zijn, is er volgens mij niet. Eigenlijk is Syberd het schoolvoorbeeld van hoe afkomst je mogelijkheden bepaald, welke andere schoolverlater krijgt tien jaar later nog steeds zo gemakkelijk een podium om zijn oppervlakkigheid te kunnen tonen, behalve die ene die Syweerd heet en uit Amsterdam komt?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bestaat er een rechts typetje die je wel te pruimen vindt?
(ik deel je mening over Sywied hoor, dat ik toch ook die lul van het LAKS?
Het feit dat ik daar heel lang over na moet denk zegt misschien genoegquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bestaat er een rechts typetje die je wel te pruimen vindt?
(ik deel je mening over Sywied hoor, dat ik toch ook die lul van het LAKS?
Ik vind Wierd Duk wel verfrissend. Altijd een originele insteek, heeft meestal iets toe voegen wat je niet vaak zo gezegd hoort.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het feit dat ik daar heel lang over na moet denk zegt misschien genoeg.
Zender?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoorde net een liedje op de radio van volgens mij Maaike Ouboter maar nu kan ik de titel niet vinden.
Iemand? @:mexicanobakker
Leek mij een recent nummer.
Mijn dank is groot, dit is em.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok:
Maan - Ze Huilt Maar Ze Lacht
Met een beetje googlen kon ik de playlist wel terugvinden en van de afgelopen 4 uur was dit degene die het best bij de omschrijving zou passen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, dit is em.
Weet je ook meteen hoeveel ik ervan weet.
Nou bedankt voor de moeite in ieder geval, ik dacht dat het Maaike was. Moeders dacht Davina Michell (ofzo) maar dat leek mij niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een beetje googlen kon ik de playlist wel terugvinden en van de afgelopen 4 uur was dit degene die het best bij de omschrijving zou passen.
Niet dat het mijn muziek is verder.
Ik snap wel meteen waarom je aan Maaike Kabouter denkt, maar volgens mij is dat nogal een one-hit wonder geweest. Goddank.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, dit is em.
Weet je ook meteen hoeveel ik ervan weet.
Maar Maaike heeft veel betere liedjes dan Dat ik je mis.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap wel meteen waarom je aan Maaike Kabouter denkt, maar volgens mij is dat nogal een one-hit wonder geweest. Goddank.
Maan vind ik net iets minder kut.
Volgens de KNVB?!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Frank Rijkaard had de nieuwe bondscoach moeten worden.
Dat kán toch niet jongens.
Wat, bron?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Frank Rijkaard had de nieuwe bondscoach moeten worden.
Dat kán toch niet jongens.
Dit is echt holyshit gênant in zoveel opzichten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valentijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-bij-frank-rijkaard
quote:Rijkaard was volgens de directeuren Eric Gudde en Nico-Jan Hoogma de ideale kandidaat bondscoach en iemand die perfect paste in het profiel wat de KNVB had opgesteld na Koemans vertrek. Ook de spelersraad van het Nederlands elftal wilde graag de samenwerking aangaan met Rijkaard.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-bij-frank-rijkaardquote:
Arno vond dit ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-bij-frank-rijkaard
https://www.telegraaf.nl/(...)kaard-als-bondscoach
De T regeert.
Arno vond wel dat Rijkaard op de tweede plaats stond achter Van Gaal.quote:
Hoijtinkquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arno vond wel dat Rijkaard op de tweede plaats stond achter Van Gaal.
https://nos.nl/collectie/(...)van-gaal-en-rijkaard
Een of andere Hoijtink gaat voor Cocu, De Boer en Van Bronckhorst.
Drank = Louis?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Als Drank bondscoach wordt sta ik tijdens het EK volledig achter Die Mannschaft.
Volgens mij heb ik El-Stinho wel eens wat over hem zien posten, maar ik denk niet dat ik ooit een stukje van hem heb gelezen. Zou ook niet weten bij welke krant hij zit ofzo.quote:
Schokkend. @El-Stinho en ik bespraken elke zaterdag zijn vreselijke column in de Trouw.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik El-Stinho wel eens wat over hem zien posten, maar ik denk niet dat ik ooit een stukje van hem heb gelezen. Zou ook niet weten bij welke krant hij zit ofzo.
En altijd Ziyech bekritiseren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
Henk Hoijtink zag het niet zitten in Zlatan bij zijn eerste maanden bij Ajax. Henk Hoijtink is iemand die extreem veel voldoening haalde uit een pragmatisch Ajax in 2002/03. Henk Hoijtink kijkt liever naar hoe Louis van Gaal met zijn teams schuift dan naar een mondiaal topteam. Henk Hoijtink heeft Cocu en De Boer op een schild gehesen tot het niet meer uit te houden was.
Klinkt als zelfkastijding.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schokkend. @:el-stinho en ik bespraken elke zaterdag zijn vreselijke column in de Trouw.
Mensen die nooit de bizzey act live hebben gezienquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Maaike heeft veel betere liedjes dan Dat ik je mis.
Maan maakt hoofdzakelijk veel grotere bagger in mijn ogen, die zit ook vuistdiep in die Bizzey-kliek waar ik helemaal niks mee heb.
Ik ben nog nuchterquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:36 schreef Momo het volgende:
Vast leuk Bob, met heeel veel alcohol op
Is dit de jongere broer van Rik Elfrink?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met iedereen op een plein de grote hit van Wimmie zingenBeter bestaat niet
![]()
Frank/Drank de Boer denk ik.quote:
Rik is toch het zoontje van Dick Lukkien en Vincent van der Voort?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit de jongere broer van Rik Elfrink?
Of misschien Drank Rijkaard, daar ging het in de posts voor die van Mani over.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij drank moet ik aan een dronken Louis denken.
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
De live versie geeft nog wel beter de sfeer aan![]()
Was ook mijn eerste ingeving maar op het moment dat Mani die uitspraak deed was al bekend dat Rijkaard niet wil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of misschien Drank Rijkaard, daar ging het in de posts voor die van Mani over.
Dit inderdaad, zeker op broodnuchtere maag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Ik kan Andre Hazes soms nog wel waarderen, maar dit vind ik helemaal niets.
Serieus, serieus...quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Ik kan Andre Hazes soms nog wel waarderen, maar dit vind ik helemaal niets.
Ik ben ook gewoon een tokkiequote:Op vrijdag 11 september 2020 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit inderdaad, zeker op broodnuchtere maag.
Je hoeft het niet te verantwoorden, ik dacht dat je niet serieus was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Serieus, serieus...
Ik kan gewoon wel genieten van het domme sfeertje en al die tokkiesBeetje bier drinken en dan is het al snel mooi.
Is dit voldoende verantwoording?
Het is half serieus half niet. Heb gewoon buien dat het gewoon heel lekker is. Het is gewoon lekker simpel vooral.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te verantwoorden, ik dacht dat je niet serieus was.
Dat filmpje is trouwens wel cringe, met een bouwvakkersdecolleté van diegene die in het zwembad springt, om vervolgens weer in omgekeerd hetzelfde te laten zien.
Nog geblesseerd. Net als die Kamna. En die Schachmann.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Mijn onderbuik vertelde mij vandaag bijvoorbeeld dat ik Daniel Martinez niet moest opstellen bij cyclingmaster.
quote:
hahahahaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Mijn onderbuik vertelde mij vandaag bijvoorbeeld dat ik Daniel Martinez niet moest opstellen bij cyclingmaster.
Ach ieder mens heeft wel z'n gebrek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een tokkie
Ga je mee naar het megapiratenfestijn in nieuwleusen?quote:
Ze wonnen dat jaar alle etappes toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit was wel geniaal trouwens. Jammer dat ze niet allemaal zelfde shirtje hadden.
Nee dankjequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ga je mee naar het megapiratenfestijn in nieuwleusen?
Bos won al bijna elke etappe. Stuk of 6/7. Dus dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wonnen dat jaar alle etappes toch?
https://www.procyclingsta(...)/2013/stage-8/stagesquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bos won al bijna elke etappe. Stuk of 6/7. Dus dat kan wel kloppen.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dankje
Als metalhead heb ik sowieso al genoeg concerten gepland staan waar ik heen ga. Alles naar 2021 gegooid voor nu.Behalve Floor Jansen solo in oktober, wel met social distancing tijdens concert.
Hoe kan iemand er tegelijk 12 en 45 uitzien.quote:
Nog steeds geen bier op. Ik ben gewoon gek in mijn hoofd vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
De vrijdagmiddagborrel hakt er zwaar in zo te zien
Vraag dat aan Bart de Graaff.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan iemand er tegelijk 12 en 45 uitzien.
Ik denk dat tweede viool achter John West ook niet de kant was die hij op wilde gaanquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:25 schreef Momo het volgende:
Over kutmuziek gesproken, Lange Frans die over de vaccinatie chips van Bill Gates rapt![]()
Waar is dat ene gifje met veel
Niet tevreden mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / [La Liga #132] hoi
Even wat uit mezelf geperst voor de fans hopelijk geeft het u en mij voldoening
Je hebt mooi pech.quote:
Is Suarez naar Juve al zeker eigenlijk? Zag dat Luis goed van het leven genoten heeft de afgelopen tijd.quote:
Suárez wil dat Barça zijn laatste contractjaar helemaal op tafel legt qua salaris. Alleen zal dat wel weer een gevalletje krap bij kas zijn. Ze hebben op Depay ook nog geen bod uit kunnen brengen en moeten eerst verkopen doen voordat ze daar de ruimte voor hebben. Rakitic is ook maar voor een appel en een ei vertrokken. Dat van Vidal naar Inter zit ook al lang in de pijpleiding, trouwens.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is Suarez naar Juve al zeker eigenlijk? Zag dat Luis goed van het leven genoten heeft de afgelopen tijd.
quote:
Beter?quote:Zelfs zonder een goeie Hazard is en blijft Real de grote titelfavoriet. Wie gaat hen bedreigen?
Boskamp: “Eibar. (lacht luid) Nee, ik meen het, daar ben ik echt fan van. Ze hebben een klein stadionnetje waar achtduizend man in kan, ze spelen leuk voetbal en verstoppen zich niet. Heerlijk, toch? Dat is echt hoe voetbal moet zijn.”
Janquote:
Meestal houdt Perez zich nog afzijdig van dit soort schijtlolligheden, maar zelfs die moet blijkbaar meedoen.quote:
Luca Toni staat in de belangstelling van AS Roma, dat hoorde ik hier van een taxichauffeur.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:23 schreef Mani89 het volgende:
Leo Oldenburger heeft er wel een goeie stem op staan.
Perez kijkt wel als hij onder schot wordt gehouden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Meestal houdt Perez zich nog afzijdig van dit soort schijtlolligheden, maar zelfs die moet blijkbaar meedoen.
Die foto kwam ook voorbij in de Move, de podcast van Lance en co. Ze waren niet echt te spreken over de kledingkeuze van Primoz.quote:
Zo te zien was Primoz toen te gast waarschijnlijk vooral vanwege zijn ski carrière. Wie had dat kunnen denken 4 jaar laterquote:
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien was Primoz toen te gast waarschijnlijk vooral vanwege zijn ski carrière.
Eens.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:12 schreef Aguero het volgende:
Ons aller Eredivisie is ook weer begonnen.![]()
Tot nu toe een grandioos succes.
Twente kampioenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:12 schreef Aguero het volgende:
De Graafschap gaat tot nu toe lekker in de eerste divisie. Hopelijk promoveren die dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:12 schreef Aguero het volgende:
Dit krijgt van mij een dikke vette like.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Graafschap gaat tot nu toe lekker in de eerste divisie. Hopelijk promoveren die dit seizoen.
Diemers speelde goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit krijgt van mij een dikke vette like.
Alleen renners in paniek gaan vroeg.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal morgen toch niet gebeuren gezien de overmacht van Jumbo en de vallei richting de Grand Colombier, ze hadden wat dat betreft beter vanuit Angelfort aan de Grand Colombier kunnen beginnen.
Hoeveel bergritten in de Tour hebben we het afgelopen decennium gehad waar er niet gewacht werd tot de slotklim of misschien de voorlaatste klim? De laatste is denk ik die korte rit in de Tour een paar jaar geleden die Barguil won, waar Contador op de eerste klim ging. Een paar jaar daarvoor had je nog de rit waar Porte afgemaakt werd op de eerste klim, al was dat wel een beetje een anti-climax uiteindelijk.
Dit ja, helaas zijn de verschillen nog niet zodanig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen renners in paniek gaan vroeg.
Elmo Lieftink ook.quote:
Waarom zou je je kind Elmo noemen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Elmo Lieftink ook.
Die zaten er koekoek in.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Elmo Lieftink ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |