Meh, waarom zou ITV een scoop hebben? Ook dat laten de Fransen lekker aan de Fransen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: AG2R.
Daar heb je gelijk in hoor het is zo random dat je niet meteen de gene die positief test kan blamen. Maar ik had er toen nog over gepost hier omdat ik dat raar vond zo vlak voor de tour.quote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cees Bol ging een week voor de Tour ook ergens taart eten bij een kennis. Roglic gaf z'n vrouw een kus bij Dauphine met nog 20 supporters eromheen.
Lijkt me een loterij dit.
Is zeker apart.quote:Op maandag 7 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor het is zo random dat je niet meteen de gene die positief test kan blamen. Maar ik had er toen nog over gepost hier omdat ik dat raar vond zo vlak voor de tour.
En dan heeft ie de rest aangestoken.quote:Op maandag 7 september 2020 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soler heeft wel al lang corona dan.
FDJ, Bora of CCC.quote:Op maandag 7 september 2020 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van die Franse baggerploegjes. B&B ofzo. Een beetje zoals ze af en toe een mindere god betrappen op doping.
Stiekem wil ik heel graag een hond, maar dat wordt teveel met cavia's tegelijk dus dit lijkt mij een prima oplossing.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Idee voor jouw mormels? @:Mani89
Je hebt Koffieplanter toch al?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik heel graag een hond, maar dat wordt teveel met cavia's tegelijk dus dit lijkt mij een prima oplossing.
Die wil teveel aandacht.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt Koffieplanter toch al?
Ik zou eerder 40-45 % zeggenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:48 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Als jullie een percentage zouden moeten plakken op het vreedzame karakter van de Duitse bezetting, wat zou dat dan zijn en waarom zou je intuitief aanvoelen dat 99% geen recht doet aan de honderdduizenden doden en tewerkgestelden die gedeporteerd werden?
Dan was het nog grappig geweest. Of 88%.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou eerder 40-45 % zeggen
Nee.Dit.Kan.Niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:48 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Als jullie een percentage zouden moeten plakken op het vreedzame karakter van de Duitse bezetting, wat zou dat dan zijn en waarom zou je intuitief aanvoelen dat 99% geen recht doet aan de honderdduizenden doden en tewerkgestelden die gedeporteerd werden?
Een cynische grap mag ook al niet meer?quote:
Bij Leon weet je nooit wanneer het een grap is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een cynische grap mag ook al niet meer?
Hij is een hardcore Jood he, denk niet dat die oprecht het leed van het Nazi regime zou bagatelliseren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Leon weet je nooit wanneer het een grap is.
Jij denkt dat ik alles weet over Leon de Winter zijn achtergrond?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is een hardcore Jood he, denk niet dat die oprecht het leed van het Nazi regime zou bagatelliseren.
Kortom, hij bedoelt het andersom. Dat is net zo ergquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is een hardcore Jood he, denk niet dat die oprecht het leed van het Nazi regime zou bagatelliseren.
Hij zal zichzelf op de dijen slaan van zijn goede grap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kortom, hij bedoelt het andersom. Dat is net zo erg
Ik luister liever naar wat Britt te melden heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal zichzelf op de dijen slaan van zijn goede grap.
Wauw.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Ik zag net een aankondiging voor Nieuwsuur. Wisten jullie dat Flavio een compleetdenker is? @:rellende_rotscholier @:wimderon
Is dit de Joop Bos van het wielrennen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Ik zag net een aankondiging voor Nieuwsuur. Wisten jullie dat Flavio een compleetdenker is? @:rellende_rotscholier @:wimderon
Wat een prachtig filmpje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Moet ik mij schamen als ik tot nu nog nooit van Flavio Pasquino had gehoord?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Het was leuk je gekend te hebben Slob.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet ik mij schamen als ik tot nu nog nooit van Flavio Pasquino had gehoord?
Ho, ik ben opgegroeid met Eurogoals.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob is geen echte Eurosportman, teleurstellend.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef Slobeend het volgende:
We zaten in spanning voor niets.
[ twitter ]
Gelukkig, begon alweer in een herfstdip te komenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, volgende week weer hoogzomer.
Past wel bij het Tourgevoel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig, begon alweer in een herfstdip te komen
Ik weet niet of ik moet huilen of lachenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Speciaal voor jou @:slobeend
Publiekelijk aankondigen dat je echt wel in quarantaine gaat![]()
![]()
https://nos.nl/collectie/(...)regels-aan-z-n-laars
Gelachen om Rojas.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallend Roche en Bennati zo hoog
Roche was wel een paar jaar op rij koning in het verzamelen van ereplaatsen op die Spaanse muurtjes die voor Valverde neergelegd waren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En Bennati natuurlijk topsprinter voor hij lead out werd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Roche was wel een paar jaar op rij koning in het verzamelen van ereplaatsen op die Spaanse muurtjes die voor Valverde neergelegd waren.
Die was ik ook alweer vergeten, maar die was ook altijd op de afspraak bij die muurtjesquote:
Geen Kittel ookquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was ik ook alweer vergeten, maar die was ook altijd op de afspraak bij die muurtjes
Had Purito wel boven hem verwacht
Die had een wonderbaarlijk jaar waarin hij ineens beter op muurtjes was dan Purito. Waalse Pijl gewonnen en in de Vuelta de beste op Valdepeñas de Jaen onder meer.quote:
Overigens haalt Purito deze lijst makkelijk, maar ze hebben een onduidelijk criterium gekozen om het af te kappen. Pellizotti en Bennati zijn ook niet meer actief als renner toch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had een wonderbaarlijk jaar waarin hij ineens beter op muurtjes was dan Purito. Waalse Pijl gewonnen en in de Vuelta de beste op Valdepeñas de Jaen onder meer.
Wel eens 8e in het AK ook toch? Belangrijke schakel in het ploegenklassementspel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had een wonderbaarlijk jaar waarin hij ineens beter op muurtjes was dan Purito. Waalse Pijl gewonnen en in de Vuelta de beste op Valdepeñas de Jaen onder meer.
Dat was wel ongeveer zijn vaste plaats in die jaren.quote:
Ah dacht al er zijn vast anderen die meer hadden. Wel geinig lijstje. Had in eerste instantie Bauke en Steven niet zo hoog verwacht maar die rijden natuurlijk vaak een dubbelequote:Op dinsdag 8 september 2020 23:26 schreef Momo het volgende:
De grens lag bij actieve renners na 2017.
Boasson Hagenquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
Majka is er ook wel doorgezakt nadat hij toch echt een toptalent was eerst.
Verwar hem ook steeds met Navarroquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan niet posten in TDF @:yvonne?
Schandalig!
Soort van Kangert geworden. Je hebt amper door dat ie mee doet tegenwoordig...quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
Moreno was toch wel echt oneindig veel beter. Mooie jongen ook, in tegenstelling tot dommekracht Navarro.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verwar hem ook steeds met Navarro
Vorig jaar nog 2x 6e in de grote rondes? Als ie voor de klassementen gaat, is ie inderdaad onzichtbaar in de etappes, maar dan is ie wel nog een niveau beter dan Tanel. En dit jaar doet ie ook daadwerkelijk amper mee, dus geen wonder dat je dan niet doorhebt dat ie er is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soort van Kangert geworden. Je hebt amper door dat ie mee doet tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, volgende week weer hoogzomer.
Zwetend de voorbeschouwingen schrijven, toch nog het Tourgevoel.quote:
We zien je morgen wel verschijnen.quote:
Mag ik hier slowchatten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zien je morgen wel verschijnen.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Morgen moet je hier zijn.quote:
Ja sorry hoor, ik heb ook weleens slechte ideeënquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen moet je hier zijn.
TDF / [Etappe 11] Châtelaillon-Plage - Poitiers #1
Weet je wel, in dat subforum dat van jou open moest.![]()
Maar verder mag je hier altijd slowchatten ja, WLR is een warm bad.
Klopt ook nog.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb ook weleens slechte ideeën
Ik geloof echt dat dit m'n eerste posts hier zijn
Hij had er bij kunnen zetten dat dit niet over hemzelf gaat.quote:
HAha Kruijswijk. 0 overwinningenquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij vindt het alleen te leuk om elk jaar de anonieme top 10 klassementsklant te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
In 2014 was ook echt aanwezig in aanvallen bollentrui met knipoogjes naar de camera. Van de laatste 3 jaar kan ik mij niks herinneren van Majka.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vindt het alleen te leuk om elk jaar de anonieme top 10 klassementsklant te zijn.
[ afbeelding ]
Ja het is zonde dat hij zijn benen liever gebruikt voor een bleke 6de plek.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2014 was ook echt aanwezig in aanvallen bollentrui met knipoogjes naar de camera. Van de laatste 3 jaar kan ik mij niks herinneren van Majka.
Wel pijnlijk dat zelfs extremist Rojas een keer wist te winnenquote:
Maar wat moet ie dan doen de hele dag?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:22 schreef El-Stinho het volgende:
Kan Jack zijn inloggegevens niet beter uitbesteden aan een social media-bureau?
Welke etappe was dat?quote:Op woensdag 9 september 2020 10:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel pijnlijk dat zelfs extremist Rojas den keer wist te winnen
Dat leek mij ook ja, maar ik weet ook niet alles.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rojas heeft toch nooit een etappe gewonnen in Grand Tour? Tenzij je TTT meetelt, waar hij op achterstand binnenkwam
En als je die meetelt moet je die van Kruijswijk ook meetellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rojas heeft toch nooit een etappe gewonnen in Grand Tour? Tenzij je TTT meetelt, waar hij op achterstand binnenkwam
Ja, eigenlijk ga ik gewoon behoorlijk nat. Ik geef toe.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat leek mij ook ja, maar ik weet ook niet alles.
Dat kan gebeuren Bob, een mens maakt fouten.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ga ik gewoon behoorlijk nat. Ik geef toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |