quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ja, wie zei dat?quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat zei 'ie toch? Sorrydacht dat iemand anders me quote.
Flauwe grapje. Iemand zei dat ie aan Kano basketbal deed. En je usernaam schoot me te binnen.
Ik zit dat nu dus te kijken. En ik zie nog niemand die ik ken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:00 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Iemand in het programma waar deze topic reeks over gaat![]()
Deze LARP'er.quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit dat nu dus te kijken. En ik zie nog niemand die ik ken.
Neee. Deze jongen, net, die doet aan Kano polo.quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit dat nu dus te kijken. En ik zie nog niemand die ik ken.
Hoe weet je dattie dat niet is?quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze LARP'er.
Had ook een FOK!ker kunnen zijn.
So dan.quote:
Toch wel tof, die mention, anders had je dit gemist.quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef kanovinnie het volgende:
HAHAHA
Zij dacht er heel anders over
Ik denk nu wel dat ie een account heeft ja.quote:Op maandag 7 september 2020 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dattie dat niet is?
Hij is te vrolijk en niet cynischquote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk nu wel dat ie een account heeft ja.
Ik zal 'm de volgende keer dat ik hem zie wel even toeroepen of hij niet die ene van tv is.quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Toch wel tof, die mention, anders had je dit gemist.
Lekker wijf?quote:Op maandag 7 september 2020 21:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Komende woensdag komt een collega van mn vriendin
0,77% is een relatie gebleven.quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ligt het aan mij of eindigen alle relaties in dit programma in vriendschap?
Ik nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:35 schreef RickoKun het volgende:
Hebben al die lui in de Randstad hun tanden laten bleken?
Viesbruin bahquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze dame is goedgekeurd door ons neem ik aan?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Anniek neemt een bakje haver met suikerklontjes
Ik viel al af bij marketing en communicatie.quote:
Beetje een paardebek heeft ze.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze dame is goedgekeurd door ons neem ik aan?
Nope, wel slecht.quote:
Die piepstem komt doordat z'n ballen zijn gekrompen door de anabolenquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:37 schreef KennyPowers het volgende:
Zij met die rookstem en hij met die piepstem
vermoeiend
quote:
Stond bij de introductie. Hij had een tussenjaar gehad dus zal wel als inkoper hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:35 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan een inkoper?
Stappen op een mijnenveld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo hatelijk is dat he, op de vraag hoe oud je bent, terug krijgen: hoe oud schat je me?
Hoe oud schatte je hem dan? hahaquote:
40.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe oud schatte je hem dan? haha
Eigenlijk het piriebadje, maar dit verkoopt beter.quote:
Ik krijg gelijk een visioen van die kerel in die ton die de Niagara afgaat.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eigenlijk het piriebadje, maar dit verkoopt beter.
LOONEY TUNEDquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:45 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk een visioen van die kerel in die ton die de Niagara afgaat.
Eentje die rimpels krijgt bij haar 30e.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Jezus deze meid is ook al een ouwe 20-jarige.
En opgegraven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Ze zegt dat ze 45? is, maar ze is al drie keer gestorven
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik denk nul matches vandaag, zul je net zien.
Hoezo zul je net zien?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik denk nul matches vandaag, zul je net zien.
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Kun jij niet met stokjes eten???
Agh, wat een kutwijf.
Ik ken wel Floor en haar regels.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
Mathijs van de regels van Mathijs is toch niet dood blijkbaar
M'n vriendin eet altijd chips en pinda's met stokjes anders krijgt ze vieze handen. Misschien daarom.quote:
Handen wassen geen optie?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
M'n vriendin eet altijd chips en pinda's met stokjes anders krijgt ze vieze handen. Misschien daarom.
Bijzonder.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
M'n vriendin eet altijd chips en pinda's met stokjes anders krijgt ze vieze handen. Misschien daarom.
Er worden ogen geopend bij huizen Sapstengel momenteel.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:53 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Er worden ogen geopend bij huizen Sapstengel momenteel.
Ja dat zei ik ook. Maar ze zei als ik dan m'n telefoon of de afstandsbediening wil pakken moet ik elke keer handen wassen.quote:
Zelfs mijn Vietnamese en Chinese collega's eten chips met hun handen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat zei ik ook. Maar ze zei als ik dan m'n telefoon of de afstandsbediening wil pakken moet ik elke keer handen wassen.
Vorige weekquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Anderhalf week in het nieuwe seizoen en nog steeds geen potten
Een SM meesteres.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit is echt zo'n vrouw die je ter verantwoording roept over echt ALLES.
Hij kwam me ook al vaag bekend voor, weet nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Nine. het volgende:
Deed die krullenbol ook niet mee aan the undateables?
Zit weinig kracht in vermoed ik. Heel onsymetrisch ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt net of hij een bitje in heeft met die witte tanden.
Zou hem me wel laten spotten met bankdrukken nohomo
Had ze beter op secondlove.nl kunnen kijken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:00 schreef michiel_merk het volgende:
jammer dat ze al met Jezus een relatie heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |