Nou ja lekker, eerst pics van je tieten en dan bepalen wij dat wel.quote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Donder lekker zelf op vriend. Ik ben en blijf lekker waar ik zit.
https://fok.nl/shop/doneren/quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja lekker, eerst pics van je tieten en dan bepalen wij dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje sfeer weer, richting de herfst!![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:07 schreef Charrell het volgende:
waarom zet je een urn op een grafsteen in je tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje sfeer weer, richting de herfst!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2020 21:23:59 ]
quote:Op maandag 7 september 2020 21:07 schreef Charrell het volgende:
Echt heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje sfeer weer, richting de herfst!![]()
Helemaal dolletjes, lekker gekquote:
linkquote:Op maandag 7 september 2020 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, gebeurde weinig. Ik vond het zelfs erg gezellig.
Volgens mij ben jij een Promenade kijker.quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja een paar mensen waren wel ziedend. En @:onlogisch did try his chanches. (lol)
Je vergeet de #rawrquote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja een paar mensen waren wel ziedend. En @:onlogisch did try his chanches. (lol)
En jij ook!quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk het wel, aangezien user @:maxi-mus het erg gezellig vond.
Nee.quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een Promenade kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |