De meeste mensen vullen dat pas zo laat mogelijk in, nogal begrijpelijk. Ik heb zelf ook nog geen voorspelling ingevuld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
(Eigenlijk vond ik het gewoon zielig voor user @:maxi-mus die toch wat tijd in dat topic had gestoken en er maar 8 reacties waren)
Goed dat je niet roddelt. Dat doen we hier namelijk niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me nog een keer herinneren dat een bepaalde user dat topic opende en aan het eind van het seizoen te lui was om een stand op te maken.
Ik noem geen namen.
@:el-stinho
Ik nu wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meeste mensen vullen dat pas zo laat mogelijk in, nogal begrijpelijk. Ik heb zelf ook nog geen voorspelling ingevuld.
Ik denk dat Feyenoord tweede wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
Gewaagde voorspelling, ik weet het. Maar in het leven moet je nou eenmaal risico’s nemen.
Dat mag jij denken maat. We leven nou eenmaal in een vrij land.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord tweede wordt.
@PSVCL denkt van niet. En @Shreyas ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
Ik denk trouwens dat Ajax kampioen wordt.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:psvcl denkt van niet. En @:shreyas ook niet.
Dit even ter info.
Wat vind je er zelf van dat je in een rijtje met Shreyas en PSVvEL komt te staan?quote:
Een eer voor die tweequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van dat je in een rijtje met Shreyas en PSVvEL komt te staan?
Leuk voor Knut en Inge.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak]![]()
BELANGRIJK NIEUWS
![]()
![]()
user @:KnutdeIJSbeer is vader geworden!!!! [/modbreak]
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak]![]()
BELANGRIJK NIEUWS
![]()
![]()
Wat leuk zeg, van harte @KnutdeIJsbeer en Inge.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak]![]()
BELANGRIJK NIEUWS
![]()
![]()
Maar ja, dat zijn een beetje de Valentijn Driessens van FOK!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:psvcl denkt van niet. En @:shreyas ook niet.
Dit even ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |