Jupp, DTS heeft een opruim slotjequote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jupp, DTS heeft een opruim slotje
Heel goed, jij weet hoe het hoort. Maar er hoort ook ontspanning bij met mevrouw Konijn héquote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje groentjes eten, goed vlees, veel protiene en af en toe een shake pakken en natuurlijk veel trainen
Volgens mij is het vaker dicht dan open de laatste tijdquote:
Ik heb net even laatste paar posts gecheckt en blijkbaar moest de OP terug gezet worden en heet SuperWormJim het op slot gegooid om op te ruimen.quote:
Best treurig iddquote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij is het vaker dicht dan open de laatste tijd
Ach, ze verneuken het voor zichzelf. Ik kom er alleen nog als er leuke mensen online zijn die gewoon gezellig kunnen kletsen zonder gezeik.quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij is het vaker dicht dan open de laatste tijd
Zou ik ook niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net even laatste paar posts gecheckt en blijkbaar moest de OP terug gezet worden en heet SuperWormJim het op slot gegooid om op te ruimen.
Veel verder terug wil ik helemaal niet gaan lezen![]()
Ik kom er nooit meerquote:Op maandag 7 september 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ze verneuken het voor zichzelf. Ik kom er alleen nog als er leuke mensen online zijn die gewoon gezellig kunnen kletsen zonder gezeik.
Antisemitisme heeft ook zo'n zure nasmaakquote:
Dat ja!!quote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Antisemitisme heeft ook zo'n zure nasmaak
Maar ik snap wel wat je bedoeldequote:
Gelukkigquote:Op maandag 7 september 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik snap wel wat je bedoelde
Het is dat ik ook zo snel niet op de goede verwoording kom, maar als 'dat soort figuren' er zijn dan laat ik het ook snel links liggen en ga ik wel deze reeks opzoekenquote:
Wellicht wel zo verstandig voor je mentale gezondheid!quote:
Ik snapquote:Op maandag 7 september 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik ook zo snel niet op de goede verwoording kom, maar als 'dat soort figuren' er zijn dan laat ik het ook snel links liggen en ga ik wel deze reeks opzoeken
Neuhquote:Op maandag 7 september 2020 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft nog iemand een leuk verhaal te vertellen of te bespreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |