Weet ikquote:
Dat je weet wat lekker eten is of dat hij iedere avond voor je raam zit met een verre kijker om te zien wat je allemaal lekker vind?quote:
Volgens mij wil hij zeggen dat ik een vreetzak ben.quote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je weet wat lekker eten is of dat hij iedere avond voor je raam zit met een verre kijker om te zien wat je allemaal lekker vind?
Dat ik gewoon weet wat je lekker vindtquote:
Of dit inderdaadquote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je weet wat lekker eten is of dat hij iedere avond voor je raam zit met een verre kijker om te zien wat je allemaal lekker vind?
Hoe haal je van 'Je vind iets lekker' naar 'Je bent vies dik'quote:Op maandag 7 september 2020 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zeggen dat ik een vreetzak ben.
Nee nee.quote:Op maandag 7 september 2020 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt gewoon veel energie nodig om de dingen te kunnen doen die je moet kunnen doen. En die energie krijg je uit eten.quote:Op maandag 7 september 2020 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet iedereen is een zwaar uitgebouwde body builder van een man als jij bentquote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt gewoon veel energie nodig om de dingen te kunnen doen die je moet kunnen doen. En die energie krijg je uit eten.
Dat is ook weer zo. Sommige mensen houden gewoon van veel en lekker etenquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is een zwaar uitgebouwde body builder van een man als jij bent
Ik houd vooral van mijn slank afgetraind wielren lijfquote:Op maandag 7 september 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Sommige mensen houden gewoon van veel en lekker eten
Ieuwl. Slanke mensenquote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houd vooral van mijn slank afgetraind wielren lijf
Heb je wel sterkte kuiten van dat gewielren?quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houd vooral van mijn slank afgetraind wielren lijf
Sterk is een groot woord, maar ze beginnen aardig te groeienquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je wel sterkte kuiten van dat gewielren?
Ziet er nog gezond uit!quote:Op maandag 7 september 2020 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterk is een groot woord, maar ze beginnen aardig te groeien![]()
[ afbeelding ]
Kom jij nou weer doenquote:
Beetje groentjes eten, goed vlees, veel protiene en af en toe een shake pakken en natuurlijk veel trainenquote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ziet er nog gezond uit!
Zorg er voor dat je knieën niet verrot worden hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |