Laatste seizoenen wel ja. Heel overdreven en veel speeltjes. Aan het begin gingen ze met een microfoon een vage kelder in en leek het nog wel authentiek.quote:Op maandag 7 september 2020 13:29 schreef NoXia het volgende:
Ghost Adventures is zo ontzettend overdreven Amerikaans. Het neppe straalt er van af.
9 van de 10 lijstjes zijn opgesteld door paranormaal geile Amerikanen die houden van show. Dus misschien dat er een nuchtere Nederlander mij een aanbeveling kan doen.quote:Op maandag 7 september 2020 15:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je googled op Ghost Hunters zie je een lijstje ‘mensen kijken ook naar’ of zoiets. Daar staan nog wat shows.
Die eerste is ook echt heel overdreven maar wel vermakelijk af en toe. Die zenden ze nog steeds uit op Fox in NL. DIe 2e is ook gemaakt door Zak Bagans dus voorspelt niet veel goed. Toch ga ik hem eens checken. Thanks.quote:Op maandag 7 september 2020 17:21 schreef vannelle het volgende:
"paranormal caught on camera" Was/wordt uitgezonden door Spike als ik het me goed herinner.
"Help, my house is haunted" Volgens mij ook via Spike.
Wellicht kun je deze titels ook op Youtube vinden.
Oh wauw.. dat laatste stukquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:42 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dat wordt weer een paar avondjes griezelen op de bank, merk ik al.
Herinner me trouwens dat er ooit, lang lang geleden, ook een programma op tv was met paranormale zaken. Er staat me nog bij dat er eentje was met een hond die met een auto meerende en waarvan de bestuurder hem herkende als zijn eigen hond. Maar de hond in kwestie was even daarvoor overleden, dus dat kon niet. Toch maar gestopt om te kijken, en er was niets, natuurlijk. Maar als hij niet was gestopt, dan had hij midden in een kettingbotsing terecht gekomen.
Of van een jongen die iemand op het vliegveld zag lopen die precies op hem leek, hij achter hem aan & waardoor hij zijn vlucht miste. De jongen in kwestie was z'n evenbeeld, maar met een grote moedervlek op z'n gezicht. Het vliegtuig, waar hij in had moeten zitten, is verongelukt... Hij vertelde het voorval aan z'n ouders, die op dat moment moesten bekennen dat hij bij de geboorte een tweelingbroer had, die snel was overleden. Deze jongen had een grote moedervlek op z'n gezicht.
Krijg echt de rillingen van dit soort dingen.
Sorry voor 't lange verhaal. Na 25 jaar weet ik 't nog steeds. Heeft veel indruk gemaakt.
Ja, Fox idd. Thanks.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die eerste is ook echt heel overdreven maar wel vermakelijk af en toe. Die zenden ze nog steeds uit op Fox in NL. DIe 2e is ook gemaakt door Zak Bagans dus voorspelt niet veel goed. Toch ga ik hem eens checken. Thanks.
Ik durf niet meer naar dit soort films te kijken. Heb nog steeds af en toe een nachtmerrie over een griezelfilm die ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke kunnen jullie me aanraden? Ik wil wel eens wat zien.
Ook zo’n Ghost Hunters...? Dus geen film maar show?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar dit soort films te kijken. Heb nog steeds af en toe een nachtmerrie over een griezelfilm die ik ooit gezien heb.
Ik weet de naam niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ook zo’n Ghost Hunters...? Dus geen film maar show?
Rosemary’s baby denk ik. Oh jasses dat durf ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer.
Oh ja, Rosemary's daughter was het.
En ik zie dat ik hier helemaal fout zit. Het gaat over paranormale shows, sorry peoplequote:Op dinsdag 8 september 2020 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rosemary’s baby denk ik. Oh jasses dat durf ik ook niet.
Oh, zo'n mooie film, met Mia Farrow.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik zie dat ik hier helemaal fout zit. Het gaat over paranormale shows, sorry people![]()
Ja, Rosemary's baby.
Dank je voor je suggesties!quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
Haunted collector heb je ook nog...
Geen probleemquote:
Vice wordt in Nederland niet meer uitgezonden sinds kort. Geen Bob Ross meerquote:
Dat is jammer, zeg.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Vice wordt in Nederland niet meer uitgezonden sinds kort. Geen Bob Ross meer
Bob Ross
Ik val 's avonds graag in slaap op de bank tijdens bob rossquote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is jammer, zeg.
Maar Rob Ross kun je op YouTube nog terugvinden.
Wie niet?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik val 's avonds graag in slaap op de bank tijdens bob ross
Primaquote:Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wie niet?Da's eerder normaal dan paranormaal. Deze schrappen we van de lijst met paranormale shows, bij deze
Thanks voor de suggesties, deze ga ik even doornemen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ghost brothers is wel grappig. 3 grote afro Amerikanen die op zoek gaan naar geesten.
Paranormal Lockdown heb je ook nog, is de nieuwe show van Nick groff, die ook in ghost adventures zat.
En ook een show met jack Osbourne, ben de naam even kwijt.
Ghost Chasers, ghost asylum en ghost lab zijn ook wel aardig
Wat is dit voor show? Iemand die op zoek gaat naar spullen die mogelijk bezeten zijn ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
Haunted collector heb je ook nog...
Zo ongeveerquote:Op zondag 13 september 2020 14:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat is dit voor show? Iemand die op zoek gaat naar spullen die mogelijk bezeten zijn ofzo?
Owwoww, daar gaat het hartje wel sneller van kloppenquote:Op zondag 13 september 2020 15:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zo ongeveerHet spookt ergens en de oorzaak is meestal een bezeten voorwerp. En dat halen ze weg en gaat naar de museum van de hoofd onderzoeker.
https://www.johnzaffisparanormalmuseum.com/about
Op zich wel grappig programma.quote:Op zondag 13 september 2020 16:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Owwoww, daar gaat het hartje wel sneller van kloppenTof!
Niets om te kijken als ik een avondje alleen ben btw. Gelukkig ben ik dat niet meer sinds we in lockdown moesten in maart.
Ik kon alleen dit lijstje vinden https://www.theghostattic(...)-tv-shows-list-2020/quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kon alleen dit lijstje vinden https://www.theghostattic(...)-tv-shows-list-2020/
Op FOXHD is nu Paranormal Caught on Camera.
Ik dacht 1994 maar kan het mis hebben hoor. Heb wel dit gevonden:quote:Op maandag 9 november 2020 09:09 schreef vosss het volgende:
Vroeger op de zondag, ik dacht om 12:00 uur, was op de radio altijd Het Zwarte Gat.
Dat ging ook over paranormale dingen enzo. Dat vond ik maar wat spannend. Geen idee hoe lang dat geleden is, ik gok minstens 30 jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |